Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brecht

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:23

HatsikiDildo schreef:
Ik heb er ook zinin, Brecht wij gaan ook weer een avond he misschien wil Jeanine dan wel mee of Julia en Rosa Tong uitsteken!
Ja ik vind die shows van die friezen altijd zo mooi en het springen is ook altijd leuk, moet nog even zien welke dagen we gaan ik ga denk ik ook weer even met me moeder en oma Haha!!

ja is goed leeuk Haha!
haha ja vorige keer gingen we ook Tong uitsteken de hele tijd van die zakjes pakken weet je nog ?
haha .

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:33

@Juul, doe je eigenlijk dat deel extra nog bij jou opleiding? Dat paarden gedeelte? En organiseer jij het symposium uit je naam?
Gewoon nieuwschierig Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:35

Ja klopt! Dat extra deel doe ik nog steeds! Ik ben samen met Julien, Ditchie op bokt, verantwoordelijke voor de PR-campagne en deels de organisatie!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:37

Gaaf! Waar gaat het over? Behalve dan paarden Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:41

Mag nog niet alles verklappen omdat alles nog niet naar buiten is gebracht maar het onderwerp is het karakter van het hedendaagse (sport)paard, en dan met name combinatie ruiter-paard, fokkerij. Verschillende gastsprekers met verschillende achtergronden laten hun licht schijnen op dit onderwerp.

Binnen 2 weken zal ik wel even een link hier plaatsen voor meer info! Wordt heel interssant, zowel voor mensen met eigen paarden, mensen in de fokkerij, als voor ruiters die recreatief rijden, overal kom je problemen tegen wat betreft het karakter van het paard! Ik zou zeggen kom allemaal 9 november naar het symposium paard op het Van Hall Larenstein! Vork

Voor de geinteresseerden: Hogeschool Van Hall-Larenstein organiseert de praktijkgerichte cursus ‘Paardenvoeding in de praktijk’. Paardenvoedingsdeskundigen slaan alarm; er zijn te veel dikke paarden. Voor mensen hebben we allerhande diëten, maar wie is de Sonja Bakker voor je paard? Om controle te houden op het gewicht van een paard én de voerkosten, is het van belang om je bewust te zijn van de behoeften van het paard. Voor meer info kijk je op http://www.vanhall-larenstein.nl start: 23 oktober in Leeuwarden en 1 november in Wageningen ( 5 avonden)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:07

[Bijna 200 pagina's! Clown Als we bij 500 zijn mogen we eindelijk een nieuw topic aanmaken! Haha!]

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:34

Hahaha, het gaat niet echt hard meer de laatste tijd.. Dus die 500 halen we niet snel meer denk ik..

@Juul, wat zijn de kosten voor het symposium en is het 's avonds? Of zal dat t.z.t nog verteld worden Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:41

Nee klopt, we moeten weer even wat discussies ofzo hebben, dan gaat het een stuk sneller!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:49

Nou, verzin eens wat Tong uitsteken Ik kan nu niet verder denken dan mn toets van zometeen over bloedcellen en bindweefsel... bah.. en ik heb al zo weinig gedaan dit weekend.. Nagelbijten / Gniffelen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 13:52

Nagelbijten / Gniffelen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:09

Wie van jullie hebben al eens op een boomlooszadel gereden? Ik heb hem laatst met Judith twee weekjes geleerd en het was super. Vooral liberty liep er geweldig op Haha! Kan het echt eens aanraden om te proberen want het zit heel goed Haha!

Maar nu mijn vraag: op wat voor zadels hebben jullie al eens gereden? En dan telt alles.
Zal ik beginnen:

Dressuur, spring, vzh-dressuur, dressuur speciaal voor een fries, barefoot chyenne, westernzadel, dames(zit)zadel, shetlanderzadel, ijslanderzadel en zonder zadel Haha!

Kom maar op Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:19

Ik heb nog nooit boomloos gereden, en denk dat het ook niets voor mij is. Maar, proberen kan nooit kwaad.

