Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Serada schreef:Yustin schreef:DEN HAAG- Bezorgde buurtbewoners uit de Haagse Zorgvlietstraat belden zondag de politie met de mededeling dat zij een paard een woning hadden zien binnengaan. Agenten wisten de vreemde kostganger te achterhalen.
De 39-jarige eigenaar verklaarde dat zijn zoontje de pony via internet had gekocht. Over de stalling en verzorging had het kind nog niet echt nagedacht. De vader had het dier zo lang een plekje in de achtertuin gegeven.
De dierenbescherming is uiteindelijk ingeschakeld om een gepast huis voor de pony te vinden, zo meldde de politie maandag.
oooh...

). scheepie schreef:Fellow moet ik eerst de lift inzien te krijgen en dan kan ie op het balkon ( is wel 9 meter lang).

Owens_hartje schreef:scheepie schreef:Fellow moet ik eerst de lift inzien te krijgen en dan kan ie op het balkon ( is wel 9 meter lang).
Als hij gedeeltelijk overdekt is heb je wel een mooie uitloop voor hem.![]()
![]()
Uitrijmogelijkheid over de gallerij
) van andrea...
maccie schreef:hier een stalgenootje ( scooterachterop meisje) van andrea...
ik heb vandaag even met andrea geruild zij op mijn fjord rocky en ik op marlon... marlon vind het allemaal nog best moeilijk. maar over een tijdje mag salinero wel opassen, dan heeft hij marlon als concurent
Jij hebt trouwens ook een leuke fjord zeg, mooi beestje!
Zaterdag had ik er ook weer niet zo'n gevoel over het rijden, toen ben ik ook na 10 min gestopt. En Manon nog: Ben je nu al klaar? Dus toen had ik al gezegd dat ik er geen goed gevoel over had en dat ik niet door durfde te gaan, dus ben er meteen af gegaan. Zondag heb ik Froukje een rustdagje gegeven, wel ff aan de hand op de laan gestapt en haar lekker in het landje gezet. Dus ik dacht gister, ik ga het weer even proberen. Maar weer had ik er geen goed gevoel over. Ze was heel moeilijk nageeflijk te krijgen en ze viel weer heel erg naar links. En dat is niets voor Froukje, dit doet ze alleen zo erg als ze ook pijn heeft, en zo is het in februari ook allemaal begonnen. Dus wilde toch even bevestiging hebben, dus aan Ghitta gevraagd of ze even wilde kijken. Rechtsom ging nog wel, maar toen ik linksom ging draven met losse teugel zag Ghitta het heel goed en ik voelde het dit keer ook heel goed. Dus ik maar meteen weer eraf gegaan en ff uitgestapt op het harde. Vanmiddag ga ik maar meteen de kliniek weer ff bellen, kijken wat ze zeggen. Connie zei wel dat Froukje scheef is doordat ze al die tijd d'r linkerkant heeft ontlast door de pijn. Dus als ik daar aan zou werken zou het minder moeten worden, maar nu liep ze gewoon heel duidelijk kreupel. Dus ben benieuwd wat de kliniek gaat zeggen. Dus we zijn weer terug bij af. Wordt er nu wel een beetje moedeloos van
En dan ga ik weer denken, heb ik toch niet teveel gedaan of gevraagd, maar heb toch heel veel tussendoor gestapt en zo en af en toe nog naar buiten geweest. Maar ja, we horen het vanmiddag wel weer! Reentjuh schreef:Wie zijn Marlon, Maccie en Snackie???
Dayna was hem uit het oog verloren maar door een alerte medebokker (nog steeds super Loontje
) zijn Andrea en Dayna met elkaar in contact gekomen.
Reentjuh schreef:Nou, ik heb ook weer slecht nieuws. Froukje liep gister weer eens kreupel...., Maar ja, we horen het vanmiddag wel weer!
Serada schreef:Reentjuh schreef:Nou, ik heb ook weer slecht nieuws. Froukje liep gister weer eens kreupel...., Maar ja, we horen het vanmiddag wel weer!
Jeetje wat k.lote zeg en het ging net weer een beetje goed. Het zijn echt ups en downs bij haar hé. Denk je dat ze veel pijn heeft of valt het mee?
Ik zei ook al tegen Froukje dat ze maar moest leren praten, hihi, dan kan ze zeggen waar ze pijn heeft. Of we halen er een paardenprater erbij, hihi! Misschien kan die erachter komen. Maar ik ga nu eerst ffies de Visdonk kliniek bellen kijken wat zij zeggen! peetorlan schreef:Nou ireen ik denk niet dat je aan je eigen hoeft te twijfelen.
Een beter iemand als jij kan ze niet krijgen hoor.
Je doet het in mijn ogen heel goed met haar.
Er zal gewoon iets bij froukje zelf zitten waar door het steeds terug komt.
Je bent juist heel lief voor haar, niet twijfelen hoor
Dikke knuff
Tonke schreef:Ireen twijfel aub niet aan jezelf.
Froukje kan zich geen betere en lievere verzorgster wensen als jij.
Je doet het juist super.
Knoop dat maar heeeel goed in je oren.
Ik en Froukje zouden niet weten wat we zonder jou zouden moeten.
Dikke kus en knuf van ons.
Liefs Tonke.