We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:50

Zo ik ben net even met me mams mee geweest op de skeelers terwijl zij ging hardlopen. Vanavond om 6 uur weer werken, ditkeer bij het pannenkoekenhuis. Morgen heeeeeerlijk uitslapen, daar ga ik echt van genieten want kan het de komende week niet meer. En dan gtst terug kijken van vanavond, dan inpakken, 's middags Bentha rijden en 's avonds even gezellig naar de verjaardag van Linda's moeder. En dan vrijdagochtend nog laatste ochtendje werken bij het zorgcentrum....eindelijk!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:59

oeh morgen gaat ik n dagje meedraaien op me waarschijnlijk volgende stage, om te kijken of het wat is! Spannendd!! En super luxe, want ik hoef nu dus ipv 6 uur op pas kwart over 7 op!! :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:17

Marlous1991 schreef:
Ik wilde dat eerst ook doen Suus!! Alleen is het me echt te duuuuuuur. Dus ik doe nu: niet snoepen, veel drinken en verder alleen gezond eten.
Vandaag heb ik alleen even gezondigd en m&m's gekocht! Heb me PVB gehaald en echt even behoefte aan snoep! hahaha Maaaaar ik heb wel een klein zakje gehaald in plaats van zo n enorme van bijna 400 gram :) hahahahahah
Vanmiddag weer lekker paardje pesten en verder lekker genieten van me vakantie (oke ik moet nog wel stage lopen maar dat zijn toch ook maar halve daagjes :) )

En over of het wel of niet goed is, dat herbalife, daar ga ik geen uitspraak over doen. Stalgenootje van mij heeft het ook gedaan, die is in 1 jaar 20 kilo afgevallen! Maar die deed het helaas voor haar niet onder begeleiding. Dus toen die weer "normaal" ging eten ging het mis, die koos precies de verkeerde dingen en deed ook niet goed avondeten (nou deed ze dat tijdens het dieet ook niet.... ze deed echt de extreeeeme vorm) Inmiddels zit bij haar alles dr weer aan echt zonde. (in dit geval is het dus wel ongezond, maar ik geloof werkelijk dat als je er goed mee om gaat dat het dan niet heel slecht voor je is hoor!)

(ik had dit verhaal een uur geleden ook al getypt, op m bb, maar toen drukte ik per ongeluk op delete terwijl die niet meer in het schrijfvakje stond en toen was me hele verhaal weg :S whahahahaha)

Af en toe jezelf verwennen mag hoor lous!
In het weekend gun ik mezelf ook gewoon een blikje energydrink als ik daar behoefte aan heb. De laatste tijd ben ik zowieso meer fruit gaan eten en let ik wat meer op mn snoepen dus dat komt ook wel weer goed :)
En spannend voor je stage veel succes!!

Ik mag vanavond weer lekekr paardje hobbelen :) Ik hoop Rapido of SouthPark :D
Maar ik wil ook grag Juventus een keertje uitproberen, achja komt goed :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:20

hihi Energy drink ik wel gewoon hoor (A)(Suikervrije) hahahaha

Ik wil ook echt weer een keertje mee naar jou manege!! Maar ik moet nu dus steeds zoooooo vroeg op donderdags :S

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:44

Wat voor stal ga je kijken lous?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:05

Marloes is ook van puck gevallen door een boom haha

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:05

Suuskipje schreef:
Ik heb dat geprobeerd alleen heb ik daar de mentaliteit niet voor om dat goed vol te kunnen houden, vandaar dat ik hiervoor kies lin :)
En als het niet goed voor je zou zijn dan zouden de dietisten het ook niet aanprijzen lijkt mij :)

Ik denk niet dat shakes heel verkeerd zijn. lijkt me dat de voedingstoffen die je nodig hebt er gewoon inzitten maar dan in shakevorm.
het is dus geen crashdieet waar je ineens niks meer gaat eten. Dus ik denk dat als je ook meer gaat sporten enz je gelijkmatig afvalt.
Goed dat je hiermee wilt beginnen suus!

