Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:34

Heey Melis, dan kunnen we gezellig samen zeilen joh

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 19:52

JEAH, pagina 200 eehj!
Feestje!

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:32

haha als je dat wilt kan het wel gaan we naar het amstelmeer kunnen we ook zwemmen hahah

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 22:39

Ieh nee dat vind ik eng hoor.. Daar zitten toch ook palingen enzo? Gadver.. In griekenland moet ik eerst al uitgebreid kijken wat er onder het water zit anders ga ik ook niet. * ben een beetje panisch voor water wahaha.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:54

Watje
(moet ik zeggen )

Tentamen heb ik iig wel gehaald, nog een te gaan! (ga er maar vanuit dat ik ouder worden ook heb gehaald )

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 00:22

Tuh, alsof jij het leuk vind om tussen die vieze slijmerige vissen te zwemmen.. Iehh..
Gefeliciteerd btw met je tentamen!

Ik was me even aan het vervelen dus ging ik spaces kijken

Afbeelding

Hip hea! Kim zegt; hoi flair
Laatst bijgewerkt door _Kimberley op 22-04-06 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 00:24

Oohh joh; ik zie nu pas dat flair ook in de gang staat.. Haha

En nu ga ik maar eens slapen..

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 08:30

haha sukkel
en die vissen zwemmen echt niet bij je benen ofzo hoor anders zou ik der zelf ook e cht niet gaan zwemmen ik houd ook niet zo van vissen hahaha

die zwemmen 10 meter onder je ofzo
hm..moet nu weg heb zo me examen heb der helemaal geen zin in

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:32

Is het zo diep dan?? Iehw, dat vind ik eigenlijk nog enger..

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:27

Zo, Jumping was erg geslaagd. Paar clinics gezien; parcours springen, mennen met sjezels (hihi) en aan het been rijden. Die laatste was niet zo succevol; drie jonge meisjes die vooral zo mooi mogelijk wilden zijn en vooral niet deden wat Laurens van Lieren ze bij wilde brengen.

Mennen was erg toetig, 2 mini-muilezeltjes tegen 2 pony's van Koos ehm, dinges. En natuurlijk het parcours springen, alleen jammer dat ik er niets van verstond. Maar jeetje, wat springt die Maikel van der Vleuten zeg! Voor een jongen van 18 (19) die tussen de grote namen springt, echt super! En zo beheersd allemaal.... ben jaloers.

Ik heb dus ook iets ergs gedaan: mijn allereerste Anky-pad gekocht

's Avonds lekker springen gekeken, erg spannend en tot slot het afscheid van DeSjiem. Dat was wel mooi, maar geen tranen zoals bij Bonfire hoor.

Het was een geslaagde dag en vooral heel erg gezellig, he Niekie!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:59

dank je niekie, hasten, gomir en lizzjuh. Bink vond het ook een erg geslaagde dag!! Veel cadeautjes gehad uiteraard!! Hij is lekker verwend haha. Luukie staat lekker weer met zijn vrienden in de paddock te spelen. Nouja zoals elke dag dus eigenlijk. En ik had ook examens afgelopen dinsdag en woensdag Gomir en lizzjuh!! Ik heb geen idee hoe ze zijn gegaan, voor mijn gevoel wel goed maarja dat weet je nooit he Wij konden gratis naar Jumping maar ja ik ben niet een echte penny denk, had dr geen zin an hihi.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:19

Ja was errug leuk man!
Koos de Ronde was het doortje Ik zat het net tegen niels te vertellen met fotos van Fred en Fleur (de Sjezels). Die ponys van koos leken wel echt op paarden joh!

Het was idd een erg geslaagde dag! Ik zit net te bedenken dat we daar F*cking lang rond hebben gelopen!
Vandaag lekker trainen met mijn nieuwe sjabrak en jas *hihi*

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:21

@Llover: ja, Jumping is echt voor penny's

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 13:36

uhm... blijkbaar :

Afbeelding

Mijn mooie penny hoed:

Afbeelding

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:47

DeedeJee schreef:

het was een grapje, stresskip Maar idd aan die foto te zien hihi

leuk nikkie nieuwe Jas. Wat voor? En coole hoed whahhaa

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:49

Llover schreef:
DeedeJee schreef:

het was een grapje, stresskip Maar idd aan die foto te zien hihi

leuk nikkie nieuwe Jas. Wat voor? En coole hoed whahhaa

Oh, sorry HAHAHAHAHA....

