Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:18

Hihi vorige week heb ik ook met Whis in die les gereden, ze was best wel nat en ik had best wel spierpijn. *LOL* Voor mij was 't natuurlijk ook nog de eerste les na de vakantie. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:21

Ja dat is zo dus mss leek het alleen zwaarder. Maar woensdag was ze eigenlijk ook best nat. Gisteren minder, maar ook bezweet door die vacht. Ze is wel nu al aan het verharen gewoon Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:49

Ha ik lees net op de Jan Smit kalender dat Anky v. Grunsven 2 januari jarig was. Wat een nieuws! Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:52

Jan Smit kalender? Huilen van het lachen

Idd, nou wat een nieuws *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:53

Ja, op een Jan Smit kalender. Die heeft een collega gewonnen met de oudejaarsloterij en wil nu ons ermee kwellen Nagelbijten / Gniffelen Constant als je op de wc zit krijg je dat ene liedje in je hoofd! Als de morgen is gekooooooooooooooooooooomen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:12

Ach gut Arme jij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:21

Arme ik.... Clown

Pfoe wat gaat de tijd weer eens langzaam Gaaaap Eeennnnn daar komt nog bij dat ik ineens zie dat het kl*teweer is buiten Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:26

Jah 't weer is echt supernietmooi.

Morgen gaan we spareribs eten, ik verlang naar morgen. Lovers

En ze vinden Stace mooi op bokt ze heeft al een tweede pagina. Clown Moet jij niet nog een Whistopic openen trouwens? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:35

Oeh lekker! Leuk is dat he? Dat je je zo kan verheugen op eten. Zo kan ik niet wachten tot maandag want dan eten we altijd pizza. Ik neem altijd uit Belgie mijn all time favorite pizza mee. Er zit niets bijzonders op, gewoon een Marguerita maar hij is zó verdómde lékker! Ik krijg al honger als ik aan die pizza denk! En hij ligt op mij te wachten in de vriezer Go jij! Go jij!

Klopt, ik moet nog steeds van Whis een fototopic maken. Maar de laatste keer dat ik haar bij daglicht heb gezien was mijn batterij op Verdrietig Dus nu moet ik tot zondag wachten of zaterdagmiddag als ik bij tijds thuis ben. Dan kan ik lekker foto's gaan maken. Maar vanavond ga ik het ook al even proberen of ik er iets leuks uit krijg. Normaal als het donker is dan worden ze nooit zo leuk.

Steesje is popiejopie Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:41

Ohhhh ik hou van eten Lovers , eten jullie wel 'ns van de sparerib expres? 't Is best duur maar zooooo lekker. Vingers aflikken

Is jammer he dat 't nu al zo vroeg donker is... Woensdag gingen we eindelijk overdag (zondag ook maar dan heb ik altijd haast Tong uitsteken ), woensdag dus gauw camera gepakt, Stace getut en foto's maken. Was geen optimaal foto weer maar anders duurt 't weer zo lang. *LOL*

Als jij een Whistopic maakt reageer ik hoor. Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 14:49

Nee eigenlijk niet, mijn ouders vinden dat te duur. En daarbij is mijn pa vegetarisch dus houden we het bij koken. Eigenlijk laten we nooit bezorgen, wel een paar keer gedaan met pizza. Duur maar wel leuk *LOL*

Hahaha gelukkig, dan krijg ik iig 1 reactie Nagelbijten / Gniffelen Ja het is super balen dat het zo vroeg donker is. En met dat rotweer is zelfs overdag foto's maken een crime. Stom Boos! Maar ik ga het vanaaf gewoon even proberen aangezien het licht in de stal wel lekker fel is. Aleen moet ze dan niet steeds met haar neus voor de lens gaan. Dat deed ze gister ook de hele tijd toen ik een foto wilde maken met mijn nokia. Mafkees Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:00

Hihi Ik ging ook foto's maken van Stace in d'r stal en toen liep ze d'r opeens uit, zonder halster uiteraard, gelukkig is ze een suffe muts en komt ze niet zo ver als ze eenmaal 'ontsnapt' is. Ze is al 'ns eerder wel 2 passen ontsnapt. Neus over de lens is bij mijn camera geen goed idee denk ik. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:17

Hahaha Stees en haar ontsnappingspogingen Clown

Nee dat is idd geen goed idee met zo'n camera. Mss moet je zo'n beschermhoes voor je camera maken! Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:26

Zie jij btw wat ik zie? We zitten bijna op de 200!!!! Go jij! Go jij!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 15:33

We posten ook zoveel Go jij! Go jij! Nog 300 te gaan en we moeten een nieuw topic. Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:01

Hahaha echt wel *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:01

Pfoe het is al helemaal donker en het is pas 16u. Ik dacht dat het juist langer licht zou blijven nu het januari is Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:18

't Weer werkt ook niet mee...

Stom weer, ik eis Arubaweer Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:20

Nee zeker niet. Idd Arubaweer zou echt heerlijk zijn! Ik kan niet wachten tot we weer lekker in t-shirt naar buiten kunnen *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:27

Ja

Hihi nav dit plaatje had m'n pap besloten dat Stace een grullo is Clown :
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 16:34

Hihihi ja idd Clown Wat een kont heeft dat paard trouwens Nagelbijten / Gniffelen Whis staat erboven!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:51

Doei!

Ik zag dat je ook had gesms't. Nagelbijten / Gniffelen M'n telefoon stond op stil en ik had 't dus echt niet gezien, 't is een wonder dat ik 'm hoorde toen je belde want ik hoor 'm nooit. Bloos Nog bedankt van 't halster he!

Hoe ging de les trouwens? Wou 't nog vragen aan de telefoon maar de batterij van m'n telefoon was 't net aan 't opgeven. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 15:07

Doei!

Heb een nieuwe singel gekocht, een bruine dus dan zijn we altijd in complete bruinroze set. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:29

Verdomme! Heb ik net een heel verhaal getypt, knalt het internet eruit Boos!

Nouja overnieuw. Is goed hoor van je halster, gelukkig dat je je telefoon hoorde! Singel wil ik btw wel zien hoor! *LOL*

De les was idd pittig, maar wel ontzettend leuk. Whis stond te stomen van het zweten en ikzelf ook. Ik heb in geen tijden meer zo gezweet tijdens een les, mijn rug was zeiknat Nagelbijten / Gniffelen

De wandeling erheen was ook al goede warming up. Door de wind kwamen we bijna niet vooruit en we moesten echt helemaal tegen de wind in leunen om naar de bak te komen Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-08 20:53

Whoehahaha, nouja iig al lekker de spiertjes gebruikt om de binnenbak te bereiken, niks beter dan een goede warming up. Clown Blij dat ik niet de enige ben die een beetje vermoeid is na de vrijdagavondles. *LOL*