Achja, die 'vriendin'... Tijdens een les rijd je allemaal als het goed is op dezelfde hand, maar zij is vooral erg goed in je gewoon wegdrukken als jij op de hoefslag rijdt en zij hem dr gewoon tegenaan/voor parkeert.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tuuuurlijk!! Ga dus morgen, overmorgen en vrijdag naar Lib toe

Goed bezig Patries! Hahaha nee je was samen met Remy loner haha 
_Linn_ schreef:Pas wel op met die dingen Suus want het schijnt dat als je daarmee stopt en weer gewoon gaat eten dat alles er weer heel snel aanvliegt! Je kan beter langzaam afvallen dan blijft het meestal ook weg, 4kg in een week vind ik echt absurd veel eigenlijk.

_Linn_ schreef:Ja als je wat zwaarder bent gaat het in het begin wel wat sneller idd maar dan na een poosje gaat het wel minder worden natuurlijk. Maar hoe lang moet je die shakes enzo doen dan?

) dan ga ik zelf veel gezonder leven. Het snoepen zal ik moeten laten dat zowieso, mijn moeder is bv een grote snoepkont maar nu ze die shakes heeft niet meer omdat die gewoon goed genoeg vullen zodat je geen zin krijgt ineen lekkere trek en als je dan toch iets wil dan is er ook nog fruit bv.
je hoorde in een week 5 kilo kwijt te raken, ik 6 omdat ik die avond dingen zoooo goor vond
hahahahahah
)