Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 15:33

met een nieuw jassie whaha

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:43

L1 staat al in je onderschrift!!!! Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:54

scheepie schreef:
L1 staat al in je onderschrift!!!! Knipoog

Ja Ja Ja

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:55

peetorlan schreef:
met een nieuw jassie whaha

Haha dat heb je nog goed onthouden Peet Haha!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 15:58

Lin en Thom,

Fantastisch gedaan. VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!

Liefs Tonke

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:23

Lin van harte gefeliciteerd!!!!
Wij waren te laat op om nog te komen kijken, shame on me!!!

Wanneer is de volgende wedstrijd en waar??

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:29

Fam. Langelaan, Monique, Maaike en uiteraard Naomi, gezellig dat jullie zijn wezen kijken. Op de 22ste ben ik weer bij Naomi en Maaike van de partij. Haha!
Laatst bijgewerkt door Serada op 08-10-06 18:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:30

tollie schreef:
Lin van harte gefeliciteerd!!!!
Wij waren te laat op om nog te komen kijken, shame on me!!!

Wanneer is de volgende wedstrijd en waar??

Ach ja, volgende keer beter Knipoog Ik moet zondag 29 oktober weer en ik weet nog niet hoelaat.

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:31

ja ik vond het ook heel gezellig en leuk om te kijken en gezellig dat je ook komt de 22ste ik doe dan trouwens ook weer mee met xanta dan

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:37

vesratje schreef:
ja ik vond het ook heel gezellig en leuk om te kijken en gezellig dat je ook komt de 22ste ik doe dan trouwens ook weer mee met xanta dan

Ja dat wist ik dus ik heb even snel mijn tekst aangepast haha Haha!

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 18:39

ja idd ik zie het haha

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:13

Serada schreef:
Fam. Langelaan, Monique, Maaike en uiteraard Naomi, gezellig dat jullie zijn wezen kijken. Op de 22ste ben ik weer bij Naomi en Maaike van de partij. Haha!

Knipoog We hebben weer van jullie genoten.

Nogmaals gefeliciteerd. HiHi Naomi moest steeds lachen om je vreugde dansje met haar.

Volgende wedstrijd zijn we weer van de partij hoor . Pas mijn werktijden er tegenwoordig voor aan anders heb ik ruzie met Naomi Haha!

Heerlijk dat je weer wil voorlezen de 22e

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 20:14

vesratje schreef:

Oh ja? Haha!

Grapje hoor schat Clown

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 09:18

Xantaatje schreef:
HiHi Naomi moest steeds lachen om je vreugde dansje met haar.

Haha jaah ik was zo dolgelukkig, ik moest gewoon met haar dansen.. Haha!
Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 09:39

Ook goedemorgen iedereen..

De week is weer begonnen en ik kan zeggen dat ik een zeer geslaagd weekend achter de rug heb. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag nog heerlijk les van Con gehad en dat werkte waarschijnlijk toch nog door naar zondag want ik heb mijn proeven met veel plezier gereden. Er staat zelfs onderaan één van mijn protocols dat ik een "fijn ontspannen proef" heb gereden en dat voelde voor het eerst sinds ik ben begonnen met wedstrijdrijden ook zo aan. Dus niet alleen vooruitgang in mijn punten maar ook in mijn ontspanning samen met Thom. Hij heeft de proef heel stabiel en rustig gelopen. Hij was echt heel goed aan het werk, wat ben ik toch trots op mijn zwarte kanjer Kusje

Enige tijd geleden had ik mijn kisten opgeruimd en allerlei spulletjes (sjabrakken, hoofdstel, bitten, strijklappen, hulpteugels, zadel hoes en dergelijke) aan een collega meegegeven (ik wilde er niks voor hebben) voor de manege/stichting waar ze met haar paardjes staat en rijdt. Deze manege is voornamelijk gebaseerd op vrijwilligerswerk en moet het hebben van donaties en subsidies. Komt ze vanmorgen bij me met 3 cadobonnen van Divoza voor mij. Wat vond ik dat leuk zeg! Pling

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:01

Hee goedemorgen allemaal!

Ik kan me goed voorstellen dat jij een heel erg geslaagd weekend achter de rug hebt Lin! Ik ben tots op jullie hoor!
Heeft Thom vandaag als prijs een dagje land?? Haha!
Ik ga vandaag weer lekker aan de slag met Yus. We moeten nog wel een beetje rustig aan doen, maar dat gaat wel goedkomen!
Gister ben ik bij mijn schoonouders geweest...Dus was vandaar niet op stal!
tot vanmiddag iedereen!!!

