Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:Trouwens Bianz en Annemijn, heb mn wedstrijd voor zondag afgezegd... vette ruzie hier thuis met mn moeder omdat ze wedstrijd rijden maar onzin vindt enzo. Ben het echt zo beu!
Komt ze daar nu ineens mee dat ze dat onzin vindt? Je gaat tog nie stoppen lijkt mij tog? (beetje apart, deels voor de wedstrijden doe je nu tog ook je E achter B? en ga je kijken voor een trailer tog? Beetja handig moment om dan te roepen dat je wedstrijden maar onzin vindt... )
en dan is het wedstrijd bij de Kroo, dus wel wat dichter bij gelukkig.

) Ben benieuwd of er nog toonbare foto's bijzitten!

*ja mn moeder dan misschien iets minder, maar die snapt egt wel wat er zo leuk is aan de paardjes
en die weet ook dat je tijdens t paardrijden gwoon lekkr al je zorgen kan vergeten en gwoon alleen aan t paardrijden bent: heerlijk! Thirz schreef:Hihi, precies![]()
En tja, van tevoren natuurlijk ff gevraagd welk setje op shaar ging zodat ik kan matchen met mn kleding!
egt altijd als er hier foto's staan: wind in de manen, vlotte voetjes en zoeff 
Ze is dan wel van mij, dus als ik t huis uit ga, gaat ze lekker mee. En owja, ze is zwart-wit!
Daarna samen met Kims het meest ranzige klusje ever gedaan: de banden in de paddock schoonmaken. Echt zo mega veel pissebedden...krijg dr nog de kriebels van!
of is ze nog bij Annemarie?
heel feest, iedereen aan de lekkre hapjes "Kijk Saar, *hap* voor jou speciaal een lekkr wormenkuurtje en als toetje een lekkr prikje!"
leuk! (ook die moeten in thema-stijl komen hè
anders kom je er nie in natuurlijk)
stik leuk in een dubbeldeks trein!
Komt ineen een ventje langs gezoeft, samen met zn maatje "hahaha, lopen ze helemaal naar voor die sukkels, moeten ze straks heeel ver... *Station Souburg, Station Souburg. Wij verzoeken u om aan de linkerkant uit te stappen* Die gezichten van die ventjes *proest* geweldig! whaha, links is nl de verkeerde kant
Konden ze heel dat end terug lopen met voor hun het gegiechel en geroep van de rest!
Vrouwtje voor me was ook nie blij, moest een bus halen ofzo?
)
Super gefeli Nel!!
Whieieieieie! wat goed!
lekkr hoor!
Kijk maar wat je morgenaaf doet; egt stik gezellie als je meegaat, maar ook heus te begrijpen dat je snachts graag bij je ventjes bent.
maar weet wel een tip: bij de laafjes! 
)
*tegen die tijd nog maar eens melden Nel, kunnen we duimen voor je
dan kán t nie anders meer dan goed gaan!