Voor mij was 't natuurlijk ook nog de eerste les na de vakantie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor mij was 't natuurlijk ook nog de eerste les na de vakantie.

Constant als je op de wc zit krijg je dat ene liedje in je hoofd! Als de morgen is gekooooooooooooooooooooomen! 
Arme jij... 
Eeennnnn daar komt nog bij dat ik ineens zie dat het kl*teweer is buiten

Moet jij niet nog een Whistopic openen trouwens?

Dus nu moet ik tot zondag wachten of zaterdagmiddag als ik bij tijds thuis ben. Dan kan ik lekker foto's gaan maken. Maar vanavond ga ik het ook al even proberen of ik er iets leuks uit krijg. Normaal als het donker is dan worden ze nooit zo leuk.

, eten jullie wel 'ns van de sparerib expres? 't Is best duur maar zooooo lekker. 
), woensdag dus gauw camera gepakt, Stace getut en foto's maken. Was geen optimaal foto weer maar anders duurt 't weer zo lang. 

Ja het is super balen dat het zo vroeg donker is. En met dat rotweer is zelfs overdag foto's maken een crime. Stom
Maar ik ga het vanaaf gewoon even proberen aangezien het licht in de stal wel lekker fel is. Aleen moet ze dan niet steeds met haar neus voor de lens gaan. Dat deed ze gister ook de hele tijd toen ik een foto wilde maken met mijn nokia. Mafkees

Nog 300 te gaan en we moeten een nieuw topic.

:
Wat een kont heeft dat paard trouwens
Whis staat erboven! 

M'n telefoon stond op stil en ik had 't dus echt niet gezien, 't is een wonder dat ik 'm hoorde toen je belde want ik hoor 'm nooit.
Nog bedankt van 't halster he!

Blij dat ik niet de enige ben die een beetje vermoeid is na de vrijdagavondles.