KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:17

haha oke ik kan mij er iets bij voorstellen.
mwha ze krijsen veel en als je buiten aan het rijden bent is het elke keer als je langs komt ooooh paardjeXD of heel brutaal vragen mag ik ook even.
en als je binnen rijd zitten ze zowat in het raamXD maar verder zijn ze wwel goed opgevoed hoor:P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:18

Hahahaha,, wat een poedersuiker :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:20

Hhaa nou dat is dan idd nog wel te doen zolang ze maar vriendelijk en goed opgevoed zijn met zulke kinderen kan ik het dan nog wel vinden.

Maar van die eigenwijze kinderen die maar doen waar ze zin in hebben, alles bij elkaar krijsen en als je ze vriendelijk verzoekt te stoppen gewoon nog doorgaan en hun weerwoord moeten hebben. Moet je echt niet bij mij zijn
Of van die sneaky kinderen

ze kwam ook gewoon door de sloot ons terrein op
vorig jaar ook al gingen ze in de sloot zitten..
ik zo; loop even om daar is de ingang daar kun je ook gewoon doorheen komen hoor.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:24

hmmm als die kinderen al zo zijn wil ik die ouders niet kennenXD
kan je geen schikdraad spannen ofzo haha met lekker veel stroom doen ze het ook geen 2e keer:P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:30

lovestimba schreef:
hmmm als die kinderen al zo zijn wil ik die ouders niet kennenXD
kan je geen schikdraad spannen ofzo haha met lekker veel stroom doen ze het ook geen 2e keer:P

Haha is mss geen slecht idee dat stroom
er hangt daar wel 1 draadje maar staat niet zoveel stroom op mss een beetje :P

Nee idd ze zeiden nog 'ja ik ga mijn moeder halen' nja die was niet gekomen had ik eig wel leuk gevonden :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:32

hang je er nog 3 laagjes onder kunnen ze er niet onder of tussen door haha dan zou ik ook zoiets hebben van laat maar komen:P

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:45

Haha idd maarja ze kunnen ook gewoon door de ingang dus als ze er willen komen, komen ze toch wel.
Als ze maar niet bij mijn paard in het weilang komen anders ga het niet goed aflopen _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:46

haha wattan?
maja door de ingang worden ze wel gezienXD

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:47

Haha nou dat betwijfel ik of ze worden gezien :=

Nou mijn paard vliegt ze aan als ze hem verkeerd benaderen :')
Ik zei al tegen stalgenoot moet er mischien een bordje op hangen: 'betreden op eigen risico, eigenaresse is niet aansprakelijk voor eventuele ongevallen' _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:49

haha die is wel goed:P
die moet ik op mijn paard haar stal hangenXD

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:51

Haha wat doettie op stal dan? :=

De mijne is op z'n stal een engeltje maar buiten in de wei moet je 'm gewoon goed benaderen en niet door blijven gaan drammen bij 'm ofzo. Ik kan 'n wel gewoon pakken en hij komt ook vaak gewoon naar me toe maar als die even geen zin heeft om mee te gaan omdat die het buiten nog veelste leuk heeft wacht ik even geduldig tot die bij het hek op me staat te wachten :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 20:56

je aan vliegen als ze je niet kent of als ze eten heeft of als je vreemd bent of een rare beweging maakt kom je de stal niet in,
en als je de stal open doet en je twijfelt trapt ze je der uit.
maar het is al minder geworden vreemden accepteerd ze nu als ze langs lopen maar ze moeten niet haar stal in gaan. maar als haar luik naar beneden is is ze wel vriendelijk als je langs loopt:D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:04

lovestimba schreef:
je aan vliegen als ze je niet kent of als ze eten heeft of als je vreemd bent of een rare beweging maakt kom je de stal niet in,
en als je de stal open doet en je twijfelt trapt ze je der uit.
maar het is al minder geworden vreemden accepteerd ze nu als ze langs lopen maar ze moeten niet haar stal in gaan. maar als haar luik naar beneden is is ze wel vriendelijk als je langs loopt:D

Haha oke dan weet ik dat ik uit haar buurt blijf als ze in stal staat :')
De mijne is wel echt een lieverdje op stal ookal heeft die zijn voer
hij kijkt soms wel lelijk maar dat is eerder grappig bedoeld van hem (grapjas :P )
En als die op wedstrijd moet en ik zet hem dan ff op stal als ik mezelf klaar ga maken en ik ben gespannen draait die zichzelf ook weg haha maar dan doet die niks
of als ik met z'n wormenkuur aan kom en hij heeft het door haha.

