Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Liquita jij was vroeg vanmorgen op mijn boerderij,je logde zeker ook in voor San qua tijd hahahha.Zag dat er veel gejat was hahahahhaha.Die ik ook hoor,maar geef ook kadootjes terug hihihi
Hahaha ja, leuk he. Ik hou inderdaad ook San haar tuintje bij. Inderdaad jatten hoort erbij, vind ik het leukste van het spel. Er valt bij mij ook wel wat te jatten
.
xan schreef:winnitou schreef:Rowan is dus thuis vandaag, hoofdpijn hoesten en flink verkouden.
Mijn lunchafspraak met oudklasgenoten heb ik afgezegd.
voel zelf ook hoofdpijn opkomen, en mijn oren gaan pijn doen.. (is het dan toch besmettelijk!)
zitten flink aan de bessensap. Wie weet valt het mee
Beterschap dan maar.
Hoop voor je dat het meevalt. Hoor een hoop hopelose griepverhalen.
winnitou schreef:mijn nichtje heeft me telefonisch geinstrueerd en heb dus bij iedereen de tuinen bezocht en water gegeven, gewied, enz. Daarnaast heb ik ook heel wat gejat..
Zou alleen wat credit willen hebben maar begrijp dat je die pas krijgt als je een level hoger komt of ze moet kopen. En kopen is iets wat ik niet wil doen
_sandra schreef:ben wel in voor een dagje efteling!!!!!!
mntj schreef:_sandra schreef:ben wel in voor een dagje efteling!!!!!!
haha ik ga al in februari.
hebben een familie dag/bedrijfsuitje van mik zn werk. eindelijk iets zinnigs.
op een zaterdag de winterefteling. iedereen die niet van het bedrijf is kan beterdekking zoeken haha.
ben benieuwd hoe het allemaal geregeld is. eigen vervoer heen maar verder geheel verzorgd. tot 20.00 uur.