manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hannes

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:37

sterkte kim en thirz(F)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:53

Jemig Kim en Thirz, wat vervelend zeg! Het zit ook niet echt mee...Hopelijk kunnen jullie een goed plekje voor dr vinden!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 13:42

Barbie1986 schreef:
Trouwens Bianz en Annemijn, heb mn wedstrijd voor zondag afgezegd... vette ruzie hier thuis met mn moeder omdat ze wedstrijd rijden maar onzin vindt enzo. Ben het echt zo beu!

Verward Komt ze daar nu ineens mee dat ze dat onzin vindt? Je gaat tog nie stoppen lijkt mij tog? (beetje apart, deels voor de wedstrijden doe je nu tog ook je E achter B? en ga je kijken voor een trailer tog? Beetja handig moment om dan te roepen dat je wedstrijden maar onzin vindt... )
wel een klein lichtpuntje; nu kan je wel gwoon tot t einde blijven Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:58

Ja ik baal er wel heel erg van. Ze vind dat ik te veel aan mezelf denk, terwijl mijn vader het helemaal niet erg vind om me te brengen. Maar aanstaande zaterdag heb ik weer wedstrijd, daarom heb ik de wedstrijd van zondag nu maar afgezegd.
Ik ben idd bezig met mn E achter B omdat ik dan lekker zelf alles kan regelen, pfff wat zal ik blij zijn als ik niet meer afhankelijk ben van anderen!
Maar mijn moeder heeft gewoon totaal niets met paarden en kan zich ook helemaal niet inbeelden wat ik voor gevoel heb bij t paardrijden.
Ze kan ook echt van die dingen zeggen die me gewoon zeer doen. Maarja....
Zaterdag nieuwe rondes, nieuwe kansen Knipoog en dan is het wedstrijd bij de Kroo, dus wel wat dichter bij gelukkig.

Maar mijn moeder vind eigenlijk alles wat met paarden te maken heeft onzin, zoals dat ik nog les heb (je rijd toch al zo lang paard, dan heb je toch geen les meer nodig?!), dat ik in de winter wil dat Sharon elke dag even dr stal uit komt (waarom moet je vandaag weer naar dat paard, je bent gisteren toch ook al geweest), dat ik op mn vrije dag lekker ga paardrijden (=tijdverspilling!), wedstrijden rijden is toch helemaal niet nodig en ze vind het ook heel vanzelfsprekend dat ik nog elke keer winst heb gereden (je hebt haar toch al 6 jaar, dat is toch normaal dan?!).... ZUCHT.
Gister avond was mn moeder weg en ik was echt zo verdrietig, heb 40 min bij mn vader zitten janken...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:10

Jeetje Bar, dit is wel heel heftig... het zou toch mogelijk moeten zijn om met je eigen moeder dat soort dingen normaal te bespreken? En helemaal erg als je dan zo verdrietig bent dat je bij je vader uit moet huilen. Ik hoop dat je snel je E achter B hebt, dan is er in ieder geval een onderdeel van het probleem opgelost. Sterkte Ach gut

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:33

Thirza heeft vandaag Sharon getemd en ik heb foto's gemaakt Haha!
Afbeelding
Fietsen en foto's maken is niet de ideale combi Knipoog
Afbeelding
En Sharon wilde niet blij kijken als ik vooruit fietste om een foto te kunnen maken!
Afbeelding
Gelukkig keek Thirz wel blij
Afbeelding
Jaaa oortjes naar voren, maar Thirz, waar is je lach nou?
Afbeelding
WHOESH
Afbeelding
Afbeelding
Whaha dit vond Thirza ervan
Afbeelding
Sharon had er zin in, he Thirz?
Afbeelding
Doeiiii
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:37

Nou Bar, das inderdaad niet leuk dat je moeder zo doet! Gelukkig staat je vader wel achter je! En je gaat gewoon snel voor je E-rijbewijs, kan je zelf rondtoeren met Shaar Lachen
Vanmiddag heb ik lekker rondgereden op Shaar, ze had er zin in (behalve toen het fototoestel in beeld kwam-hup gelijk oren naar achter Clown ) Ben benieuwd of er nog toonbare foto's bijzitten!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:38

Haha, ze stonden er al Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:41

He Bar, dat is vervelend inderdaad dat je moeder niet helemaal begrijpt wat de paarden voor jou betekenen. Hopelijk heb je snel je E achter B!

