zelfs dat! de terugreis was pas leuk! we reden door Narbonne-place en ik keek uit het raar. Schuin voor ons reed een vrachtwagen en stond heel groot op de achterkant 'ANUS!' ook op de zijkant en op de motorkap! heb ik ook nog een foto van gemaakt! carcassonne zijn we ook nog geweest. Ben ik nog verdwaald met Loran! En wij mochten als enige toeristen het kasteel van Beaufort in! mijn neef moest wel veel zeuren bij die gemeente
Beaufort is eng! Dat is een spookkasteel. In de laatste 10 jaar zijn de laatste 5 eigenaren daar door 'ongelukjes' gestroven. door de vloer gezakt, trap kwam naar beneden, openhaard kwam los van de muur.... zulk soort ongelukjes! nu is het gesloten. Het kasteel was in die 10 jaar wel een aantal keer gerenoveert
onder andere! en ik blijk bijzonder irritant te zijn, omdat ik steeds met mijn neef en oom naar mijn vader ging mijn vader en moeder hebben echt oorlog!
en ik heb ook weer geen zin om bij mijn vader 5 weken in spanje te gaan zitten! mijn vader was daar nu zijn 2e vakantiehuisje aan het bouwen wat hij gaat verhuren. en we hebben de 'buurman' van mijn vader chagerijnig gemaakt