Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 21:31

Flink teddybeertje met haar wintervachtje ja!
O, en 14.00u in Utrecht, dat valt mee! Tot hoe laat moet je dan werken?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:00

Tot ik klaar ben :') maar ik moet zowieso met de trein naar huis dus wel een beetje op tijd.
Ben jij lekker vrij Milou?
Wen zeker ook? Heb je al iemand voor de 17de Wen?
En Sas verhuizen?
Esther morgen weer wedstrijd, waar eigenlijk? Succes!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:12

Ik ben van het weekend vrij ja! En zou maandag een losse dienst hebben.....die ben ik ook vrij *\o/* ! Moet ik ergens anders in het jaar wel weer terugwerken, maar dat ga ik de volgende lijst wel regelen ofzo!

Heb trouwens ook mijn vakantie gekregen! Heb gelijk mijn ticket naar Spanje geboekt! In april dus nog een weekje Spaanse zon! *\o/*
Kan ik me al helemaal op verheugen met deze Nederlandse :brr: kou :brr:!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:25

Ik heb tot nu toe alleen jou Antoinette en Milou voor ook de 24e. Ik kan nog collega vragen, die vind het misschien ook wel leuk om mee te gaan. En als er niemand kan / wil, dan ga ik gewoon hobbelen.

Ik mag morgen weer werken om 6.30 voor de laatste keer. Dus net als antoinette aan het werk. En na het werk nog een borrel en hapje eten omdat het de laatste dag is dat we met in de vestiging in Nw-Vennep werken. Daarna gaat een deel naar hoofddorp (voorbereiden) en een deel van de mensen in Nw-Vennep (wijken wegbrengen) en enkele gaan allebei doen.
En dan heeel hard duimen dat het NIET gaat sneeuwen

En Milou: leuke foto's van jou en Perla! Je hebt wel wat te poetsen met zo'n licht kleurtje. Krijg je d'r nog een beetje schoon?

Esther: Suc6 met je wedstrijd, hopelijk haal je er weer een winstpuntje (of meerdere) bij.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:38

Morgen geen sneeuw alstjeblieft hoor!
In Utrecht sneeuwde het wel vandaag...
Maar Wen is het nu alleen voor de 24ste? Of ook voor de 17de?

Lekker Milou een weekje Spanje, heb je daar ook plekken waar je kan rijden?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:41

Heb eigenlijk geen plannen om daar te gaan rijden....lekker weekje zonnen bij paps en mams die daar dan nog zitten!

Zal duimen voor geen sneeuw morgen!

Had vandaag trouwens iets leuks! Vlakbij perla zit in het dorpje een tankstationnetje. Zag vorige week al dat de prijs zeer aantrekkelijk was. Vandaag moest ik tanken, dus dat maar aar gedaan! Is het een pomp met een pompbediende! Hoefde dus alleen maar mijn tank open te doen, mijn pas en pin in te voeren en het tanken werd gedaan! Vond het zo grappig!

Ik kan alleen de 24ste mee met Wendy en Mazzel!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 22:52

Zo dat is luxe zeg!
Andalusiers rijden lijkt me ook wel leuk, daar heb ik jaren geleden ook naar gekeken maar ben toen uiteindelijk in Hongarije beland (don't ask)...

Lekker hoor weekje in de zon, wil ik ook wel maar Gijs houdt niet van warm weer.... :(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:22

Tja, sorry, maar nu ben ik toch wel benieuwd naar het verhaal Andalusiers-Hongarije :+ !
Het lijkt me ook heel gaaf om zulke paarden te mogen berijden.......maar een weekje uitrusten en zon is ook erg aantrekkelijk!
Gelukkig kan ik wel goed tegen warmte! Lijkt me echt vervelend als je dat niet kan of er niet van houdt.....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:32

Tja, het was ienemienemutte maar ik wilde Budapest altijd al zien en ik vond een boerderij vlabij Budapest dus toen is het Hongarije geworden :-). Dat was echt de meest gave vakantie ooit, prachtige ritten heerlijke brave paarden, oneindige rengallopades and so on :-). Ik zou heel graag weer een keer op paardrijvakantie willen maar Gijs en mijn interesses liggen zover uiteen dat dat gewoon lastig kiezen is :-).

Gijs vindt de zon wel leuk alleen vanaf de rug van een paard, en niet te warm dan is hij hey liefst binnen :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:34

antoinetje schreef:
Tja, het was ienemienemutte maar ik wilde Budapest altijd al zien en ik vond een boerderij vlabij Budapest dus toen is het Hongarije geworden :-). Dat was echt de meest gave vakantie ooit, prachtige ritten heerlijke brave paarden, oneindige rengallopades and so on :-). Ik zou heel graag weer een keer op paardrijvakantie willen maar Gijs en mijn interesses liggen zover uiteen dat dat gewoon lastig kiezen is :-).