Leuke foto's hoor! Je matcht helemaal met je trui bij het dekje Thirz!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:43

Haha die ene foto van jou thirz, ik had net op t goede moment een foto gemaakt Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:46

Hihi, precies Lachen
En tja, van tevoren natuurlijk ff gevraagd welk setje op shaar ging zodat ik kan matchen met mn kleding!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:47

Ja tuurlijk, dat hadden we allemaal afgesproken toch?! Knipoog
Vond nog een leuke foto!
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:10

Haha, dat hoofd van Shaar! Die denkt: wat er nou weer op mn rug zit Clown

Heej Cis, ging trouwens nog ff aan Laura v/d Meij vragen of ze jou ook kende...maar nee hoor, ze wist echt niet wie je was!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 17:56

Haha thirz, ik snap wel dat ze niet wist wie ik was...hoorde niet bij de populaire mensen op school. Zij wel dusja dan kent iedereen haar wel he.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:38

pfft.. klinkt allemaal niet egt vrolijk bij jou Bar... Gelukkig heb ik dat probleem niet. Iedereen heeft hier t paardenvirus Haha! *ja mn moeder dan misschien iets minder, maar die snapt egt wel wat er zo leuk is aan de paardjes Ja en die weet ook dat je tijdens t paardrijden gwoon lekkr al je zorgen kan vergeten en gwoon alleen aan t paardrijden bent: heerlijk!
Snapt je moeder dat ook niet als je dat uitlegt? dat paardrijden égt ontspannend is? en dat je daarom dus zélfs op die ene vrije dag, in die drukke week erg graag naar Shaar toe gaat? (heb ik zelfs al, en bij jou is Shaar ook nog je eigen paardje, is t gevoel nóg sterker denk ik! Dan is t niet alleen lekkr paardrijden, dan is t ook nog eens lekkr paardrijden met je maatje!)
Wat zegt je vader er van eigenlijk? Kan die niet eens met je ma gaan praten (dan is de gedachte dat jij alleen aan jezelf denkt ook weer opgelost.. Als je pa t nie erg vind, mooizo tog?!) Suc6 iig!

Leuke foto's Thirz!
Thirz schreef:
Hihi, precies Lachen
En tja, van tevoren natuurlijk ff gevraagd welk setje op shaar ging zodat ik kan matchen met mn kleding!

Logisch! Had ook niet anders van je verwacht. Niet-matchend kan je natuurlijk niet over straat! jij gek!
k Ken Shaar alleen in vlot tempo op buitenrit Clown egt altijd als er hier foto's staan: wind in de manen, vlotte voetjes en zoeff Hyper!
alleen...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=B64YHXML --> Thirz? waar heb je haar 4e been gelaten? dát is niet de bedoeling hè, zo snel gaan dat dat arme been de rest nie bij kan houden! Foei!
hihi vind dit egt een komische foto: precies zo die 2 beentjes in t zonlicht Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:42

Ja Sharon had er echt wel zin in he Thirz? En ze bepaalde zelf wel even wanneer ze ging draven of galoperen, Thirza had bijna niets te zeggen, die liftte gewoon mee Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:48

AAAH, ik heb een jong poesje!!!!!!
Bianz belde me net dat Annemarie een nestje had van kittens van 3 dagen oud zonder moeder...en die moet ze dus kwijt. En ik heb mn moeder kunnen overtuigen Haha! Ze is dan wel van mij, dus als ik t huis uit ga, gaat ze lekker mee. En owja, ze is zwart-wit!

Vanmorgen had ik zo'n lief moment met Nous, ik kwam daar en heel de kudde lag daar te slapen...ik ging dr gewoon naartoe en heb heerlijk met dr geknuffeld Ach gut Daarna samen met Kims het meest ranzige klusje ever gedaan: de banden in de paddock schoonmaken. Echt zo mega veel pissebedden...krijg dr nog de kriebels van!

