Ik vind zeker dat LC wel een goed bedrijf is. Ze gaan goed met paarden en mensen om.
Maar dat vind iedereen hier vast wel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. Hier begon het gister met minivlokjes, alleen de bomen, daken enz. waren wit. Vandaag lag er op de grond ook een laag echt sneeuw
En ik heb geschaatst
.
. 

. Hij zit er echt zo op van joo ik ben prof. Hee we hebben hetzelfde berichtenaantal
. 

Doe hij nog goed zijn best?
. Ze zijn van vandaag en paar dagen terug met de sneeuw. Heb ze in link omdat ze best groot zijn, en sommige zijn echt heel onduidelijk
.

wilde haartjes van Bans 

. Stappen volgens mij.

. Ik kan nu op hyves alleen maar berichten sturen, en op mensen hun profiel kijken, kan geen krabbels sturen (wel lezen), geen mensen uitnodigen als vriend en ook niet accepteren
. Kan ook geen groepsuitnodigingen accepteren...
!
.
.
Gister was mijn dagje om Annika te doen en was nog aardig rustig in de bak. Paar rondjes rustig gedraaft en toen even pauze. Daarna wilde ik weer rustig aandraven....maak ik een klik geluid met mijn mond, wat doet dat beest, springt in galop...sjeest de hele bak door, neemt ze de bochten (in de hoeken van de bak dus) zo scherp waardooor ik bijna eraf vloog.
Dus ik draai aantal kleine voltes, remde ze wel een beetje af, maar draven? nee hoor, nooit van gehoord.
Na paar rondjes werd ze het alweer een beetje zat dat ze maar weer over ging naar draf.
. Houdt nog steeds van racen zo te lezen
. We moeten idd weer een keer afspreken!
. Ja hij is al wat minder hyper
. Rijden gaat ook goed.
. Gister was het nog wel leuk, 's ochtends heb ik kerst gevierd in m'n bed, 's middags bij Bandit, 's avonds visite & cadeautjes. En bij m'n buurmeisje geweest.
vind het zonde van het geld maargoed. Wordt waarsch. thuis, en ervoor of erna nog met vrienden.
heb foto's gemaakt en als ik thuis ben zet ik ze hier ook op.
. Ben echt benieuwd naar de foto's & filmpjes. Thanks voor het 'fotograferen'
.

'
eten?'

' 

'

'

...'
..'

! Dank je dank je!!! Mijn lekkere poon
.