manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:11

Zo ik heb net gewerkt van 2 tot half 10, ben nu behoorlijk gaar!!!

@ Denise: vanochtend had Kim dr paard nog geen veulen, ik denk niet dat het nu al wel geboren is, maar ik zou t niet weten!

@ Thirz en Kim: Fijn dat Nous wel al een beetje beter loopt, hopen dat het allemaal goed gaat komen!

@ Bianz: GEFELICITEERD! Go fysioteam Haha!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 00:01

Hoi!!
We hebben gewonnen!!! Ik heb niet bijgelezen, dus reageer nog even niet op iedereen. Het was een heavy tocht, mijn handen kunnen geen been meer voelen en ik tol van de slaap, maar het was het allemaal waard: wat een superervaring en wat een kick om met zijn allen op de Coolsingel als snelste over de streep te denderen... zelfs als niet-loper ren je dan op vleugels langs al dat publiek. Morgen meer er over: ben net thuis, maar wilde het even snel posten. Nu ga ik zeker 10 uur slaap inhalen; heb zaterdagnacht bijna niet geslapen en gisterennacht helemaal niet. Zie ook foto's op: www.cegelecrunningteam.nl
Trusten! P.s.: Ik mis Saar wel een beetje veel hoor... ze logeert nog tot morgen bij mijn ouders! Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 12:08

WOEEEHOEEEE! Mijn beugel is eruit Haha!!
Zaterdag moet ik helaas tot 10 uur werken, maar ik kom meteen daarna naar jullie verjaardag Bianz en Annemijn.
Zondag wedstrijd in Renesse en ik moet al om 9.15 en 9.45 rijden Boos!, niet leuk! Dus kan ook niet te lang blijven...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:13

@ Thirz: zin/tijd om aanstaande donderdag Sharon te komen temmen?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:33

Wauw Bar, wat fijn dat je beugel eruit is! Is zeker wel een gek en glad gevoel in je mond nu Lachen Ik heb wel zin om Shaar donderdag te temmen hoor, hoelaat was jij van plan om te gaan? Ik kan ergens in de middag wel!

Nou Bianz, heb jullie team goed gevolgd via google earth hoor, was echt spannend! En supergoed dat jullie wonnen Haha! Heb t niet meer op omroep zeeland gezien, maar hoorden bij HvN dat er veel geld opgehaald was, das mooi!

Ik ga nu aan t werk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 16:09

JAAA! super hoor Bianz! *vind het alleen wel weer niet kunnen hè, niet bijlezen: hoe dúrf je Clown Hihi tis je vergeven hoor om 12 uur snachts Knipoog en na zo'n weekend!
Moeten t ook nog ff over zaterdag hebben trouwens Bianz Knipoog *kijkt op msn* Stuur je zo wel even een mail Lachen

Super Bar, je beugel eruit! Hoe lang heb je die nu gehad? En nu nooit meer een beugel?
Humz, jammer dat je eerst moet werken en dan ook nog zo vroeg op wedstrijd.. Nouja je kan iig wel even komen tog? Haha! (en met een brak hoofd kan je ook prima op wedstrijd Knipoog )

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 19:08

Super goed Bianz!!!
Hé wat fijn bar, dat je beugel eruit is, dat voelt zeker wel raar...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 21:26

Annemoon in aktie...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En even pauze houden...
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 21:37

hihi, niet alleen Annemoon in actie. Opperste concentratie daarzo Cool
Leuke foto's Nel!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:01

aaa annemoon is wel schattig Lachen

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:05

Nou mensen, het is niet goed met Nous...

Vanmorgen was de dierenarts er weer en ze kon me eindelijk vertellen waar we aan toe waren. Nusanna's kreupelheid zal nooit meer overgaan en er kan nooit meer mee gewerkt/gereden worden. Met andere woorden, we zijn ons paardje kwijt... Thirz en ik zijn er echt kapot van.
Nu is het dus zoeken naar een rustplaatsje voor haar, ergens in de wei, als gezelschapspony of als opvoedmerrie in de opfok. Dus als jullie je oren en ogen open willen houden... graag!
Ondertussen zullen we genieten van de laatste tijd dat Nusanna bij ons zal zijn.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:24

O echt rot voor jullie!
Dit is echt verschrikkelijk!
Is er echt niks meer aan te doen????
Vindt het echt zo raar dat dit ineens zo gezegt wordt door de DA....
Sterkte ermee!
Zei de DA ook wat voor kreupelheid het is?
Tjonge... ik schrik er zelf ook even van!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:26

Gaat het alweer een beetje Kim? Ik hoop dat jij je gedachten een beetje kan verzetten tijdens het werk Thirz... Het was echt heel erg schrikken toen de DA het vanmorgen vertelde: zelfs ik moest even heel hard slikken. Ik vind het wel super dat jullie op zoek gaan naar een nieuw huisje voor Nous; dat zou een mooie oplossing zijn. Ze heeft de rest van de morgen tot ik weg ging lekker lopen rennen en spelen in de wei: ze was wel ontzettend blij dat ze lekker naar d'r maatjes kon.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 17:03

Ja ik schrok zelf ook egt toen ik t hoorde! En als ik heel eerlijk ben.. ik kan t me nog niet voorstellen eigenlijk... Jullie niet meer rijden op Nous... t klinkt egt bizar, onwerkelijk en.. Ach gut

Hoe komt de DA daar ineens bij? Vind het zelf ook zo vreemd dat ze dan niets op een scan zien dan ofzo (zal mijn onkunde wel zijn)
Had ook zeker niet dit antwoord verwacht...

