lovestimba schreef:dat hebben wij ook in de stallen maar niet allepaarden trappen tegen de muur/deur XD
btw wat ik vorige week mee maakten,
ik was alleen op stal echt helemaal alleen er was niemand ja ik en de paarden en katten. toen hoorde ik ineens keihard gebonk uit een van de stallen van de eigenaar er lag een paard vast ik had geen idee wat ik moest doen ik had dit nog nooit mee gemaakt ik stond daar echt shtishitshit waarom net nu helemaal te stressen kwam hij gelukkig zelf los ik heb mij nog nooit zo opgelucht gevoeld heb toen ff gekeken of hij niks had en heb hem de grootste dikste wortel die ik kon vinden gegevenXD
Haha ik ben vrijwel altijd alleen op stal en op m'n werk ook regelmatig alleen
Heb vaak zat ongelukkjes meegemaakt dat ik er alleen was bij ons op stal, op het werk gelukkig nog niet.
Maargoed ik heb ook al zoveel meegemaakt dat ik wel weet hoe ik moet handelen en blijf er eigenlijk ook wel rustig onder.
toen mijn paard door het hek heen vloog, op z'n knieen belandde wist ik zelfs nog wel rustig te handelen
en later toen ik had gekeken hoe erg het was, hij liep wat mankjes (door zijn wonden) en had gekoeld belde ik mama op en ze zei zo van 'men dat jij zo rustig koel erover kan praten dan'.
Maarja ik heb toch wel ervaren dat het geen nut heeft om gestresst iedereen op te gaan bellen enzo.
edit; da later opgebeld en langsgeweest heeft die 1 week rust gestaan, 1 week longeerwerk en toen opbouwen ohz dus gelukkig was het niet heel ernstig
Laatst bijgewerkt door Queelens op 23-02-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt