The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

redbutton

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 19:36

ik ben vandaag op wup wezen rijden, een vierjarige tinkerxkwpn.. wat een gaaf dier :P alleen nog echt een kleuter

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:55

Tinker x Kwpn , lache man! hoe moet dat er wel niet uitzien :D

Ik ga zometeen even helemaal los in de RDB, daar is euro avond vanavond dus lekker goedkoop haha *\o/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 00:28

leulk cait en loes ook!

Ahh ben nog steeds helemaal gelukkig na vandaag haha!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:04

_Caitlinnn schreef:
Tinker x Kwpn , lache man! hoe moet dat er wel niet uitzien :D

Ik ga zometeen even helemaal los in de RDB, daar is euro avond vanavond dus lekker goedkoop haha *\o/*

haha ziet er best gaaf uit :P hij heeft wel de bouw van de kwpner, wel iets breed maar geen tinkerbouw zeg maar :P en hij heeft gewoon vlekken :) ons pap vind het een koe..

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:45

Das wel heel anders dan Kelt, dat is dacht ik ook kwpn x tinker.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 08:35

Bzoem schreef:
Das wel heel anders dan Kelt, dat is dacht ik ook kwpn x tinker.

ja dat dacht ik ook!

maar leuk man Loes :D

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 08:36

Wedstrijd gister helemaal verknald :')

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:31

Oeps, vertel..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:33

oeps, balen!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:44

Nou het was een trail wedstrijd zoiets als dit dus
Nou bij 1:05 zie je dat ze een emmer moet oppakken en naar de Andere ton moet brengen, maar oew de ton was eng dus mooi dat ze daar heen ging, zat ik daar met een pion (emmer was bij ons een pion) in m'n handen :=
Dat vierkant waar ze doorheen galoppeerd en draaft daar moesten wij in stil staan en een rondje draaien naar rechts, had mevrouw het geduld niet voor dus die stapte er lekker steeds uit, afgeknikt want dat werd m toch niet.
En het hek op 2:13 zie je dat ze een stukje naar achter ging, ging mevrouw vol in dr achteruit, moest het hek dus loslaten, wat overigens wel open ging dus ben er wel doorheen gekomen haha

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:44

pff ik ben net met mn ontstoken pees in mn vinger terug naar de dokter geweest, hij ging er corticosteroiden inspuiten, dat zou zeker helpen, maar mn pees was zo dik dat hij de naald er amper in kreeg.. Nadat hij net 0.5cc erin gespoten kreeg (meer ging niet omdat er zoveel druk op zat) zei, nou bel donderdag maar hoe het gaat want ik vrees dat dit toch niet gaat werken en dat het toch geopereerd moet worden.. echt vet balen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:17

Goeie punten Thamar, maar had van jullie ook onderhand niet anders meer verwacht hoor!

Was dat 't paard wat ik ook op FB langs zag komen Loes? :) Want die zag er wel leuk uit!
Anders dan Kelt in ieder geval ja.
Hoe kom je aan een ontstoken pees? :(:)

Die wond ziet er weer goed uit Marit, jammer van je wedstrijd maar kan gebeuren toch? Volgende keer beter!

Donderdag word het lekker weer mensen. Zag ik :D
Zaterdag heb ik onderlinge wedstrijd, op eigen terrein. Ben benieuwd, doe een dressuurproefje, vaardigheid en een rondje springen. :o
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-06-12 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:19

Hitime schreef:
Was dat 't paard wat ik ook op FB langs zag komen Loes? :) Want die zag er wel leuk uit!
Anders dan Kelt in ieder geval ja.

Yes die is het *\o/* Het is echt een schatje :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:29

Marit, balen dat het niet ging, maar volgende keer beter.

Leuk Ruth en dankje voor het vertrouwen in mij en Dakar :P

Loes grappig paardje! En rot van die vinger. Hoop dat het niet nodig is..

3 augustus mijn L1 debuut... ik ga heel zenuwachtig zijn haha!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:36

leuk thamar! komt helemaal goed :) jullie blijven een leuke combi :P

het is zeker balen omdat ik er dan een week op het werk uitlig, maar aan de andere kant beter nu dan in het schooljaar waar ik mijn vinger nodig heb bij klinische handelingen.. we zien het wel. Hij was er wel niet positief over, eerst had ik het idee ddat hij vond dat ik me aardig aanstelde maar dat draaide gelukkig wel bij nadat de spuit amper lukte..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 10:54

autsj! Vind spuiten echt helemaal niets.

