Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:21

Authentic schreef:
Haha nee daar gaat 't niet om. :')
Maar waar 't om ging, we hebben nu een toxicologe over vanuit Amerika en die heeft gisteren lopen vertellen waarom jij niet tegen acohol kan! :P

vertel, vertel, vertel

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:26

In bepaalde regio's in Azië zijn er mensjes die heeeeul slecht tegen alcohol kunnen. Die mensen hebben minder receptoren waardoor je eerder een 'overdosis' hebt en dus veel last krijgt van de toxische effecten van alcohol. Daarom ben je ook weer niet gewend aan alcohol dus heb je minder afbraakenzymen waardoor 't relatief lang aanhoud voor de hoeveelheid geconsumeerde alcohol uit je bloed is.

Waar anderen 10 biertjes voor moeten drinken hoef jij wss een half biertje te drinken. :=

KimLittle

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:26

Maar uhm, kunnen jullie dan niet beter een vrachtwagentje huren ofzo? Is dat niet goedkoper dan met drie auto's heen en twee gehuurde trailers...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:29

Goed idee, het zij dat we een iemand nodig hebben die vrachtwagen mag sturen en wíl. :P

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 11:31

Authentic schreef:
Goed idee, het zij dat we een iemand nodig hebben die vrachtwagen mag sturen en wíl. :P

Ja, diegene die dat mocht en kon is van stal verdwenen :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:32

Dus met andere woorden: met Kimmie kun je lekker goedkoop stappen! :D

FFT => Kewl !! Volgend jaar willen wij ook mee!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:33

Authentic schreef:

Heel lief tegen Lara zijn :P

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:37

Authentic schreef:
In bepaalde regio's in Azië zijn er mensjes die heeeeul slecht tegen alcohol kunnen. Die mensen hebben minder receptoren waardoor je eerder een 'overdosis' hebt en dus veel last krijgt van de toxische effecten van alcohol. Daarom ben je ook weer niet gewend aan alcohol dus heb je minder afbraakenzymen waardoor 't relatief lang aanhoud voor de hoeveelheid geconsumeerde alcohol uit je bloed is.

Waar anderen 10 biertjes voor moeten drinken hoef jij wss een half biertje te drinken. :=

Van een authentieke kaasfondue met een goeie scheut witte wijn krijg ik al hartkloppingen en blozend rode wangen, net als mensen die stomdronken zijn. Ik lust geen bier, maar ik weet wel dat ik na vier slokken Breezer al misselijk ben :r en hoofdpijn krijg en ik weet dat mijn absolute limiet ligt bij 6 slokken Baco; toen ben ik flauwgevallen -O- .

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:38

San1978 schreef:
Authentic schreef:

Heel lief tegen Lara zijn :P

En Rhea scharrelt toch ook met een trukker?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:38

Wellicht dat je vrolijk/aangeschoten raakt van 1 druppel? :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:47

Authentic schreef:
Wellicht dat je vrolijk/aangeschoten raakt van 1 druppel? :=

Kunnen we in Bitterzoet wel proberen, moet je ff pipet meenemen :D .
Ik kan trouwens ook niet tegen lachgas. Wil je volgende keer 'ns vragen of dat er ook mee te maken heeft? Ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar....

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:56

Authentic schreef:
Goed joh Sandra! Jij kan vast niet wachten tot volgende week? :D

Ik heb inschrijfformulier voor FFT, als ik Stace d'r paspoortnummer weet kan ik inschrijven. Hebben we een teamnaam? :')

Jaaa gweldig Suuus! Kan je ons samen inschrijven?
Ehm Teamnaam..ff denkeeee!!

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 11:58

Authentic schreef:

Mijn vriendje kan en wil wel rijden..Alleen waar vind je een betaalbare vrachtwagen..:(

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:13

hmmm dat is dan ook weer zo. even googlen in m'n pauze....

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:37

KimLittle schreef:
Maar uhm, kunnen jullie dan niet beter een vrachtwagentje huren ofzo? Is dat niet goedkoper dan met drie auto's heen en twee gehuurde trailers...

We mogen die van Polo-Erwin ook lenen, dus in principe is de vrachtwagen er al. Maar volgens mij zijn Rhea en d'r vriendje daar nog over in overleg :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:43

Oh jemig, ben benieuwd wie er wint....
Wij zullen denk ik sowieso die kant opgaan met de auto, dus er kunnen drie mensen meerijden. Misschien trekt dat Rhea's vriendje over de streep... geen grote groep Penny's naast 'm in de truck := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:51

Goh, dit komt me bekend voor O:) [TAO] pony gekocht en blijkt ongewenst drachtig Zelfs het Nederlandse rechtsysteem zit het als een voordeel met de 2 voor de prijs van 1 :')

@Kim: Ach, we huren gewoon schattige Lotje erbij met d'r roze jasje in d'r roze tasje: Dan is ie binnen no-time over de streep :D

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 12:59

Miss_Montana schreef:
Goh, dit komt me bekend voor O:) [TAO] pony gekocht en blijkt ongewenst drachtig Zelfs het Nederlandse rechtsysteem zit het als een voordeel met de 2 voor de prijs van 1 :')

@Kim: Ach, we huren gewoon schattige Lotje erbij met d'r roze jasje in d'r roze tasje: Dan is ie binnen no-time over de streep :D

Hahaha leuk geprobeeerd..
Nja wat ik weet is dat mijn Erwin het niet zo op Polo-Erwin heeft, en dus liever niet in zijn spullen rijd! Dat is het probleem. En wat ik ook denk is dat Polo-Erwin dan zelf mee wil...

Als er iets gehuurd kan worden wil hij wel rijden hoor! :d Maar waar vind je dat?

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 13:23

Suuuuuuuuuuus ben je er nog??
We moeten een teamnaam invullen :D Ideetjes??

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 14:26

Oh god, daar gaan we weer met die namen :roll: ! Ik moet aan het werk ik heb hier helemaal geen tijd voor :( !

The Starnsisters
The New girls on the block
Starnmeer Rebels

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 15:49

RheaNisan schreef:
Miss_Montana schreef:

Hahaha leuk geprobeeerd..
Nja wat ik weet is dat mijn Erwin het niet zo op Polo-Erwin heeft, en dus liever niet in zijn spullen rijd! Dat is het probleem. En wat ik ook denk is dat Polo-Erwin dan zelf mee wil...

Als er iets gehuurd kan worden wil hij wel rijden hoor! :d Maar waar vind je dat?

Ik heb nog even navraag gedaan bij Roelofsen....wacht op antwoord....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:17

Mogguh allen!

Rieneke en ik zijn voorzien van een teamnaam. Heb 'em al verstuurd naar de organisatie en ik hoop dat het nog doorgevoerd kan worden. Zodra we bevestiging hebben maken we 'em bekend :D (i.v.m. eventuele stiekeme meelezers die nog geen teamnaam hebben :+)

@San: Leuke namen! Ik vind The Starnlake Quarab Team ook wel leuk voor Suus en Rhea :))

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 11:51

Haha, ja die is ook leuk Beau!

Ik mag straks Storm uitstappen, ik ga voor het eerst op mijn poown klimmen *\o/* *\o/* !!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 12:03

ik herkende hem gisteren niet! hahahah!!

ik zeg tegen kim, wat heb jij nou mee?