Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_sabine schreef:Geloof ik graag, ik zou ook nogal kieskeurig zijn zou het voor mijn eigen paard zijn. maar ik denk als ik een paard koop, dat ik hem pas koop als ik zeker weet dat ik alle tijd heb. En dan alleen een stalgenoot of familielid inschakelen bij ziekte of vakantie.. Maarja dat is typisch mij hahaha
x_sabine schreef:Daarom, geloof ik.. Zal wel anders praten als het zo ver is, maargoed, voorlopig ben ik dagelijks voorzien van de lusten en niet de lasten, dus vind het wel even goed zo! Maar als Bas en Maccie echt gaan verhuizen, wil ik niet weer afhankelijk zijn van iemand anders..
x_sabine schreef:Tsja.. Kan je haar in ieder gevalk elke dag zienIk heb ook een hele lijst, aangezien ik er altijd heel veel tegelijkertijd ehb gehad.. Shetlander Oscar, Vaandrig, Martin, Caimberly (die ook meerdere keren in mijn armen is gestopt met ademen, vergeet ik nooit meer.. En nu Bas, Mac, Tess, Tjerk, Destiny.. Het is best wel veel, en hou er altjid een paar over als Bas en Mac weg gaan.. Maar dat zijn me beste maatjes! En die eigenaresse, zo een klik vind ik niet meer. Veel mensen stellen zoveel eisen, snap ik ook best. Maar zij vertrouwd me volkomen, en weet dat ik gewoon mijn afspraken na kom en goed met de paarden om ga. Nu mag ik alles..