hahaha mijn pa heeft ook nog een oude wielrenfiets staan (me ma ook) maar die staan al zeker 19 jaar in de schuur xD (heb ze ze namelijk nooit zien gebruiken)
Ik zit hier lekker aan wentelteefjes
Priszz, misschien leuk als je jezelf even voorsteld? (als ik dr overheen gelezen heb sorry)
Ik ben dr vandaag even achter gekomen dat Ferro al heel wat mee heeft gemaakt in zijn jonge leventje...
Straks lekker vroeg naar de manege !
Suuskipje
Geplaatst: 11-02-11 16:24
Britt_Sisi schreef:
ik ook hoesten en vooral misselijk/buikpijn en hoofdpijn!
Daar heb ik ook last van! beetje zware verkoudheid in combi met ongesteld worden bij mij vermoed ik Ben wel gewoon aan het werk lekker panadolletje erin geduwd, warme choco en ik kom de dag wel door
Ik heb net heerlijk met reem gereden Ze lief echt lekker ontspannen (: ik longeer nu al een tijdje met dubbele longe, heb echt het idee dat ze er sterker van wordt
_Lucy
Geplaatst: 11-02-11 17:18
oh ella.. dat is niet zo fijn, misschien reageert ie daarom zo raar af en toe?
Oowwh ik heb pijn aan me schouder, egt niet normaal!!! Dus hopelijk doet Dixie een btj normaal want kan dat er anders niet meer bij hebben. Vndaag op stage was niet zo leuk, heb nou niet echt dingen gedaan die ik leuk vind vndaag....zometeen hopelijk dus maar lekker rijden en dan morgen eindelijk uitslapen!!
ja nouja, je kan t denk ik beter ff bespreken met r, misschien heeft ze er wel een goede reden voor. dan kan jij ook tegen haar zeggen wat je er van vind, het is wel zo fijn als je elkaar een beetje snapt het is een vrouw toch?