Ze hebben het gevonden...de combinatie.

Eerst 's morgens op stal rondgehangen en lekker gekletst, daarna op het gemakje Noot gaan poetsen. Gaat overigens niet handig om met links te poetsen als je rechts gewend bent.

Daarna opgezadeld en op naar de bak. Lekker lang en laag losgereden en daarna opgepakt en hem beter te kunnen ondersteunen. Vooral linksom had hij echt moeite met het inbuigen. Dus veel ingebogen en gegymnasticeerd en dat hielp op zich wel redelijk goed. Vooral na het galloperen, was hij ineens een stuk fijner door zijn lijf heen. Gingen we in galop een slangenvolte met 3 bogen rijden, die tweede boog kwam ik goed in contra in, maar het bochtje daarna moest die toch even wisselen. Kon hem er met moeite tegenaan rijden, dus kwam puur doordat ik het niet goed aangaf,maar als we heen kunnen wisselen, kunnen we het ook op commando terug. Alle gallopades die ik verder heb gehad was ik net een kangaroo. Normaal bokt die even bij het aangalloperen en is het verder goed, maar nu bokte die niet, nee nu gingen we tijdens het galloperen alle kanten op.

Werd ook nog een opmerking gemaakt over het feit dat zowel Djoon als ik altijd van alles roepen als we langs M. komen rijden en dat terwijl de rest stil was.

Het rijden ging na het galop gedeelte dus toch nog best lekker en Noot had het er warm van gekregen. In stal eerst afgedaan met stro,toen met een handdoek en als finishing touch ging meneer even rollen.
Daarna lekker gaan eten en gezellig gekletst. Nog even gelachen met de kleine en de kleinste van M. en toen de paarden nog even gepoetst. Tot slot nog een half uurtje les gekeken en toen weer naar huis.