Zijn hier misschien nog vrijwilligers die maandag en woensdag a.s. de zorg voor Spetter op zich kunnen/willen nemen. Losgooien is genoeg hoor en de stal mag, hoeft niet. Kayleigh zit in engeland en ik moet werken!!!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Citaat:Zijn er nog mensen die Onno nodig hebben??? Ik ga hem waarsch morgen ff bellen
Ik heb Onno ook nodig voor Spetter en Blando maar dat wist je al. Ik wil er alleen wel bij zijn vanwege Blando dus het ligt eraan wanneer hij komt.
Ik heb een verzorgster voor Blando gevonden. Zij heet Stephanie en is 21. Je zou het haar niet geven hoor als je haar ziet. Ze gaat leuk met Blando om en dat is voor mij belangrijk. Ik had bij dat andere meisje geen goed gevoel en bovendien ook mijn twijfels over haar N.H. ervaringen en ik had het idee dat ze bang van hem was. Ook kon zij alleen maar op maandag en woensdag en ik heb liever 1 verzorgster voor hem die gewoon alle drie de dagen kan. Bovendien heb ik natuurlijk op zondag mijn verzorgster die al 30 jaar poetservaring heeft hè Marion.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder heb ik geen nieuws meer geloof ik...
spettertjuh schreef:Joehoe wat is het stil hier...........is iedereen van het mooie weer aan het genieten??????![]()
![]()
![]()
Zijn hier misschien nog vrijwilligers die maandag en woensdag a.s. de zorg voor Spetter op zich kunnen/willen nemen. Losgooien is genoeg hoor en de stal mag, hoeft niet. Kayleigh zit in engeland en ik moet werken!!!!!!!![]()
![]()
maar dat red ik denk ik niet meer als ik thuis kom... Duimen dat het van het weekend ook zulk weer is als nu
spettertjuh schreef:ohhh dank je wel.....ja zonde hè dat we moeten werken met dit mooie weer.......eigenlijk moeten we zo een snipperdag op kunnen nemen maar helaas dat kan niet........
Om drie uur ben ik vrij dat is wel lekker
Ben wel eind van het jaar nog lekker paar daagjes vrij
dus zie nog wel licht hihi

NuggT schreef:T regent nu.