Nee we moesten galopperen op de volte omdat er achterin een hek staat en je daar niet langs mag galopperen (hek is voor de discipline trail en dat waren we aan het oefenen) En ze viel even terug in draf maar echt zo'n hobbel-stuiter-hobbel draf en op x ging ik links en pony rechts haha
Ik heb ook dat soort oefeningen gedaan voor m'n rug Op jt dagelijks oefenen?
Aaaahh ik ben zo bang heb morgen m'n intake op 't Cios in Arnhem ben zooooo bang dat ik het niet haal.. Is echt iets voor mij slaag ik word ik niet toegelaten op m'n opleiding
Beetje laat maar hier weer eens een reactie van mij! Foto 1 zijn Alaska, Melbourne en Storm Foto 2 is Athene Foto 3 is Emoran en Athene op de achtergrond Foto 4 zijn Lente en Eelkje en de foto van Claire zijn idd L'esperanza en Belmonte
Ik wilde dat wij zo'n crosswei hadden op de manege! Gister naar dé springles gekeken. De eerste 3 ruiters gingen over 30/40 cm heen (2 kruisjes, 2 oxertjes), daarna een aantal op 40/50 en geloof dat de laatste toch 60 cm sprong. Daar word ik persoonlijk niet heel warm van Moet je nagaan dat we nu het springen wel aan het opbouwen zijn en we nu elke maand springthema hebben. Maar de eerste keer was dat vooral balkjes lopen en goed aansturen. Een keer gemist. En laatste keer hadden we wel 2 kruisjes staan van idd 40 cm ofzo. Mis het dus onwijs! Maar die ene springles zit altijd 'vol'. Nou gaat het mij niet perse om hogere hindernissen, maar correct aanrijden, tempocontrole en aan je houding werken gaat amper op een huppeltje op de gebroken lijn. En oke. Als paard ook daadwerkelijk moet springen vind ik het wel gaver.