Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:40

Ja ik zou ook iemand vragen die ik ken of viavia ;) Geloof ook best dat het moeilijk is inderdaad..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:41

x_sabine schreef:
Geloof ik graag, ik zou ook nogal kieskeurig zijn zou het voor mijn eigen paard zijn. maar ik denk als ik een paard koop, dat ik hem pas koop als ik zeker weet dat ik alle tijd heb. En dan alleen een stalgenoot of familielid inschakelen bij ziekte of vakantie.. Maarja dat is typisch mij hahaha

Die instelling had ik ook heel lang, maar na een tijdje is het best lekker als je eens een avondje niet hoeft bij een 40 urige werkweek, zeker in de winter....

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:42

Daarom, geloof ik.. Zal wel anders praten als het zo ver is, maargoed, voorlopig ben ik dagelijks voorzien van de lusten en niet de lasten, dus vind het wel even goed zo! Maar als Bas en Maccie echt gaan verhuizen, wil ik niet weer afhankelijk zijn van iemand anders..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:44

x_sabine schreef:
Dat vind ik altijd triest.. laat diegene niet wachten, laat dan weten dat je al bent voorzien of zo.. niet niks laten horen, zo irritant.. Heb ik ook met stage's zoeken, die mensen laten gewoon niks horen. aaah,,

Inderdaad..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:47

x_sabine schreef:
Daarom, geloof ik.. Zal wel anders praten als het zo ver is, maargoed, voorlopig ben ik dagelijks voorzien van de lusten en niet de lasten, dus vind het wel even goed zo! Maar als Bas en Maccie echt gaan verhuizen, wil ik niet weer afhankelijk zijn van iemand anders..

Dat zei ik inderdaad ook toen ik heel lang geleden met April stopte, nooit meer afhankelijk van een paardeneigenaar......kocht toen Tos en die ging binnen drie maanden kapot..... |(
Daarna heb ik overigens nog genoeg bijgereden, met zeer diverse eigenaren......moet zeggen dat ik het met de eigenaresse van Kealy zeer goed getroffen heb, al weet ik niet of ik nog tijd voor haar houdt als Esmeetje straks hier staat. Zomer moet nog wel lukken, maar de winter...

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:49

Tsja.. Kan je haar in ieder gevalk elke dag zien :) Ik heb ook een hele lijst, aangezien ik er altijd heel veel tegelijkertijd ehb gehad.. Shetlander Oscar, Vaandrig, Martin, Caimberly (die ook meerdere keren in mijn armen is gestopt met ademen, vergeet ik nooit meer.. En nu Bas, Mac, Tess, Tjerk, Destiny.. Het is best wel veel, en hou er altjid een paar over als Bas en Mac weg gaan.. Maar dat zijn me beste maatjes! En die eigenaresse, zo een klik vind ik niet meer. Veel mensen stellen zoveel eisen, snap ik ook best. Maar zij vertrouwd me volkomen, en weet dat ik gewoon mijn afspraken na kom en goed met de paarden om ga. Nu mag ik alles..

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:50

En ik zou heeel graag willen starten.. kijken of ik ooit een stapje verder zou kunnen komen..

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:53

x_sabine schreef:
Tsja.. Kan je haar in ieder gevalk elke dag zien :) Ik heb ook een hele lijst, aangezien ik er altijd heel veel tegelijkertijd ehb gehad.. Shetlander Oscar, Vaandrig, Martin, Caimberly (die ook meerdere keren in mijn armen is gestopt met ademen, vergeet ik nooit meer.. En nu Bas, Mac, Tess, Tjerk, Destiny.. Het is best wel veel, en hou er altjid een paar over als Bas en Mac weg gaan.. Maar dat zijn me beste maatjes! En die eigenaresse, zo een klik vind ik niet meer. Veel mensen stellen zoveel eisen, snap ik ook best. Maar zij vertrouwd me volkomen, en weet dat ik gewoon mijn afspraken na kom en goed met de paarden om ga. Nu mag ik alles..

Ik heb er meerdere gehad waar ik het mee getroffen heb, denk maar aan Lessy, Hannes en vriendjes!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:53

Ik heb nog nooit een vast verzorgpaard gehad.
Laatst bijgewerkt door Steef op 05-12-18 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:55

Haha ja met Vaandrig heb ik het toen ook helemaal getroffen, net als jij! Lijkt wel alsof alle leuke mensen + paarden verhuizen, haha. Die andere paarden zijn of dood, of ik kon de bijdrage niet betalen, waar ik trouwens nooit meer aan begin :)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 17:59

Sab, die Hannes in je profiel is echt leuk :+:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:00

Ik heb er heel wat gehad, maar gingen inderdaad of verhuizen, of dood, of ik kon niet (meer) met de eigenaar door een deur. Maar er zijn wel een stel echt belangrijk voor mij geweest, Gianti, April en Winke, Sem, Lestaire, Yustin......en dan nog een heleboel die ik voor kortere tijd (niet langer als een jaar) heb gedaan.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 18:01

Ik heb totaal 3 verzorgpaarden gehad, nouja 4 eigenlijk.
1e was een klein ponytje Madela, super lief merrietje.
2e was een paard die we opzadelen en poetsten voor een vrouw in een rolstoel, zodat ze gelijk kon rijden.
3e Fjord Kobus :D super grappig eigenwijs ding.
4e Kariq... nou die kennen jullie

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:01

Goh ik had dezelfde ;)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:01

Stef_Winston schreef:
Sab, die Hannes in je profiel is echt leuk :+:

:)) , en Lestaire ook!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:06

Mijn grote zwarte vriend
Afbeelding

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:09

Wat een gafe foootoo! Ik heb ook nog een paar hele stoere foto's van Lessie, echt zo een gaaf paard..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:10

Zo die is gaaf! :oo

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:11

FERRO! Ben gek op Ferro's :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:12

x_sabine schreef:
Wat een gafe foootoo! Ik heb ook nog een paar hele stoere foto's van Lessie, echt zo een gaaf paard..

Ireen heeft een afscheidsshoot voor me gemaakt, vlak voor de verhuizing, zijn onwijs gave foto's!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:12

Deze vind ik altijd nog leuk, heeft Manon gemaakt
Afbeelding
Echt een mooie timing haha!

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:13

Leuke foto's :D

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:13

Jeetje, mooie foto's Fiek! Ja, ik heb hem alleen gereden sinds ze zijn verhuisd, dus heel weinig, maar ik vind het altijd geweldig :D Alhoewel ik Hannes ook een super paard vind, heel anders dan Les, maar ook fijn! :)

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:15

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 18:16

Zijn beide geweldige paarden! Lestaire kan je de ene dag het gevoel geven dat je een topruiter bent, om je de dag erna eens even goed de grond in te trappen, dat je denkt dat je nooit leert rijden......en Hannes, dat is gewoon Hannes, die spoort niet, maar kan heerlijk lopen. Heb met allebei een paar keer les van Leone gehad, en dan kreeg ik ze wel aan het lopen!