Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dadelijk nog schrijfles van 13.00-15.00 daarna meteen door naar het oppassen.(tot 19.45) na het oppassen de kinderen alleen thuis laten, want ik moet.... oppassen dus huppakee de berg op en snel naar het andere oppasadres waar de kinderen al alleen thuis zijn omdat ik eigenlijk moest paadrrijden van 19.00-20.00 dus zou ik pas om 20.15 daar kunnen zijn. dus om 20.15 ben ik daar en om 1.30 mag ik weer naar huis en dan wil mn mam morgenvroeg om 9.00 al weer gaan om schoenen te gaan kijken/kopen.
zometeen naar stal om te rijden, dan om 4 uur bij eefje zijn om dan samen denise op te halen om naar stad te gaan (en nee san ik vertel niet waarvoor) en dan om half 8 weer bij iemand zijn om film te kijken, the devil wears prada
leuk, maar druk

dalik GIRLS ONLYYYYY
whaha film kijken met paar vriendinnen, en eentje die nooooit makeup draagt, behalve foundation, zijn we van plan om helemaal op te gaan maken, maar dat weet zij nog niet
niceboy16 schreef:wat een schema carolien... ik heb ook zoietszometeen naar stal om te rijden, dan om 4 uur bij eefje zijn om dan samen denise op te halen om naar stad te gaan (en nee san ik vertel niet waarvoor) en dan om half 8 weer bij iemand zijn om film te kijken, the devil wears prada
leuk, maar druk

sans6 schreef:niceboy16 schreef:wat een schema carolien... ik heb ook zoietszometeen naar stal om te rijden, dan om 4 uur bij eefje zijn om dan samen denise op te halen om naar stad te gaan (en nee san ik vertel niet waarvoor) en dan om half 8 weer bij iemand zijn om film te kijken, the devil wears prada
leuk, maar druk
en als ik nou zeg dat ik het allang al weet???
Dan kun je het me net zo goed vertellen of niet dan

niet meer los iig hahahaa sesiel komt ook nog even langs om foto's te maken, chrisje heeft daar zo'n hekel aan
ze had ook nog 2 vriendinnen mee, dus het was lekker druk. Chris heeft een half uur gereden en toen was beauty al nat, gelukkig heeft hij een mooi fleecedekentje wat hij op krijgt als ze op de manege gaat rijden