Authentic schreef:Haha nee daar gaat 't niet om.
Maar waar 't om ging, we hebben nu een toxicologe over vanuit Amerika en die heeft gisteren lopen vertellen waarom jij niet tegen acohol kan!
vertel, vertel, vertel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Authentic schreef:In bepaalde regio's in Azië zijn er mensjes die heeeeul slecht tegen alcohol kunnen. Die mensen hebben minder receptoren waardoor je eerder een 'overdosis' hebt en dus veel last krijgt van de toxische effecten van alcohol. Daarom ben je ook weer niet gewend aan alcohol dus heb je minder afbraakenzymen waardoor 't relatief lang aanhoud voor de hoeveelheid geconsumeerde alcohol uit je bloed is.
Waar anderen 10 biertjes voor moeten drinken hoef jij wss een half biertje te drinken.
en hoofdpijn krijg en ik weet dat mijn absolute limiet ligt bij 6 slokken Baco; toen ben ik flauwgevallen
. 
KimLittle schreef:Maar uhm, kunnen jullie dan niet beter een vrachtwagentje huren ofzo? Is dat niet goedkoper dan met drie auto's heen en twee gehuurde trailers...
[TAO] pony gekocht en blijkt ongewenst drachtig Zelfs het Nederlandse rechtsysteem zit het als een voordeel met de 2 voor de prijs van 1 
Miss_Montana schreef:Goh, dit komt me bekend voor[TAO] pony gekocht en blijkt ongewenst drachtig Zelfs het Nederlandse rechtsysteem zit het als een voordeel met de 2 voor de prijs van 1
@Kim: Ach, we huren gewoon schattige Lotje erbij met d'r roze jasje in d'r roze tasje: Dan is ie binnen no-time over de streep
Ideetjes?? RheaNisan schreef:Miss_Montana schreef:Goh, dit komt me bekend voor[TAO] pony gekocht en blijkt ongewenst drachtig Zelfs het Nederlandse rechtsysteem zit het als een voordeel met de 2 voor de prijs van 1
@Kim: Ach, we huren gewoon schattige Lotje erbij met d'r roze jasje in d'r roze tasje: Dan is ie binnen no-time over de streep
Hahaha leuk geprobeeerd..
Nja wat ik weet is dat mijn Erwin het niet zo op Polo-Erwin heeft, en dus liever niet in zijn spullen rijd! Dat is het probleem. En wat ik ook denk is dat Polo-Erwin dan zelf mee wil...
Als er iets gehuurd kan worden wil hij wel rijden hoor! :d Maar waar vind je dat?
(i.v.m. eventuele stiekeme meelezers die nog geen teamnaam hebben
)