Hoiiii, oeh vandaag zegt pensionklant simone heb je wat te doen? Ik uhm nee? Ooh dan rij floris maar even.(gelukkig cap en chaps altijd in de auto) Dus ik in mijn spijkerbroek op Floris gereden. Floris is een 24jarige ruin blind aan een oog maar jeemig wat kan die lopen. Daarna lekker in het bos uitgestapt met hem .
ook wat minder helaas. Wil ik vanochtend de paarden na buiten doen loop ik na de weilanden om te kijken of alle hekken en linten goed zitten zie ik wiep daar liggen wel met een zeiltje maar hij was opgewollen dus zijn benen zag je wel. Later toen ik ze binnen ging halen, kwam rendac aan om hem op te halen best naar om te zien werd die omhoog getilt en hoofd hing zo slap was een stuk darm uit zijn kont gekomen maar hij deed hem heel rustig in die bak leggen gelukkig. was best naar om te zien. Wiep is gister ingeslapen aan een peesblessure hij was 7
Britt_Sisi
Geplaatst: 18-08-11 15:55
_Steph_ schreef:
Misschien beide iets gegeten wat niet goed meer was?
naa het heerst op haar werk zijn al meerdere zieken ook overgeven enzo! en ze is al vanaf gisteravond aan het overgeven en ik ben alleen maar misselijk nu.. net dacht ik wel ik gooi zo alles eruit maar er zit niets in dus kan ook niets uit!
Vervelend Britt, maar als je maag leeg is kan je je ook misselijk voelen.
Nou Marieke en Lucy... ik heb een klusje voor jullie op zondag, heb ook mailtje en pb's gestuurd. Jullie mogen samen bij de catering staan. dus wordt zondag vroeg opstaan.
miejmoon (weet effe je naam niet xD): Wat naar. en wat ontzettend jong nog! Nouja misschien ook wel beter voor hem. Bij ons op manege is ook pony die eerst een hoefzweer had en toen ging het weer goed en mocht ze weer in de wei enzo maar haar maatje werd eruit gehaald en zij bleef staan en toen is ze heen en weer gaan lopen voor het hek en toen is er ook iets niet goed gegaan met haar pezen... Maar volgens mij is het wel weer bijna goed...
halllooo allemaaal im baack haha. heb een heeerlijke "werkvakantie" gehad in Rimini, echt top! en net terug van een paar dagen frankrijk met ouders en vriend. zaterdag weer een weekje kamp, zoveel zin in! we zijn met allemaal jonge leidingen dus wordt vast heel gezellig! verder ben ik nu soort de "baas" geworden van val, want zijn baasje gaat een andere bijrijder(s) zoeken voor hem en dan ben ik de hoofdbijrijder, zij komt nog een enkele dag en dan de andere bijrijder(s) de rest van de dagen. best wel spanennd, een soort eigen paardje nu, jammer dat ik zo weinig thuis ben, want moet veel werken, over 4/5 maanden een wereldreis maken! ik kom hooooogstwaarschijnlijk ook met de meeting, nog even aankijken, maar denk het wel!
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 17:25
oehh leuk Fee! een wereldreis! waar ga je allemaal langs en hoelang? lijkt me wel echt super om een keer te doen!
We zijn gister uiteindelijk rond kwart voor 2 / 2 uur vertrokken. Om ongeveer half 10 kwamen we aan in ons hotel. Toen moesten we nog eten...dat heb ik gemerkt. Was ziek vannacht, te laat en te veel gegeten. Werd wakker omdat ik super misselijk was. Ben later naar de badkamer gegaan en heb bijna alles eruit gegooid..en dat terwijl ik eigenlijk niet kan overgeven. Maar was er wel blij mee want voelde me wel iets beter daarna. De laatste 4 uurtje gelukkig wel lekker geslapen. Vndaag om 3 uur kwamen we aan in ons huis. Toen lekker gerelaxd met Michiel en Anita (die zaten hier al 2 weken en gaan morgen weer naar huis). Daarna lekker uitgepakt enzo. Nu ga ik even de honden uitlaten en dan gaan we zo me broertje en een vriend van hem ophalen van het vliegveld en daarna uit eten!! En het is hier WARM!!!!! 30 graden sowieso....... HEERLIJK!!!
Ik kom elke dag wel even online, ff buurten wat er allemaal te melden is
Nou Lucy en Marieke het wordt toch nog iets anders... Marieke mag bixie schrijven en Lucy blijft catering. Vrijwilligers regelen is lastig. Maar wel heel leuk dat jullie komen
Jemig dat veulen van Trigger... die was ook ontzettend dik.. en maar beetje lopen rennen met haar dikke buik door die wei... misschien dat je daar als veulen heel gespierd van wordt.