Maar buiten idd met hooi geven wat een monster is het dan zeg gemenerik maar verder issie wel lief hoor buiten pas met stalgenoot bij 'm staan leuten in de paddock haha prachtig dat die het vond hij ging naar m'n handschoen hinniken _O-

Ik heb echt een raar/grappig paard hoor dus jullie gaan je wel amuseren van de zomer.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:07

haha oke:P
met die van mij ook hoor die is voor de raarste dingen bang kinderen en grote vrachtwagens zijn niet eng maar een grassprietje zaou zomaar boe kunnen zeggenXD.
haha alleen als haar luik dicht is hoor anders valt het wel mee kan je haar aaien:P maar als hij dicht is dan is ze eng:p
Laatst bijgewerkt door Lau op 23-02-11 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:08

Hahahahaha :P
mijn paard is liefff,, met rijden, als ik dan naast iemand gaat kijkt ze altijd boos, maar odet nooit wat, tenzij er treintje gereden word, dus ook egt bijna boven iop haar kont komt zitten.. dan gaat ze eerst met haar staart zwiepen en dan geef ik altijd een schreeuw naar achter dat die dan afstand moet nemen, want in galop dan geeft ze wel eens een bok ( niet gericht, maar uit irritatie) in draf of stap heeft ze dat nog nooit gedaan, maar ze moeten gewoon niet hun neus in d'r billen steken :+
verder is t egt een sgatjee <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:11

De mijne is echt lief naar andere paardjes met rijden
ga op wedstrijd vaak zat even naast iemand rijden en dan doet die niks ookal is het een vreemd paard
Hij zet mss 1x even z'n oren in z'n nek en dan zeg ik even 'aah peer kijk niet zo boos' en dan kijkt die weer lief :))

Maar als er vreemde paarden op zijn terrein komen oef pas maar op hoor hij vliegt ze allemaal aan _O-
Had keertje les en toen kwamen er na mij iemand met 2 van haar friezen omstebeurt lessen bij ons op stal

nou hij was helemaal over de tierelier hoor
ging zij met haar 1e fries in de bak stappen ik stapte uit nou als ik 'm niet onder bedwang hield zou die 'm aangevallen hebben

die andere oko stond achter poetsplaats (poetsplaats = buiten zoals alles) en nou ik kon 'm niet veilig afzadelen hoor hij viel 'm aan dus ze moest weg met dat paard omdat Peer gewoon gevaarlijk werd _O-

stond ook van de zomer 'n tijdje een fjordje bij ons op stal
was 's avonds gekomen volgende dag zette ik die buiten haalde later peer uit stal en hij vloog zijn stal uit op dat beest af haha _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:16

die van mij is super tegen andere paarden die van mij heeft meer iets tegen mensenXD tegen paardjes heeft ze helemaal niks op wedstrijd kan ik gewoon lekker losrijden ze doet toch niks:p en opbuitenrit met een paard dat ze niet kent gaat ook gewoon goed
dus ze is echt super lief zolang ze de stal maar uit is:D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:30

lovestimba schreef:
die van mij is super tegen andere paarden die van mij heeft meer iets tegen mensenXD tegen paardjes heeft ze helemaal niks op wedstrijd kan ik gewoon lekker losrijden ze doet toch niks:p en opbuitenrit met een paard dat ze niet kent gaat ook gewoon goed
dus ze is echt super lief zolang ze de stal maar uit is:D

Haha stalduiveltje heb jij.
De mijne is ook superlief voor mensen als die uit de wei is zegmaar echt een knuffeltje en hij heeft humor niet te zuinig haha.

Idd op wedstrijd is de mijne echt ook een engeltje naar andere paarden op buitenrit ook als het voor hem maar vreemd terrein is zegmaar
hij wil geen vreemde op zijn eigen terrein hebben hij denkt namelijk dat hij de beschemende hengst is ofzo van stal hij waakt echt over z'n merries vandaar ook dat je 'm in het weiland goed moet benaderen :j

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:33

Mijne is makkelijk :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:35

X_Michelle_X schreef:
Mijne is makkelijk :j

Das nog het makkelijkste :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:41

jazeker :D
op stal is ze lief tegen iedereen en in t land enzoo ook :')
alleen schopt ze hier wel eens tegen d'r box, als ze aandacht wil ofzoo :')
mijn sgatjee <3

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:49

X_Michelle_X schreef:
jazeker :D
op stal is ze lief tegen iedereen en in t land enzoo ook :')
alleen schopt ze hier wel eens tegen d'r box, als ze aandacht wil ofzoo :')
mijn sgatjee <3

Kijk, kijk daar komt al het een en ander boven water :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:49

haha das het fijnste een paard dat mee werkt:P
een ding ben ik zeker van mijn paard stelen ze nietXD

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:51

Whahahaha,, mijne ook niet, hoor, die duwt tegen je jas aan, om te kijken of je niets lekkers in je jas hebt zitten ofzoo, maaaarrrr,, duw je 1x d'r hoofdje een beetje weg, stopt ze wel meteen :D
We hebben rubber tegen de box deur zitten, dus t mag :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 21:56

dat hebben wij ook in de stallen maar niet allepaarden trappen tegen de muur/deur XD
btw wat ik vorige week mee maakten,
ik was alleen op stal echt helemaal alleen er was niemand ja ik en de paarden en katten. toen hoorde ik ineens keihard gebonk uit een van de stallen van de eigenaar er lag een paard vast ik had geen idee wat ik moest doen ik had dit nog nooit mee gemaakt ik stond daar echt shtishitshit waarom net nu helemaal te stressen kwam hij gelukkig zelf los ik heb mij nog nooit zo opgelucht gevoeld heb toen ff gekeken of hij niks had en heb hem de grootste dikste wortel die ik kon vinden gegevenXD