stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:39

Ellen; volgens mij ben ik mijn avater van vorig jaar weer kwijt Boos!
Ik zocht m al, want t is weer december, maar kan hem niet meer vinden Verdrietig

Dubbele longe is niet zo moeilijk! Je moet er alleen even handig mee worden.Ik vind het heel leuk om te doen, je hebt namelijk veel meer controle, en je kan eigelijk zelfs een beetje trainen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:39

Danifur heb even in je profiel gespiekt, volgens mij hebben we elkaar wel gezien Haha!
ik stond van de week met diana/diane bij de bakingang !
volgens mij liep jou paardje zo charmant met zijn tong naar buiten door de bak te puffen Knipoog

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:44

Ja dat klopt! Haha!
Dan heb ik je inderdaad wel gezien! Gezellig!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:46

ik herkende je foto's Lachen leuk !

zo leer ik toch al wat mensen kennen hier Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:48

haha wat dat betreft is dat bokt best handig Tong uitsteken

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:58

ja zeker Lachen

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:59

inderdaad Lachen

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 13:18

marjan; fijn dat het weer beter gaat met zirano!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:08

Wat een *** weer zeg, blies zowat van mijn scooter af, gelukkig word het morgen weer iets beter, ben vanmiddag vrij yes!!!
@ Dabo: Jij bent er snel bij met je Kerstboom, wel erg gezellig Lachen

Even een vraagje: komen er op De Haal vanaf nu ook elke avond hordes kijkers naar de kerstverlichting of begint dat pas richting Den Ilp/ Landsmeer???

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:11

Zirano schreef:
Ja ik ook hoor,Zirano gaat stukken vooruit Omar is nu weer gezellig,vrouwtjes ook Haha!

Idd Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:16

sjorsie schreef:
Wat een *** weer zeg, blies zowat van mijn scooter af, gelukkig word het morgen weer iets beter, ben vanmiddag vrij yes!!!
@ Dabo: Jij bent er snel bij met je Kerstboom, wel erg gezellig Lachen

Even een vraagje: komen er op De Haal vanaf nu ook elke avond hordes kijkers naar de kerstverlichting of begint dat pas richting Den Ilp/ Landsmeer???
Er wordt vanavond wel voor heftige windstoten gewaarschuwd.. bleh, ben dat weer nu al weer zat!
Ja, wij zijn altijd wel vroeg met die boom, maar hij moet eerst even een dagje acclimatiseren in de bijkeuken hihi
Vind het altijd reuze gezellig, als al die kerstversiering weer hangt/staat. het is even werk, maar dan heb je wel wat! haha

Ik heb jouw sneeuwavatar nog voor je, Danielle:
Afbeelding Asjeblieft!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:21

Ik wil ook een sneeuwavatar Tong uitsteken Ben zelf helemaal niet goed in avatars maken hoor. Hoe doe je dat in vredesnaam. heb al jaaaaren dezelfde avatar.

Kekaro welkom!

Sjorsie, de lichtjestour gaan niet echt over de Haal gelukkig. Al moet ik wel zeggen dat er ook op de haal steeds meer feestverlichting komt en het idd wel iets drukker is dan vroegah maar de landsmeer/den ilp taferelen zijn er gelukkig niet op de Haal.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:24

AnneOmie, dat scheelt, want ik zag vorig jaar zelfs touringcarbussen met japanners door Landsmeer gaan!
die gaan af en toe gewoon stil staan zodat de toeristen foto's kunnen maken, je zal er wonen!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:25

Hoi Annemieke van der Marel heeft net geprobeerd je te bellen Hij kan vanavond niet maar komt morgen middag voor mij zo rond 3 uur.Neem even kontakt met hem op om een tijd af te spreken.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:31

sjorsie schreef:
AnneOmie, dat scheelt, want ik zag vorig jaar zelfs touringcarbussen met japanners door Landsmeer gaan!
die gaan af en toe gewoon stil staan zodat de toeristen foto's kunnen maken, je zal er wonen!

Komen die toeristen ook niet naar het huis van Anton Heijboer kijken..? Daar zag ik laatst ook een hele kudde toeristen uitstappen.
Ik vind het ook altijd wel leuk, die kerstverlichting buiten, maar niet als ze dan met 20km/u over de haal gaan Dromen

Ik wil vanavond wel een sneeuwavatar voor je maken Annemiek, van deze avatar die je nu hebt? Of van een andere foto? Je roept maar hoor, het is voor mij een kleine moeite.
Ik gebruik het programma 'photo-filter' ervoor, en movie gear. Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:33

Het zijn een stelletje leukerts hoor Amigo en Zirano.Ellen graag ik ga even een mooie foto opzoeken van Zirano.Ik begin te balen want ik zit straks wel elke dag in dat gezeur van lichtjes kijkers van purmerland tot afslag de haal KNUDDE.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:36

@ Dabo, nee ze komen helaas echt voor de lichtjes, we reden er vorig jaar achter en hebben er een uur over gedaan om naar kennissen te komen die net voorbij de Deen wonen, bij praktisch elk huis stopten die busjes en daar kwamen de camera's Tong uitsteken

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:36

Sjorsie: de lichtjestour gaan gelukkig niet over de haal!
Het is wel altijd erg leuk!
wij gaan zo rond kerst 's avonds ook altijd een paar keer door den ilp naar huis als we bij de paarden zijn geweest.
Meestal doen wij dat samen met Annemieke, omdat we toch altijd rond dezelfde tijd naar huis gaan Haha!

@Ellen; Thanks! ik was 'm kwijt.. terwijl k m nog wel zo goed bewaard had.. :S

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:37

Zirano schreef:
Ik begin te balen want ik zit straks wel elke dag in dat gezeur van lichtjes kijkers van purmerland tot afslag de haal KNUDDE.

Waarom zetten ze de Zaanse Schans niet in de lichtjes, daar woont toch praktisch niemand en is een mega parkeerplaats Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 07-12-06 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:39

@ Danifur: ik vind het er ook erg mooi uitzien met al die lichtjes en ga elk jaar wel even kijken, maar ik rijd wel door haha

edit: en ja hoor, het onweert
Afbeelding

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:50

sjorsie schreef:

Ja weet ik, het is ook wel een erg mooi gezicht de lichtjestour! Wij maken ook altijd een rondje lichtjestour rond die tijd!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:51

Zirano schreef:
Hoi Annemieke van der Marel heeft net geprobeerd je te bellen Hij kan vanavond niet maar komt morgen middag voor mij zo rond 3 uur.Neem even kontakt met hem op om een tijd af te spreken.

Heb ik gedaan. Baal er wel van want was er helemaal op ingesteld dat hij vanavond kwam. Nou ja dagje uitstel. Hij komt nu morgenavond bij Omar.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:52

Dabo schreef:
Ik wil vanavond wel een sneeuwavatar voor je maken Annemiek, van deze avatar die je nu hebt? Of van een andere foto? Je roept maar hoor, het is voor mij een kleine moeite.
Ik gebruik het programma 'photo-filter' ervoor, en movie gear. Haha!

Een andere foto graag Ellen Haha! Ik zal je een mooie toesturen van Omar in de hoop dat je die kunt verkleinen! Thanx alvast!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:54

Ik was weer eens spuit 11 zie ik wat betreft de lichtjestour Haha!

Mar laat je me morgen even weten hoe het met Zirano is gegaan bij vd M?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:54

sjorsie; wij rijden ook altijd wel door hoor! Echt stilstaan midden op de weg is zo vervelend!