Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vervolgens op het station was Djoon veranderd tot bomterrorist
en daarna is de reis rustig verlopen.
Dus wie weet wat het volgende week weer wordt. Hij schrikt alleen af en toe van de paarden om hem heen en dan stuitert die even op zijn plaats en loopt dan weer verder. Op een gegeven moment een galopje geprobeerd....zoooo dat zat me toch lekker. Heb echt zitten genieten.
Overal kijken, schrikken, naar binnen springen, miepen om helemaal niks.
Dus had liever een zak over mijn hoofd getrokken. Maar ja ondanks dat toch de proef uitgereden nadat ik even mijn statement had gemaakt bij Patou.
Volgende keer gaan we toch maar weer voor een droge ruin, al dat merriegedoe...
. Eerst boven het mysteriepaard opgelost en daarna even gebabysit en lol gehad met het verwisselen van een luier van een baby die in speedtempo op zijn buik draait
. Daarna naar Odayms gegaan en die een uitgebreide poetsbeurt gegeven. Daarna gezadelt en naar de bak gegaan. Daar aangekomen kon ik zo snel geen paard-vasthouder vinden voor het opstappen, dus richting M gelopen en gevraagd of die even vast wilde houden. M was echter niet van plan nog een keer in aanraking te komen met Odaymie's tanden/hoofd/voorbenen/achterbenen
en zei: doe het maar lekker zelf. Dus ja, gedaan of achterlijk was en huppa opgestegen. En daar zat ik hoor, helemaal trots dat ik alleen was opgestegen
, Odaym stond ook even vreemd te kijken dat het me gelukt was volgens mij maar daarna lekker los gaan rijden.
.
.
. Nou de zachte aanpak hielp niet en van boos worden werd het alleen maar erger. Héél fijn....
.
.
.Uiteindelijk nog 11e van de 16 wat ik nog erg hoog geplaatst vond dus dat viel zelfs nog mee 
.