Wellicht helpt het
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:winnitou schreef:Duik mijn bed in. Morgen om kwart over acht alweer op het voetbalveld staan. Welterusten!
Kijk morgenochtend eerst even op teletekst, om te zien of het niet is afgekeurd.
Dat scheelt weer een hoop heen en weer gereis.
Tytje schreef:
.

LIQUITA schreef:ATE schreef:was op manege maar geen bekende dus snel naar huis was echt niks aan
Hmmm...hoe laat was je er? Wij waren er wel hoor, was bij stal bezig. Ik heb wel nog even naar Chantal en Maayke gekeken. Zijn net weer thuis.

meelen schreef:Familie Jansen zit op een mooie zondagavond gezamenlijk aan tafel te eten.
Als het eten op is, begint de oudste zoon: "Pa en Ma, ik moet jullie wat vertellen."
De ouders kijken elkaar verbaasd aan en wachten af wat hun zoon te vertellen heeft.
De zoon vervolgt: "Ik ben er eigenlijk al wel een tijdje achter, maar nu wil ik het openbaar maken.
Ik ben homo."
De vader wordt boos en wil beginnen te tieren, echter zijn vrouw houdt hem tegen en zegt:
"Het is goed van je jongen, dat je er voor uit durft te komen. Dat kunnen je vader en ik wel waarderen."
Vader eigenlijk niet, maar hij knikt instemmend 'ja'.
De tweede zoon van het gezin reageert erop: "Goh dat is nou ook toevallig, ik ben ook homo."
Vader heeft het niet meer, hij begint te tieren en heeft het schuim op zijn lippen staan.
Hij schreeuwt: "Is er nou niemand die van lekkere wijven houdt?"
Zegt hun dochter: "Ja Pap, ikke!"
xan schreef:Ik was er ook, heb bij Kim, Chantal en Maayke gekeken.
Ik zag ook nog dat je blauwe cap nog op je kastje lag.
Ik hoop dat je dat zelf ook gezien hebt.
Petra, jou heb ik ook niet gezien. Maar ik wist wel dat je er was, want First stond in de molen.
. LIQUITA schreef:Hallo,
Ik kreeg net een grote verrassing van Tineke, die ik toch even met julie wil delen.
Ik kreeg er dikke tranen van, ik vind het ZO mooi!!!!
Nogmaals heel erg bedankt Tineke![]()
![]()
Lieve Liquita
Nu sta je daar, je bent een pracht
Je hebt zelfs al je wintervacht
Nu sta je daar, zo ver weg
Maar luister naar wat ik je zeg
Nu sta je daar, mijn lieve schat
Ik zal je nooit vergeten, dacht je dat?
Nu sta je daar, en ik mis je enorm
Samen waren wij altijd super in vorm
Nu sta je daar, je werkdagen zijn voorbij