alleen nog echt een kleuter Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen nog echt een kleuter _Caitlinnn schreef:Tinker x Kwpn , lache man! hoe moet dat er wel niet uitzien
Ik ga zometeen even helemaal los in de RDB, daar is euro avond vanavond dus lekker goedkoop haha
hij heeft wel de bouw van de kwpner, wel iets breed maar geen tinkerbouw zeg maar
en hij heeft gewoon vlekken
ons pap vind het een koe..
Want die zag er wel leuk uit!
jullie blijven een leuke combi

maar dat was vooral de pijn en omdat het lang duurde omdat het niet lukte.. achja hopelijk helpt het in ieder geval een beetje
dus lekker dooroefenen!
laatste keer ben ik flauwgevallen (a 2 jaar geleden) en sindsdien hoef je niet meer bij mij in de buurt te komen met een naald, zelf blaren doorprikken word ik al naar van

Hitime schreef:Ik ben nog nooit met een naald geprikt buiten bloedprikken, maar bloedprikken gaat bij mij nooit in 1x. Dus ben er ook niet zo'n fan van.
jaloers!
Op vakantie ofzo? Hitime schreef:Ik ben nog nooit met een naald geprikt buiten bloedprikken, maar bloedprikken gaat bij mij nooit in 1x. Dus ben er ook niet zo'n fan van.
Maar loopt hij dan achter de loodlijn Thamar, of gewoon wat laag ingesteld? Iets hoger is vaak wel mooier ja, maar voor die jonkies soms wat lastiger denk ik. Die van mij duikt ook nog wel eens wat, volgens mij heeft ze toch iets meer balans dan.

Hitime schreef:Oh wacht, met 9-jaarsprik heb ik er 1 v/d 2 gehad. Mocht als 'kind' veel van die prikken niet omdat ik met veel medicijnen was behandeld en dat zou reacties kunnen geven.
Heb gelukkig nooit enge ziektes gehad.
Maar ben jij naar Cuba geweest?Op vakantie ofzo?