AnitaJoeri schreef:als je daar toch zo veel van heb offer ik me wel op en ga met je mee hihi
is goed hoor ik zocht nog een slachtoffer
gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:als je daar toch zo veel van heb offer ik me wel op en ga met je mee hihi
AnitaJoeri schreef:haha hele stal gaat mee op jou kosten zeurlie hihi
moet je niet weer oefenen voor je proefje zondag
AnitaJoeri schreef:ga maar een keer met joepi haha dan ga je nooit meer.Steigeren ,bokken en rennen dat is favoriet bij hem tijdens wedstrijden erg leerzaam allemaal
AnitaJoeri schreef:als we zo doorgaan l*llen we het topic vol
AnitaJoeri schreef:wou je me dood hebben pfff,Joepi strontvervelend hoor.Ik aan de oxazepam,maar volgens mij moet hij ze hebben .
ligt iedereen al op zijn bed of zo.sjonnie je heb die paarden nu toch wel allemaal hun nachtzoen gegeven haha
AnitaJoeri schreef:wou je me dood hebben pfff,Joepi strontvervelend hoor.Ik aan de oxazepam,maar volgens mij moet hij ze hebben .
ligt iedereen al op zijn bed of zo.sjonnie je heb die paarden nu toch wel allemaal hun nachtzoen gegeven haha
AnitaJoeri schreef:truste Nous als ik nog zo'n poppetje op mijn werk vind krijg jij hem
Binar schreef:Zaterdag waarsch weer naar van Rijs, de strengen ophalen, is er nog iemand die meewil??
Ireen, jij had het pas toch over 3-in-1 van Veredus?? Ik zag ze daar liggen, heb niet gekeken wat ze kosten hoor, maar moest meteen aan jou denken!!
Citaat:Zijn er nog mensen die Onno nodig hebben??? Ik ga hem waarsch morgen ff bellen
Ja,zo iemand vind je natuurlijk niet zo snel he!
doppie45 schreef:![]()
Ja,zo iemand vind je natuurlijk niet zo snel he!
![]()