Heb de foto's gewoon opnieuw gepost
zie onderschrift.
Juut, hij kan heel goed tegen de drukte. Keek er amper naar. Het probleem waren eerder de hekjes, de letterbordjes, een wapperend plastic, schuivende stoelen, een ladder die langskwam, een hooiruif die aan de zijkant hing en de enge jury aan een glanzende tafel. Maar uiteraard valt daar ook mee te oefenen. Gewoon een paar keer een heel eng schrikparcours in onze binnenbak maken en er doorheen dressuren.
Fijn dat Mirthe het zo goed deed zeg! 
Ik ben vandaag met Vies naar buiten geweest. De laatste tijd doet hij het buiten echt super, dus ik dacht nu eens af te wijken van ons vertrouwde maar erg korte rondje. Vies dacht daar anders over. Ik weet niet precies waarvan, maar hij flipte compleet. Ben gelukkig op tijd afgestapt, want ik had echt twee handen en de zweep op zijn neus nodig om hem weer stil te laten staan. Ik denk dat hij ergens een kadaver rook, want ik kreeg hem ook écht niet langs een boerderij waar zo'n ton stond. Jammer want daar moest ik écht langs om het bos in te gaan.
Ik ben aan de hand maar omgedraaid en toen hij eindelijk wat rustiger werd gewoon weer opgestapt. Het is toen maar een rondje door het dorp gevonden waarbij hij van alles verschoot. Toch iets meer oefenen dus