Gijs vindt de zon wel leuk alleen vanaf de rug van een paard, en niet te warm dan is hij hey liefst binnen :-)

Ik heb nog steeds een leuk vakantieadres hoor, voor een paardrijvakantie! :D :+ voor allebei aantrekkelijk denk ik!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:38

Antoinette: wat je wilt als je 17e ook mee wilt, mag dat. En 24e kunnen jij en Milou (en milou kan de 17e niet). En nog even onder voorbehoud van het weer, als het hoost, stormt of er sneeuw ligt, wordt het helaas alleen stal schoon, even kijken of pony naar buiten kan en of ik iets kan doen met hem.

Wel lastig jullie verschillende interesses qua vakantie. Zonnetje is wel erg lekker.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:46

Veel plezier morgen Wen, laatste dag met z'n allen.

Tja warmte, ik begrijp mensen die er niet tegen kunnen heel goed :P. Wel lekker dat je een nieuwe vakantie hebt geboekt, Milou.

Werk ze morgen Antoinette , balen dat je moet werken in het weekend.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:48

Als het kan wil ik graag de 17de, 24ste moet ik even afwachten want dan komt Gijs zijn broer langs. Alleen stal schoon is toch prima dat hoord erbij als je een paard verzorgd/ hebt.

Ik zou graag meegaan naar Frankrijk maar qua kosten kunnen Gijs en ik daarvan ook samen op vakantie dusja... Dan kijk ik liever naar iets wat Gijs en ik samen kunnen doen. Mischien een keer een weekend, hoelang is het ook alweer rijden?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 23:55

Volgens de site 850km vanaf Utrecht. Wel een goede dag rijden dus!
Jolanda had ook interesse, maar kan dit jaar niet! Misschien kunnen we inderdaad een lang weekend of een midweek!

En is goed hoor Wendy! Stalletje schoonmaken is ook belangrijk! Vandaag leek het er ook op dat ik weinig anders met perla ging doen dan mesten en poetsen. Toen ik aan het poetsen was, leek het haast op een sneeuwstorm wat er naar beneden kwam! Eenmaal klaar met poetsen en knuffelen, klaarde het weer op! Dus toen maar losgegooid! Ook ivm het feit dat ik al was wezen rennen vanochtend!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 00:03

Goed getimed dan!

Ik moet jullie er toch even op wijzen... Het heeft even geduurd, maar er hebben pagina 200 toch gehaald.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 11:24

Lekker is dat he, gewoon mesten poetsen en knuffelen!
850 km is te doen als iedereen om de beurt een stukje rijdt!
200 pagina's wat betekend dat??

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 11:29

Dat we al flink gekletst hebben, maar dat we nog 300 pagina's over hebben om te kletsen!

Moet wel zeggen dat ik een lang weekend of midweek relatief gezien duurder vind dan de weekvakantie....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 12:26

Ja dat klopt, maar als ik een week op vakantie ga ga ik liever met Gijs (no offense :-)) en ik weet dat dit niet echt zijn ding is.

Ohhhh nog 300 pagina's dan kunnen we nog even vooruit :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 12:28

geeft niet hoor antoinette! Weet ik iig iets waar ik voor kan sparen :D! Een ritje bij Edwin en Erica in Frankrijk ben ik altijd voor in!

ja, we kunnen nog flink doorkletsen!
Ben trouwens nu 2,2kg kwijt in 2 weken *\o/*! Ga zo maar weer naar de supermarkt wandelen en straks nog naar de stad. Morgen paardrijden en hardlopen! Kortom, we gaan lekker qua beweging! sorry hoor, voor dit gezever over afvallen, maar ben er gewoon even blij mee!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:44

Wat goed joh! Knappe prestatie _/-\o_ ga zo door zou ik zeggen aan je beweging zal het in ieder geval niet liggen.
Ik ben vanmorgen even het dorp ingeweest om brood te kopen wat een gekkigheid zeg met de carnavalsoptochten, was geen doorkomen aan!
Zit nu in de trein op weg naar Utrecht -O-

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 15:55

Nee, als het aan de beweging zou liggen, zou het niet goed zijn! Net weer bij elkaar opgeteld 45min. gelopen en daarmee 4,5km afgelegd (met een rugzak die steeds wat zwaarder werd)! Was bij een winkel waar ik heel frequent kom en die zei dat ze het aan mijn benen kon zien!!!
Pfff, dat carnaval! Het is je dus uiteindelijk wel gelukt? Ik begreep van Jolanda dat ik morgen geen problemen zou moeten hebben om bij de manege te komen, aangezien de optocht morgen ergens anders is....gelukkig maar!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 17:08

Leuk toch dat je complimentjes krijgt +:)+
Nee daar zou je geen problemen mee moeten hebben, Gijs is met een buitenrit wel een keer de optocht tegengekomen dat was toen niet zo'n groot succes geloof ik :=

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 19:52

Hihi, kan me voorstellen.

Goed hoor Milou! Lekker bezig :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:06

Ik zie het al helemaal gebeuren ja! Nou....laat die optocht morgen maar ergens anders zijn, haha!

Dank je Saskia! Heb er momenteel ook wel lol in!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 20:58

Zo en ik ben weer lekker op weg naar huis heerlijk zo'n kort dagje :-)