Kirsten_S schreef:Oeeh dees is ook leukkkkk!!![]()
Wat een lelijke vorm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Pebbs schreef:ohw wel fijn dat ze zo snel drogen! mijn dekjes zijn altijd ook aan de buitenkant doorweekt![]()
even snoepies voor Xander en kauwstokjes voor Yentel maar ik had echt de drang om nog een verjaardagscadeautje voor Xander te kopen
Ik dacht springschoenen met bont, ze hadden alleen die van Harry's Horse, hele lelijke naden liepen daarin en ze hadden niet groter dan XL en mister X moet XXL hebben
dus dat was 'm niet, toen nog naar frontriemen gekeken dat was het ook allemaal niet.. heb nog meerdere rondje gelopen omdat ik iets wilde kopen, uiteindelijk heb ik het maar opgegeven
Pebbs schreef:Ik was vanmiddag nog bij de Boereven snoepies voor Xander en kauwstokjes voor Yentel maar ik had echt de drang om nog een verjaardagscadeautje voor Xander te kopen
Ik dacht springschoenen met bont, ze hadden alleen die van Harry's Horse, hele lelijke naden liepen daarin en ze hadden niet groter dan XL en mister X moet XXL hebben
dus dat was 'm niet, toen nog naar frontriemen gekeken dat was het ook allemaal niet.. heb nog meerdere rondje gelopen omdat ik iets wilde kopen, uiteindelijk heb ik het maar opgegeven
de boer heb ook alleen het basis noodzakelijke en voor de restskyline schreef:Kirsten_S schreef:Anky schijnt van deze dingen op te hebben bij de paarden als ze op
stal staan. Van die stalbandages..
Lekkerwarm & onodig
Pebbs schreef:jaa klopt! Maar ikga volgende week naar de Hypo in hulshorst! Heb nog 2 cadeaubonnen liggen! Dus had ff oud collega gekrabbeld op hyves wanneer ze weer leuke aanbiedingen hadden. En ze zei van 20 mei tot 4 juni! Dus volgende week maar ff langs!
!
Pebbs schreef:jaa dat heb ik dus ook! ik heb denk ik 3 echte paardrijshirtjes maar verder gewone shirts die ik normaal ook draag
)
moet echt een nieuwe...