Ik wil ook iets minder gaan eten en eigenlijk wil ik ook wel wat kwijt. Ik merk dat ik toch wat dikker nu wordt...
Nouja dikker ik krijg wat meer vetjes bij mijn heupen en zo. Ik weeg nu 60 kilo en eigenlijk mag het wel wat minder maar dat gaat niet zo snel..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:07

Die Puck is lekker bezig :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:23

@kim, ik zou willen dat ik 60 kilo zou wegen, ben door mijn medicijnen echt ongezond veel afgevallen. Moet nu verplicht elke 2uur iets eten en dat is behoorlijk lastig

Moet morgen ook werken terwijl het dan eindelijk een dagje mooi weer wordt.... maarja me baas had me alsnog dinsdag ingeroosterd terwijl ik dan diplomauitreiking heb. Had het ook maar 2x gezegd... gelukkig nog met iemand kunnen ruilen maarja moet dus wel morgen werken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:24

Hoeveel weeg jij dan nu ella?

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:35

55 kilo en ik ben 1.75lang. Ben sinds ik die medicijnen heb 12 kilo afgevallen, maar omdat ze hun werk wel goed doen niet besloten er mee te stoppen. Moet nu dus elke 2uur eten om te zorgen dat ik niet nog meer afval en als dat wel gebeurd moet ik er mee stoppen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:43

ik zou ook wel willen dat ik 60 kilo zou wegen, alleen dan andersom :')
haha nee hoor, ik ga niet zeuren :P ik vind het zo wel prima. vorig jaar ben ik wat afgevallen tot ik weer lekker in mn vel zat (gewoon door normaal te eten trouwens en door te ontbijten. wat ik nu trouw doe met cruesli en yoghurt, brood krijg ik niet naar binnen 's ochtends) en nu zit ik steeds ergens rond dat punt. dus hebt niks te klagen :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 16:55

60 kilo.....dat zou echt veel te licht zijn voor mij. Ik weeg nu helaas wel echt teveel...weeg nu zo'n 78 kilo, blegh en ik ben 1.73. Mijn streefgewicht is eigenlijk 70 kilo nu, maar ik heb soms te weinig discipline ervoor. Maar als ik zo naar Spanje ga dan ga ik denk wel veel afvallen.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 17:01

Ik ben nu ook 1.76 met 58 kg. Ook te licht. Wil net als Ella naar de 60 kg kome.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:02

ik weet niet echt hoe lang ik ben.. volgens mij zowiezo wel 1.76
en ben ongeveer 65kilo

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 17:06

Das netjes hoor :)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:09

Ik ben 1.70 denk ik. maar ik wil wel iets kwijt...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:11

Ach zolang je tevreden ben met je body is het oke toch. Kijk, ik ben dat nu niet....maar ik krijg wel steeds meer momenten dat ik er wel tevreden mee ben en me lichaam gewoon accepteer zoals het nu is. Echt slank zal ik toch nooit worden, komt ook omdat ik gewoon breed gebouwd ben door jarenlang turnen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:13

Nou ik gaat me lappier afsluiten, zometeen eten en dan weer avondje werken, tabee!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:22

Ik weeg zo rond de 90 bij 1.67. Veel te zwaar en hoewel ik er geen last van heb wil il wel flink wat kwijt. Volgens jaar wil ik meedoen met de zitcompetitie en het komt mn zit ten goede als ik gewoon flink wat kilos kwijtraak :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:28

Ik vind mezelf te dik. Ik ben 1 72 en 63 kilo

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:21

nou als jij jezelf al te dik vind..
das niet gezond hoor ;)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:23

heee guys

heb vraagje of jullie dit voor mij op social media wilt verspreiden okal heb je er totaal niets mee te maken maar je maakt mij er wel erg blij mee!

http://i47.tinypic.com/34y1on8.png

xx

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:24

liekec schreef:
Ik vind mezelf te dik. Ik ben 1 72 en 63 kilo

houd je mond joh!! ik ben 175 en jullie raden me gewicht toch niet hahah want ik ben veel zwaarder als dat ik lijk

marloesv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:26

haha ben weer heelhuids terug!
we hadden puck safari plu doenja en ducati.
en toen kwamen er toen wij weg wouden net 2 andere meisjes, die gingen op duke en tjasse
en die wisten de weg niet, dus henk zo ja je kunt mss wel met hun meerijden..
hij dacht ook dat het bij ons finaal mis ging door plu volgens mij haha!
maar de enige die was gevallen ben ik van puck....
er hing een tak en daar ging puck onderdoor, maar ik zat er nog op en kon er dus niet onderdoor
dus ik schoof zo langzaam naar achter zat ik nog op zn kont, ik dacht ja als die nu doorloopt schuif ik er zo af..
en ja hoor dat gebeurde hahaha! maar niet erg verder ;d