Ik heb gereden op....:
Dressuur, spring, vzh, western, ijslanger, zadel-loos en zo'n Lusitano dressuurzadel, maar weet niet of dat onder gewoon dressuurzadel telt? Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:21

Ik ga naar mn practicum en dan toets... Wish me luck Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:22

Good luck!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:45

Boomloos is echt vet Haha! Maar wel raar om de paardenrug ook echt te voelen Tong uitsteken

Even kijken waar ik ooit allemaal op heb gereden:
Dressuur, vzh, IJslander, Shetlander, Western, Boomloos en natuurlijk ook zonder zadel Tong uitsteken Haha.. ik heb volgens mij nog nooit op een echt springzadel gezeten Tong uitsteken

@Rianne: Ging toets en practicum goed???

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 14:47

Oja... wilde jullie ook niet onthouden dat ik 1e ben geworden op het Stichting Nederlandse Studentenruiters Kampioenschap Haha! Ik heb ook echt een gaaf weekend achter de rug!!! Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:14

@ rianneH, en de rest Knipoog het symposium zal 20 euro kosten, studenten Van Hall krijgen 5 euro korting (AOC wellicht ook, nog niet zeker) en het symposium zal s'middags plaatsvinden op een vrijdag, 9 november.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:19

Ow ja Lydia is onze kampioen hier!!! gefeliciteerd! aaaw ik heb zo les met Trefuga! En woensdagavond alweer Haha! BLIJ!!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:24

Gefeliciteerd!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:38

Dankjeweeeeeeel!!!!! Haha! Ik ben ook super bliijjjj Haha!

@Juul: Veel plezier met les vanmiddag en groetjes aan Kiet en Marisca!!!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 19:18

@Juul veel plezier!! Lekker weer lessen Haha!
Ik schrijf de datum op, lijkt me nu al interessant. Studenten aan de UU krijgen zeker geen kroting Tong uitsteken

Toets en practicum ging goed. Toets was maar 2 vragen.. en ik lopen blokken op verschillende typen bloedcellen

@Lydia, nogmaal gefeliciteerd! Goed gedaan hoor Haha! Foto's?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 23:58

Dankjeweeeel Haha! Er staan ook wat fotos op dat topic van het kampioenschap dat je me gegeven had Lachen En verder moet ik even onze site in de gaten houden, want daar komen de fotos ook op Lachen

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:21

RianneH schreef:
Wie van jullie hebben al eens op een boomlooszadel gereden? Ik heb hem laatst met Judith twee weekjes geleerd en het was super. Vooral liberty liep er geweldig op Haha! Kan het echt eens aanraden om te proberen want het zit heel goed Haha!

Maar nu mijn vraag: op wat voor zadels hebben jullie al eens gereden? En dan telt alles.
Zal ik beginnen:

Dressuur, spring, vzh-dressuur, dressuur speciaal voor een fries, barefoot chyenne, westernzadel, dames(zit)zadel, shetlanderzadel, ijslanderzadel en zonder zadel Haha!

Kom maar op Haha!

Ja ik heb weleens op een boomloos zadel gereden Tong uitsteken.
Op me vakantie baantje op ameland als begeleider moest ik daar twee keer op rijden het zit wel lekker maar ook apart Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 08:23

brecht schreef:
HatsikiDildo schreef:
Ik heb er ook zinin, Brecht wij gaan ook weer een avond he misschien wil Jeanine dan wel mee of Julia en Rosa Tong uitsteken!
Ja ik vind die shows van die friezen altijd zo mooi en het springen is ook altijd leuk, moet nog even zien welke dagen we gaan ik ga denk ik ook weer even met me moeder en oma Haha!!

ja is goed leeuk Haha!
haha ja vorige keer gingen we ook Tong uitsteken de hele tijd van die zakjes pakken weet je nog ?
haha .

Haha ja op laatst hadden we zoveel dat het gewoon zwaar werdt om te tillen Tong uitsteken.
Maar we gaan er zeker een keer samen of met meerdere erheen het wordt dan weer supergezellig Haha!.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 10:26

@HD weet jij toevallig ook op welke stal dat ongeluk is gebeurd? En op welke stal reed jij?