whaha schrijven dat doe ik liever niet, weet zeker dat ik dan fouten ga maken xD
net als proefjes lezen, thuis vind ik t niet erg, maar op wedstrijd een ramp xD
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelijn schreef:Oh.. Britt..ervaring? Ik namelijk niet... en die proefjes zien er echt anders uit dan bij de 'gewone' dressuur. Misschien nog tips?
Evelijn schreef:@sasjaaa Ja... als je al paar dagen niet langskomt wordt het echt onbegrijpelijk soms. Maar heb ik jou hier eerder gezien?
Die Trigger is echt zo gek als een deur.Dat is toch ook degene die in haar eentje naar het café is gelopen ipv terug naar huis. Op de twee vrijdagen dat ik in de veulenwei ben gaan kijken ging mevrouw met haar dikke buik rondjes rennen en de boel een beetje opstoken (m.n. Rivella) zo erg dat ik maar verstandiger vond om allemaal weer het weiland uit te gaan.
Evelijn schreef:Ach ja.. misschien had ze wat voorbarige conclusies getrokken en later bedacht dat dat toch niet zo slim was en dat dat niet echt op prijs zou worden gesteld. Het is pas echt verkocht als het ook daadwerkelijk van het erf af is