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:50

Ow, net stond er nog wat anders, wat gek.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:50

Ja humor heb je niet denk
Dat is handig ja een edit functie he, dus zo gek is dat dan niet.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 16:53

Ik bedoelde ( zal t dan seriues uitleggen voor de humorloze onder ons) dat ik gewoon niet zo fan genoeg ben, en bedoel daar niks verkeerd mee ten koste van andere mensen.

toch leuk, ik kan altijd erg goed discussies uitlokken,

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:51

Ik heb een Kingsland jas!! hiephoi! Van mijn mama gehad!! In ruil voor anky sokken.... Best goede deal al zeg ik het zelf!
Ik zal straks een fototje posten, uiteraard is iedereen erg geinteresseerd in mijn nieuwe jas

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 17:52

Jullie kunnen altijd zo lekker happen

Die pennyfoto's zijn echt geweldig Ik denk dat ik volgend jaar ook maar moet gaan, ik ben wel een echte penny, heb nog steeds dromen over mijn grote boerderijprinsessenhuis met superdeluxe dressuurpaarden in de achtertuin waar ik driedubbel grand prix mee rijd. Natuurlijk is Flair er dan ook nog, Kimberley is mijn stalhulp en die zorgt voor Flair en haar kinderen en brengt ze uit in de sport en op keuringen, Flair haar kinderen zijn allemaal stuk voor stuk perfecte nrpsponietjes die allemaal minimaal een EK pony's dressuur en springen winnen in de hoogste klasse en op keuringen minimaal 1 keer de hoogst haalbare premie hebben gehaald en goedgekeurde dekhengst of topfokmerrie zijn.

Ik woon in mijn superdeluxe boerderij prinsessenhuis met een perfect uitziende man die me nooit irriteert en me altijd met rust laat wanneer ik dat wil. Ik heb zoveel geld dat ik elke dag kan shoppen, ik hoef niet te werken want ik heb 8 keer de 5 miljoen gewonnen in de staatsloterij Mijn dagbesteding is een beetje paardrijden, veulentjes fokken en shoppen. Huishouden hoef ik niet te doen want ik heb natuurlijk mijn personeel. Tsja zo kan ik nog wel even verder dromen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:04

Toffe foto's

En ja Maikel heeft het allemaal goed voor elkaar!
In zijn pony tijd reed hij al ook al erg fijn!

Oh net als Maaike Koopmans trouwens, ook zo'n meisje om jaloers op te worden. Die stond op haar 13e al in de finale van de Grote prijs van Meppel.

( grom, ik wil ook een pappie met een sportcarrière achter de rug en paarden voor het uitkiezen en trainers voor het uitkiezen. )

En ja, dromen over de loterijen...
Ilzas en ik hebben het hele bedrijfsplan al klaar hoor
We weten al precies wat we willen en hoe we het gaan doen, dat gezeur van hard werken in de paarden is er dan ook niet, we nemen gewoon veel personeel.

Nu nog even die staatsloterij winnen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:31

DeedeJee schreef:
Die laatste was niet zo succevol; drie jonge meisjes die vooral zo mooi mogelijk wilden zijn en vooral niet deden wat Laurens van Lieren ze bij wilde brengen.
Had je anders verwacht Valt me allang mee dat ze niet in katzwijm van hun paard gekiept zijn
(zat volgens mij ook een bokker tussen )

Citaat:
Maar jeetje, wat springt die Maikel van der Vleuten zeg! Voor een jongen van 18 (19) die tussen de grote namen springt, echt super! En zo beheersd allemaal.... ben jaloers.
Vergeet niet dat dat jochie dat tussen de grote namen rijdt een papa heeft met net zo'n grote naam, altijd fijne beesten gehad heeft, alle kansen die er maar zijn en dan ook nog eens van het begin af aan professionele begeleiding gehad heeft...
Doet niets af aan het feit dat hij heel fijn rijdt en dat je het uiteindelijk allemaal zelf moet doen, maar zo'n wonder vind ik het gezien de omstandigheden niet dat ze op die leeftijd al op dat niveau rijden

Citaat:
Ik heb dus ook iets ergs gedaan: mijn allereerste Anky-pad gekocht
Dat is het begin van het einde

Morgen naar Texel! Heb er zin in

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:42

Noh Flair, en ik mag niet shoppen ofzo? Ik mag alleen maar een beetje hard werken zeker Al lijkt dat me geen verschrikkelijk werk ofzo hoor haha.

Ik heb lekker op Misty gesprongen vanmiddag, ging een beetje hard maar dat vond ik niet erg, ik moest even laten zien dat Misty wél kan springen, alleen een beetje hard.
Flair was lekker heel braaf, ik heb lekker gedraafd en daarna rondje huisduinen gedaan zonder thiedeman maar een keer. En Flair vond het allemaal wel leuk

EN ik heb nieuwe laarzen off course, die heb ik al aan de hele manege laten zien

Die pennyfoto is echt grappig btw whaha.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:43

Succes op texel joh! Ik verwacht niets minder dan een uitgebreid verslag en een foto!

Ik heb een droom net als flair en sl! (Wie niet?) veel personeel idd
Zelf perfect kunnen rijden en er wauws uitzien altijd!!