Ik had wel deze springschoenen gezien die ik wel heel mooi vond voor de wedstrijden.
Maarja eerst een bodyprotector ding, want dan kan ik wel springschoenen hebben maar zonder BP kan ik niet eens wedstrijden springen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:Marijk ben nog vergeten te kijken, morgen even doen!!

Talida schreef:kan wel, alleen niet crossen
Muts 
Heb dr een kus van je gegeven.
Stal uitgemest. Toen liep ik naar haar toe dacht ze dat ze kon galoperen maakte ze een galop sprong en toen een bok, lag helemaal dubbel zag er zo grappig uit .. Daarna gepoetst hoefjes schoongemaakt en op stal gezet 

En zodra je de foto's en filmpjes hebt, plaats ze je dan
Maar ik had die kast al op slot gedaan, en Kelly had haar kast ook al op slot. Maar die krijg ik vast nog wel terug als Marijk hem niet inpikt 

Zo wat leren voor me tentames

Alleen hebk wel maandags pw SK (inhalen/overdoen, is al de 3e afspraak dus oke, het moet dan maar die dag.) dus ik moet wel leren, anders blijf ik een 2,8 staan.
_Fieke schreef:Moggee!!![]()
Lekker rustige ochtend. Vanmiddag rijden, paarden doen en Lorens butsen
Rijk Mina vanmiddag nog even in de baby?Zo wat leren voor me tentames
Jantine_ schreef:Goedemorgen.
Arme Fieke, lijkt me echt vreselijk nu gaan leren terwijl je vakantie hebt.
Marijk; Ik kom in de vakantie nog wel een keer langswuppen
Jantine_ schreef:Foto's en filmpjes komen maandag , Kelly heeft geen internet thuis
_Rijkie_ schreef:Jantine_ schreef:Foto's en filmpjes komen maandag , Kelly heeft geen internet thuis
Is Kel niet aant werk vandaag?
Dus ik denk niet dat ze aan het werk is
Stinkie heh
_Fieke schreef:Neee, ze heeft vrij! Claudia is vandaag hier en gaan ook uitetenStinkie heh
![]()
Ik ga ook, even naar aalsmeer en dan komt een vriendin hierheen.