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:22

Serada schreef:
Ook goedemorgen iedereen..

De week is weer begonnen en ik kan zeggen dat ik een zeer geslaagd weekend achter de rug heb. Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag nog heerlijk les van Con gehad en dat werkte waarschijnlijk toch nog door naar zondag want ik heb mijn proeven met veel plezier gereden. Er staat zelfs onderaan één van mijn protocols dat ik een "fijn ontspannen proef" heb gereden en dat voelde voor het eerst sinds ik ben begonnen met wedstrijdrijden ook zo aan. Dus niet alleen vooruitgang in mijn punten maar ook in mijn ontspanning samen met Thom. Hij heeft de proef heel stabiel en rustig gelopen. Hij was echt heel goed aan het werk, wat ben ik toch trots op mijn zwarte kanjer Kusje

Enige tijd geleden had ik mijn kisten opgeruimd en allerlei spulletjes (sjabrakken, hoofdstel, bitten, strijklappen, hulpteugels, zadel hoes en dergelijke) aan een collega meegegeven (ik wilde er niks voor hebben) voor de manege/stichting waar ze met haar paardjes staat en rijdt. Deze manege is voornamelijk gebaseerd op vrijwilligerswerk en moet het hebben van donaties en subsidies. Komt ze vanmorgen bij me met 3 cadobonnen van Divoza voor mij. Wat vond ik dat leuk zeg! Pling

Oh wat lief zeg.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 10:58

nou me koffer staat gepakt..morgen vroeg op en dan lekker genieten van een weekje rust..de gene die ik niet meer heb gezien tot over een week..en geef die blonde spook van me elke dag een knuffel van me..ga hem missen hoor op vakantie.heb ik altijd vondt het lekker als ik op vakantie ben maar ben ook altijd weer blij om naar huis te gaan naar die (sp)etter haha..miren aniq nogmaals bedankt..en mir je pa natuurlijk ook..jullie zijn schatten dat jullie dit voor me willen doen!tot volgende week xx debor

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:33

Hoi allemaal,

Vanochtend lekker in het zonnetje gelest. Ging lekker.
Nog wat foto's gemaakt.

Afbeelding
Afbeelding

rijden

Afbeelding
Ietsen

Afbeelding
Fellow ziet iets Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Whisper

Afbeelding
Froukje in de verte.

Deborah, ik heb je stal gemest ( niet opgestrooid), Fel heeft er even ingestaan vanochtend vanwege de betonwerken.

Morgen ben ik er niet, ga een dagje naar thermen holiday in Schiedam. Lekker genieten.
Fel heeft ook vrij, lekker het land op met de andere jongens Haha! .

Groetjes.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:43

DEN HAAG- Bezorgde buurtbewoners uit de Haagse Zorgvlietstraat belden zondag de politie met de mededeling dat zij een paard een woning hadden zien binnengaan. Agenten wisten de vreemde kostganger te achterhalen.
De 39-jarige eigenaar verklaarde dat zijn zoontje de pony via internet had gekocht. Over de stalling en verzorging had het kind nog niet echt nagedacht. De vader had het dier zo lang een plekje in de achtertuin gegeven.
De dierenbescherming is uiteindelijk ingeschakeld om een gepast huis voor de pony te vinden, zo meldde de politie maandag.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:44

Graag gedaan hoor Deborah! geniet jij maar lekker van je vakantie!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:46

Yustin schreef:
DEN HAAG- Bezorgde buurtbewoners uit de Haagse Zorgvlietstraat belden zondag de politie met de mededeling dat zij een paard een woning hadden zien binnengaan. Agenten wisten de vreemde kostganger te achterhalen.
De 39-jarige eigenaar verklaarde dat zijn zoontje de pony via internet had gekocht. Over de stalling en verzorging had het kind nog niet echt nagedacht. De vader had het dier zo lang een plekje in de achtertuin gegeven.
De dierenbescherming is uiteindelijk ingeschakeld om een gepast huis voor de pony te vinden, zo meldde de politie maandag.

Bloos! oooh...

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:47

whahahaha raar he??

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-06 11:49

Ja je mag toch wel je paard in de tuin zetten hihi

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 11:52