En dankje :o
Stond ook op de protocol dat we een leuke combinatie zijn. Hij loopt nog wat te diep maar al wel meer opgericht, dus blijf ik lekker dooroefenen en dan komt dat ook goed.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:03

mm ik heb normaal geen problemen met spuiten maar bij deze ging alles toch wel even draaien en heb ik toch bijna staan overgeven :P maar dat was vooral de pijn en omdat het lang duurde omdat het niet lukte.. achja hopelijk helpt het in ieder geval een beetje :)

maar in de L hoeft hij toch nog niet opgericht :P dus lekker dooroefenen!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:04

Ik hen ook helemaal niks met spuiten :P laatste keer ben ik flauwgevallen (a 2 jaar geleden) en sindsdien hoef je niet meer bij mij in de buurt te komen met een naald, zelf blaren doorprikken word ik al naar van :=

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:05

Ik had steeds commentaar dat hij meer opgericht moest (in de B dus al) En nu ging dat goed, maakte zijn hals ronder maar liep nog wel te diep wat er ook nog uit moet. Maar had nu dus wel veel meer punten en niet meer het commentaar dat hij opgerichter moest gaan lopen.
Hij liep heel erg horizontaal met zijn hals en dus te laag, waardoor het snel een braaf beeld is. nu ik heb iets hoger gereden krijg gaat hij ook wat meer showen, waardoor het er net wat spectaculairder uit ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:10

Ik ben nog nooit met een naald geprikt buiten bloedprikken, maar bloedprikken gaat bij mij nooit in 1x. Dus ben er ook niet zo'n fan van. :n

Maar loopt hij dan achter de loodlijn Thamar, of gewoon wat laag ingesteld? Iets hoger is vaak wel mooier ja, maar voor die jonkies soms wat lastiger denk ik. Die van mij duikt ook nog wel eens wat, volgens mij heeft ze toch iets meer balans dan. :)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:13

Hitime schreef:
Ik ben nog nooit met een naald geprikt buiten bloedprikken, maar bloedprikken gaat bij mij nooit in 1x. Dus ben er ook niet zo'n fan van. :n

Nog nooit :oo jaloers!
Ook nooit de stereo prik gehad of baarmoederhalskanker?
Ik moest 2 jaar geleden een hepatitis prik omdat ik naar Cuba ging, Brrr enge prikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:14

Oh wacht, met 9-jaarsprik heb ik er 1 v/d 2 gehad. Mocht als 'kind' veel van die prikken niet omdat ik met veel medicijnen was behandeld en dat zou reacties kunnen geven.
Heb gelukkig nooit enge ziektes gehad.

Maar ben jij naar Cuba geweest? :oo Op vakantie ofzo?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:18

Hitime schreef:

Maar loopt hij dan achter de loodlijn Thamar, of gewoon wat laag ingesteld? Iets hoger is vaak wel mooier ja, maar voor die jonkies soms wat lastiger denk ik. Die van mij duikt ook nog wel eens wat, volgens mij heeft ze toch iets meer balans dan. :)

Ik moet 27 juli gaan prikken voor Mexico :(

Maar hij loopt idd achter de loodlijn maar ook te laag ingesteld dan. Eigenlijk loopt elk paard wat je op wedstrijd ziet wel iets achter de loodlijn.

Zo liep die afgelopen weekend ongeveer, alleen dan soms nog iets meer erachter. Vind het op deze foto nog niet zo verkeerd.
Afbeelding

Maar hij wil er weleens helemaal achter duiken, gelukkig blijft hij wel makkelijk te rijden en sturen. Hij kantelt zijn hoofd niet meer gelukkig, dus dat is al heel veel vooruit gegaan *\o/*

edit: foto gevonden. Hij valt hier veel meer uit elkaar, moet hem op die momenten meer bij elkaar rijden. Probeer wel los te rijden met lang en laag, zodat hij zijn rug goed gaat gebruiken.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:23

Mijn loopt nu ook vaak te diep of laag ja. Die foto ziet er wel goed uit hoor ja, ik snap wel wat je bedoelt. Heb ongeveer dezelfde problemen, alleen dan in 't klein, haha. :P
Vind 't wel lastig om wat meer van achter te rijden, omdat je dat niet echt ziet maar echt moet voelen. Con gooit ook nog wel soort hoog op, en soms neemt ze dan zo'n tempo dat ik alleen maar soort kan meeliften. Dan gaat ze in zo'n soort duikhouding lekker hard. Ze is wel soort slim. :')
Maar ja, 't belangrijkste vind ik nu de balans en dat ze lekker los is. En braaf.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 11:24

Hitime schreef:
Oh wacht, met 9-jaarsprik heb ik er 1 v/d 2 gehad. Mocht als 'kind' veel van die prikken niet omdat ik met veel medicijnen was behandeld en dat zou reacties kunnen geven.
Heb gelukkig nooit enge ziektes gehad.

Maar ben jij naar Cuba geweest? :oo Op vakantie ofzo?

M'n ouders waren 25 jaar getrouwd hihi! Dusja eigenlijk op vakantie, terwijl we vanuit Nederland s,sjes kregen dat ze die dag 50 km geschaatst hadden, hadden wij 25 graden.
En op 1e kerstdag lagen we heerlijk op het strand!