Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mireille1970 schreef:Hahahahahahahahahahahaha te gek.
Ik kreeg vandaag deze en heb me rot gelachen:
God en de heer Porsche.
De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort. Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen". Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
God: "Hoe bedoel je?".
Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
De voorkant is niet aerodynamisch
Het maakt veel te veel lawaai
De onderhoudskosten liggen extreem hoog
Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
De achterkant hangt te los
Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
De koplampen zijn vaak te klein
Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe".
xan schreef:Ik heb de bank vanmiddag ook gezien.
Echt heel erg mooi hoor.
Maar wisten jullie van dit opruim weekend ????
En van het schilderen (al een paar weekjes terug ??)
Ik hoor hier helemaal niets over in de wandelgangen.
Jammer,want ik vind het altijd wel leuk om daarmee te helpen.
. Nou ja, ik had het dit weekend toch veel te druk
. ATE schreef:Mireille1970 schreef:Hahahahahahahahahahahaha te gek.
Ik kreeg vandaag deze en heb me rot gelachen:
God en de heer Porsche.
De heer Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort. Petrus vangt hem op en zegt "Meneer Porsche,vanwege uw grote verdiensten voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen".
Porsche denkt even na en zegt "Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen". Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.
Porsche vraagt aan God: "Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?".
God: "Hoe bedoel je?".
Porsche: "Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:
De voorkant is niet aerodynamisch
Het maakt veel te veel lawaai
De onderhoudskosten liggen extreem hoog
Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
De achterkant hangt te los
Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
De koplampen zijn vaak te klein
Het brandstofverbruik ligt veel te hoog
God denkt even na en antwoord dan: "Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn, maar volgens de statistieken rijden er meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe".
![]()
![]()
![]()
Whahahaha, hij is goed. 
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:die wil graag een hoop repen krijgen toch??
Oh..krijg je per geopende pagina een reep??? Dat is ook een leuke. Ik dacht degene die het meest een pagina opend. Maareh...vind per pagina leuker, dan krijgt iedereen wat (als je een pagina geopend hebt teminste)
.
Nicole1995 schreef:Gister bij me zusje geweest in Friesland,woont op een woonboerderij wat lekker zeg.We hebben genoeten en de kinderen kunnens spelen,trampoline ,zwembad schaapjes.heel erg genoten.Kan ik nog mee als jullie voor een tattoo gaan.ik wil er ook eentje op mijn voet.
ATE schreef:nadine heeft een 20 min staan te wachten op een ijsje
nick was in a dam noord daar ging alles helemaal fout hij stond een uur te wachten en kreeg toen hele foute bestelling hij was zo boos dat hij ze n geld heeft terug gevraagt en weg is gegaan
MiltonB schreef:Nicole1995 schreef:Gister bij me zusje geweest in Friesland,woont op een woonboerderij wat lekker zeg.We hebben genoeten en de kinderen kunnens spelen,trampoline ,zwembad schaapjes.heel erg genoten.Kan ik nog mee als jullie voor een tattoo gaan.ik wil er ook eentje op mijn voet.
tuurlijk, ik kan alleen 9 juni niet want dan moet ik werken.