Het is inderdaad smerig weer Nuggt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Maar ben wel blij dat ze terug zijn
(weet niet zeker of het de juiste maat is
) 
! Nou ja, toch nog een aktief dagje gehad...terwijl ik vannacht een beetje laat in bed lag..man is van huis, dus lekker uit eten geweest met een vriendin, eerst een kroegje, lekker eten en dan nog een afzakkertje bij mij thuis, nou, dat hakt erin bij zo'n ouwe doos als ik!
Zaar zat lekker te hopsen, Didje dacht zeker dat ie Salinero was!
Binar schreef:Djinnie, ik zie net een exceemdeken van Pagony te koop op bokt, heb hem ge-pbt naar je(weet niet zeker of het de juiste maat is
)
). Maar hij wordt wel iets te lang dan... jammer hoor, maar bedankt voor het pb-en.
,
.
.
!
Ik ben er vanavond even om wat aan Loon te geven en neem dan ook gelijk geld plus paspoort mee voor de enting.

Grappig, was wel leuke muziek. Maria Mena ook in het echt gezien. Was wel leuk.
Xeen met beestjes.
doet nog ff extra zonnedansje

Sily schreef:Anous het regent hierIk ben er vanavond even om wat aan Loon te geven en neem dan ook gelijk geld plus paspoort mee voor de enting.
Er staan geen entingen in Lay haar boekje, bij Duindigt werd dat allemaal tegelijkertijd gedaan en niet opgeschreven, beetje onhandig vandaar dat ik ook zo laat was met inschrijven want moest eerst de vorige eigenaar opnemen voor de precieze enting datum.
Dus zie julie vanavond.
Xeen een leuke eerste dag, de hele winkel staat nog vol met spullen van zodag hahahaha.
Gelukkig kan jij je beperken tot de beestjes verschonen![]()
Als iemand trouwens nog nieuwe handschoenen nodig heeft en de domy suede wel lekker vinden, die gaan vanaf morgen de reclame in voor €5,- per paar, bruin, zwart en wit maten xxs t/m xxl.
Zo heb ik mijn vertellende plicht weer gedaan