Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlous1991 schreef:Ik wilde dat eerst ook doen Suus!! Alleen is het me echt te duuuuuuur. Dus ik doe nu: niet snoepen, veel drinken en verder alleen gezond eten.
Vandaag heb ik alleen even gezondigd en m&m's gekocht! Heb me PVB gehaald en echt even behoefte aan snoep! hahaha Maaaaar ik heb wel een klein zakje gehaald in plaats van zo n enorme van bijna 400 gramhahahahahah
Vanmiddag weer lekker paardje pesten en verder lekker genieten van me vakantie (oke ik moet nog wel stage lopen maar dat zijn toch ook maar halve daagjes)
En over of het wel of niet goed is, dat herbalife, daar ga ik geen uitspraak over doen. Stalgenootje van mij heeft het ook gedaan, die is in 1 jaar 20 kilo afgevallen! Maar die deed het helaas voor haar niet onder begeleiding. Dus toen die weer "normaal" ging eten ging het mis, die koos precies de verkeerde dingen en deed ook niet goed avondeten (nou deed ze dat tijdens het dieet ook niet.... ze deed echt de extreeeeme vorm) Inmiddels zit bij haar alles dr weer aan echt zonde. (in dit geval is het dus wel ongezond, maar ik geloof werkelijk dat als je er goed mee om gaat dat het dan niet heel slecht voor je is hoor!)
(ik had dit verhaal een uur geleden ook al getypt, op m bb, maar toen drukte ik per ongeluk op delete terwijl die niet meer in het schrijfvakje stond en toen was me hele verhaal weg :S whahahahaha)
Suuskipje schreef:Ik heb dat geprobeerd alleen heb ik daar de mentaliteit niet voor om dat goed vol te kunnen houden, vandaar dat ik hiervoor kies lin
En als het niet goed voor je zou zijn dan zouden de dietisten het ook niet aanprijzen lijkt mij