Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:hete nicky nou eerst nikita of ben ik nou door de war
Kirsten_D schreef:Annie_ schreef:hete nicky nou eerst nikita of ben ik nou door de war
Nee, nicky heet gewoon nicky
Kirsten_D schreef:Sabrin, ik wil eigenlijk morgen wel stiekem komen kijken..
DenK4ever schreef:Als je qua rijden maar wel lief voor me bent en er rekening mee houdt dat ik een half jaar niet gesprongen heb

Kirsten_D schreef:Ik zal voor de zekerheid geen tostie bestellen..
Whahaha, nee doe dat maar niet nee!! Kirsten_S schreef:Kijk wat een leuke!
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Als je qua rijden maar wel lief voor me bent en er rekening mee houdt dat ik een half jaar niet gesprongen heb
Wahah, is goed..
Weet allleen nog niet hoe ik er moet komen.. Pappa maar lief aankijken ben ik bang..

!
. DenK4ever schreef:Als je qua rijden maar wel lief voor me bent en er rekening mee houdt dat ik een half jaar niet gesprongen heb
terorita schreef:DenK4ever schreef:Als je qua rijden maar wel lief voor me bent en er rekening mee houdt dat ik een half jaar niet gesprongen heb
je liieeegggttttttt eind jan nog
! Vet goed toch, dat je wat gevonden hebt wat je leuk vind! Hoop dat het lukt! DenK4ever schreef:Dat was nou niet echt springen
Manon_S schreef:@ Emma:
Ik heb op 1 van de paarden gereden van Monique afgelopen zaterdag
Op Jayla Al Din, de bruine Arab merrie.
Zij ging op de schimmelmerrie Vita.
We gingen ook met die vetgave hoofdstellen rijden met van die felle kleuren toch.
Volgens mij krijgt Jane die in het blauw.
Ik reed dus met een felgroene echt hip!
En ik reed met een boomlooszadel, dat zat echt zoooo lekker!
Zat echt net als een zachte dure stoel.
Het rijden ging opzich wel goed, 1 keer schrok Vida omdat er een tak langs haar buik ging.
En Jayla reageerde daarop en ging in galop weg van Vida, Jayla ging gelukkig wel snel weer halthouden.
Toen waren we zo bij die woonboten bij het galopeerpad en we waren van plan om rustig naast elkaar te gaan galoperen.
Jayla dacht daar anders over en ging ineens sprinten!
Ik zo rustig tegen haar praten en haar proberen in te houden, ze stopte net bij een brug waar je zeg maar moest oversteken.
Ik ga binnenkort weer op Jayla rijden, dan ken ik haar wat beter enz.
Als dat echt goed gaat mag ik 2 paarden van een vriend van Monique rijden.
Laszlo, misschien ken je die, die staat in de buurt van Lex.
Araksa en Salinah, zo heten de paarden van Laszlo, echt knuffelpaarden, zo schattig!
Zo kun je weer even lezen wat ik heb meegemaakt wat betreft mijn zoektoch naar een vz paard.
.
!
terorita schreef:DenK4ever schreef:Dat was nou niet echt springen
huppelen
Kirsten_S schreef:Leuk manon!! Vet goed toch, dat je wat gevonden hebt wat je leuk vind! Hoop dat het lukt!
!
.