Wel fijn dat jullie kijken of ze een leuk maatje kan worden ergens. Zeker als k dan lees bij Bianz dat ze zo leuk aan t rennen en vliegen was in de wei! Sterkte hè meiden! Ach gut

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:32

*wilt even reageren*
Kim en Thirz, super veel sterkte gewenst Ach gut

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:34

Jeetje Thirza en Kim, wat erg!
Komt wel heel hard aan!!!
Natuurlijk hadden jullie er al over nagedacht, maar nu het opeens werkelijkheid is geworden, het is zo onwerkelijk!
Sterkte....
Thirz, heb je nog wel zin om morgen middag naar Sharon te komen dan? Anders doen we het gewoon n andere keer.
Bedenk me net trouwens iets doms, ik kan helemaal niet, wat erg Boos!!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:48

Kim en Thirz, wat erg zeg, echt schrikken...
Heel erg veel sterkte Ach gut

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:13

*reageerd ook even* Wat ontzettend balen zeg, Thirz en Kim, zo sneu Scheve mond
Kon de DA ook zeggen wat er precies aan de hand was? Zo nee, zou ik een second opinion aanraden in Moerbeke. Mss zo ie zo een verstandig idee.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:23

Trouwens Bianz en Annemijn, heb mn wedstrijd voor zondag afgezegd... vette ruzie hier thuis met mn moeder omdat ze wedstrijd rijden maar onzin vindt enzo. Ben het echt zo beu!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:34

Ow Bar, wat zonde zeg....
Je gaat toch niet helemaal stoppen?
Het gaat zo goed!
Dat zou echt zonde zijn!

He thirz en Kims, das helemaal nog niet zo'n slecht idee om een second opinion aan te vragen.
Ik vindt het zo raar dat de DA ineens dit zegt....
Misschien heeft ie wel gelijk, maar mensen maken fouten....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:34

Bedankt voor jullie berichtjes...

De dierenarts vertelde mij dat de prognose voor Nous niet goed was omdat ze al vanaf begin februari kreupel loopt en er geen verbetering in zat. We hebben verschillende keren de dierenarts laten komen, verschillende poedertjes spuiten en pilletjes gegeven en verschillende behandelmethoden geprobeerd; er zat geen progressie in...
Vorige week hebben we foto's laten maken. Daarop was niks te zien, dus het lag niet aan haar botten/pezen en het probleem zit 'm in de weke delen. Ze 'zakte' finaal op haar buigproef vorige week, sterker nog, ze bleef er 3 dagen last van houden.

Vandaag weer een kreupelheidsonderzoek gedaan (de zoveelste). En zowel op het zachte als op het harde was het niet om aan te zien zo kreupel dat ze liep. En het werd alleen maar erger naarmate ze langer moest lopen. De dierenarts was heel eerlijk. We kunnen naar de kliniek in Utrecht, waar ze de benodigde apparatuur hebben (ze hadden t niet in belgië ofzo). Daar kunnen ze kijken WAT ze mankeert. Deze behandeling kost minimaal 1500 euro en het geeft absoluut geen garantie dat ze dan behandeld kan worden. Ik vind dit veel geld. Zeker omdat de dierenarts dacht dat ze waarschijnlijk niet geholpen kan worden. 100% gezond zullen dr benen nooit meer worden. Wat ons betreft is de kliniek dus uitgesloten... Het is ook niet 1 been, maar 3 benen waarop ze duidelijk kreupel loopt.

Dus als jullie je ogen en oren open willen houden voor een rustplekje voor dr, graag!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:36

Jeetje wat balen zeg Boos!....
Thirz komt morgen op Sharon rijden, beetje afleiding kan nooit kwaad!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:40

Echt vervelend ja, ok en als je het zo zegt, dat je voor 1500 euro misschien iets anders te horen krijgt of hetzelfde, dan vraag je je al snel af... is dat het waard?
Sterkte ermee!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:41

@ Neline: ik heb 9, 16 en 30 juni nog wedstrijd, dus ga er zeker niet mee stoppen. Maar wedstrijd zondag is in Renesse en ik moest al om 9.15 en het is 3 kwartier rijden. Verder lukte het niet goed een trailer te lenen en liep mn moeder dus ruzie met mij te maken Boos!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:44

Echt balen hoor Kim en Thirz, tzit ook niet mee he Scheve mond