Zo, nu ga ik werken en over mn kitten dromen, hihi!
Tot morgen feestgangers Doei!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 15:27

Hihi Thirz is helemaal supergelukkig, echt heel leuk! Ik kreeg een mail van Annemarie over de kittens en ik dacht: nu of nooit Thirz! En het wordt nog veel leuker: Annemarie komt morgen ook naar de party, mét kittens! Ze moeten de fles, dus mogen ze gezellig mee op sleeptouw. Kunnen jullie Thirz d'r babypoes meteen meeten! Ben benieuwd wat Saar van ze vindt... Annemarie heeft voor haar een minder leuk cadeautje: ze krijgt haar eerste intenting en ontwormingskuur van haar. Oh oh...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 17:04

Ahhhhh! Thirz wat super! *foto's Schijnheilig of is ze nog bij Annemarie?
Heb je al een naam? Egt super tof! Hyper!

Agosh Clown heel feest, iedereen aan de lekkre hapjes "Kijk Saar, *hap* voor jou speciaal een lekkr wormenkuurtje en als toetje een lekkr prikje!"
Ben benieuwd naar je babypoesje Thirz! En der broertjes en zusjes kunnen we dan ook meteen meeten Knipoog leuk! (ook die moeten in thema-stijl komen hè Schijnheilig anders kom je er nie in natuurlijk)
En gwoon blijven denken aan dat heerlijke knuffel moment met Nous en die pissebedjes snél weer vergeten! Wel relaxt als heel de kudde nog wat ligt te slapen en jij mag daar zomaar lekkr bij gaan knuffelen van der.

hihi, ik had vandaag weer wat hoor (oa net mn trein terug gemist, was ff wat minder.. ) Maargoe, we reden net weg van Middelbug: hoop gestommel en gedoe. Stel kinders was tikkertje aan t doen Clown stik leuk in een dubbeldeks trein! Vork Komt ineen een ventje langs gezoeft, samen met zn maatje "hahaha, lopen ze helemaal naar voor die sukkels, moeten ze straks heeel ver... *Station Souburg, Station Souburg. Wij verzoeken u om aan de linkerkant uit te stappen* Die gezichten van die ventjes *proest* geweldig! whaha, links is nl de verkeerde kant Clown Konden ze heel dat end terug lopen met voor hun het gegiechel en geroep van de rest!
(net als ik trouwens.. 2 treinstellen, helemaal achterin, eind hoor Tong uitsteken Vrouwtje voor me was ook nie blij, moest een bus halen ofzo? Verward )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:03

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben net geslaagd voor mn theorie van auto rijden.
Ik had 3 fout....yes!
Nu de praktijk nog.....

Hartstikke leuk voor je Thirz!

Nou morgenavond kijk ik even of ik daarna nog mee ga stappen, het is misschien gek, maar ik denk dat ik snachts liever thuis ben bij mn ventjes dan in de stad, maar ik kijk wel even wat ik doe!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 18:03

He Bianz, heb je nog een korte route beschrijving voor naar je huisje te komen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 19:07

Go jij! Go jij! Super gefeli Nel!! Go jij! Go jij! Whieieieieie! wat goed! OK dan! Top!
praktijk komt vast ook wel goed tog? Heb je al ongeveer een ideetje wanneer je af moet rijden? al snel of nie?
Dit heb je iig al op zak Haha! lekkr hoor!

En neehoor, klinkt niet gek hoor Nel Lachen Kijk maar wat je morgenaaf doet; egt stik gezellie als je meegaat, maar ook heus te begrijpen dat je snachts graag bij je ventjes bent.

whaha, route-beschrijvingen kan k nooit zo Clown maar weet wel een tip: bij de laafjes! Haha!
*of heb je ze er al afgekregen Bianz? Vorige keer stond ik daar ook.. nummer uh..50?.. nummer uh.. 52?.. Ow hier met de laafjes: we zijn der Clown
Blijft trouwens wel vreemd om t zó goed vast te zetten. Was hij bang dat t gejat zou worden ofzo? (niet egt een grote kans lijkt mij Nagelbijten / Gniffelen )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:11

Dankjewel Anne!
19 juli moet ik praktijk examen doen, dus ben benieuwd...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 19:13

Komt vast goed Lachen *tegen die tijd nog maar eens melden Nel, kunnen we duimen voor je Haha! dan kán t nie anders meer dan goed gaan!
Doe je geen Tussentijdse toets dan?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 19:15

Is er nog speciale thema kleding?
Zomers zeker....?!

Wat is je adres bianz?