Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 15:33

mntj schreef:
Shenavallie schreef:
@ Mntj: Kan me goed voorstellen dat als je eenmaal dressuur gewend bent, dat veelzijdigheid niet echt meer je "ding" is. Nu maar hard duimen dat het WOW-zadel aangepast kan worden (vast wel, toch?)! ;)

zal toch wel.... en kost een hoop geld haha. zal niet he. we wachten het maar af.

Natuurlijk gaat het lukken met je zadel. Je rijdt er nu toch ook mee, dus lijkt het mij dat er niet zo vrezelijk veel hoeft te worden aangepast...toch? Gelukkig heb je met dit zadel heel veel mogelijkheden. Maar kan me voorstellen dat het toch een beetje spannend blijft.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 15:35

Zo...dat was lekker, ff badderen. Hahaha, heb helemaal weke vingertoppen. Wilde er niet meer uit. Nu maar even een stofdoek en stofzuiger door het huis en een borstel door de plee en dan hoef ik van mezelf niks meer. Oja, alleen nog een stamppotje rauwe andijvie in elkaar flansen :9 .

En dan vanavond heerlijk onderuit op de bank voor de Voice of Holland, de halve finale *\o/*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 15:38

He bah...kan m'n tuintje niet op, er is een storing :( .

Nou ja, dan nu meteen maar aan de stof.....

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:01

mntj, thanx voor de aanwijzingen met mavje!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 16:07

_sandra schreef:
mntj, thanx voor de aanwijzingen met mavje!

graag gedaan hoor, fijn om je er weer op te zien zitten. doet mij ook goed, :j

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:21

winnitou schreef:
Rowan is dus thuis vandaag, hoofdpijn hoesten en flink verkouden.
Mijn lunchafspraak met oudklasgenoten heb ik afgezegd.
voel zelf ook hoofdpijn opkomen, en mijn oren gaan pijn doen.. (is het dan toch besmettelijk!)
zitten flink aan de bessensap. Wie weet valt het mee

Beterschap dan maar.
Hoop voor je dat het meevalt. Hoor een hoop hopelose griepverhalen. |(

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:22

mntj schreef:
ga ff douche. vlees stat te sudderen. dus ik kan weer uit de keuken,
dan ook maar ff bankhangen. vanaaf weer aan de bak. dus mag het vanmiddag wel ff.

Ik kom je vanaaf pesten :P

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:54

hebben jullie dit al gelezen??? misschien leuk voor ons als veldtschatjes!!!
Peerke_ schreef:
Zoals eerder in een topic geopperd zou ik nog ooit de grootste bokt meeting ooit organiseren, later beseffende dat ik waarschijnlijk niet meer mensen zal trekken dan de Boktlounge op Horse Event, waag ik toch een poging.
Mochten er iets minder mensen komen, dan is het in ieder geval de op 1 na grootste bokt meeting ooit. En dan is het natuurlijk ook gezellig.

En nu we 10 jaar bestaan werd het wel eens tijd :)

Aangezien het best lastig is om met zoveel man, in heel veel leeftijdscategorieën met allemaal verschillende hobby’s en interesses iets te organiseren. hebben we besloten het te organiseren op een plek waar voor ieder wat wils is.
Daarom hebben we (vooral ik) besloten om bij elkaar te komen in attractie park de Efteling, jullie allen wel bekend.
Helaas is er niet genoeg plaats voor alle 153.000 bokkers, Er mogen in de Efteling slechts 50.000 mensen binnen.

Als datum is gekozen voor zondag 17 april, geen bijzonder drukke dag voor de efteling. Dus plaats genoeg voor ons.
Het is de bedoeling dat iedereen gewoon zijn eigen gang kan gaan, met alle bokkers tegelijk in een attractie past toch niet.
Het idee is om iedereen net zoals op Horse Event een naam badge/sticker te geven zodat je elkaar toch kunt herkennen.

Het vervoer van en naar de Efteling is ieder voor zich, Er rijden vanaf de stations in de buurt van Kaatsheuvels bussen tot bij de ingang.
Voor de bokkers die met de auto willen komen, de parkeerkaartjes zijn (schrik niet!) 10 euro.
Dus mochten er bokkers plek over hebben in de auto, en het niet erg vinden om een andere bokker mee te nemen, kun je dat natuurlijk aangeven, dan is het vast mogelijk de parkeerkosten zo laag mogelijk te houden.

Eerder in een topic waar dit plan al bekend was heb ik al gezegd dat als er veel bokkers zonder auto vanuit een bepaalde regio willen komen het natuurlijk mogelijk is om een touringcar in te zetten, deze kunnen gratis parkeren op het terrein van de Efteling, en de overige kosten kunnen gedeeld worden.
De prijzen hiervan wil ik wel opvragen mocht er serieuze intresse in zijn.

De toegangsprijs bedraagt 24 euro per persoon. mochten we een hele grote groep bij elkaar krijgen dan is het mogelijk dat de prijs gaat zakken.
(als we de 50.000 halen, huren we het park gewoon af ;) )

Mocht je nog vrienden, vriendinnen of familie leden hebben die ook graag mee willen maar geen lid zijn van bokt, dan kunnen die ook mee tegen het gereduceerde tarief.

Natuurlijk nodigen we Bart en Eline, en de rest van de teamies ook uit :)

Ik heb nog niet gezien wat ik gisteren bij de staatsloterij gewonnen heb, mocht ik nou de jackpot hebben, betaal ik voor jullie allemaal het entree kaartje :j

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:56

ben wel in voor een dagje efteling!!!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:56

xan schreef:
winnitou schreef:
Rowan is dus thuis vandaag, hoofdpijn hoesten en flink verkouden.
Mijn lunchafspraak met oudklasgenoten heb ik afgezegd.
voel zelf ook hoofdpijn opkomen, en mijn oren gaan pijn doen.. (is het dan toch besmettelijk!)
zitten flink aan de bessensap. Wie weet valt het mee

Beterschap dan maar.
Hoop voor je dat het meevalt. Hoor een hoop hopelose griepverhalen. |(

idd, je hoort niet anders!!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:57

hoi liquita!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:57

weer lekker uitgerust na je manege ochtendje?

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:59

hihi, je bent alweer weg!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 18:31

Sorry, ik had je niet gezien. Maar ik ben weer lekker bijgekomen, na een heerlijk badje. Alhoewel ik net wel wat heb ingenomen tegen m'n rugpijn.

Ik ben ook wel in voor een dagje Efteling :j !!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:33

dus toch maar goed dat je niet bent gaan scheren!!!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:34

kan niet echt vinden of we ons hier op bokt moeten opgeven voor het dagje efteling, maar ik zet het in ieder geval in mijn agenda!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:49

LIQUITA schreef:
Zo...dat was lekker, ff badderen. Hahaha, heb helemaal weke vingertoppen. Wilde er niet meer uit. Nu maar even een stofdoek en stofzuiger door het huis en een borstel door de plee en dan hoef ik van mezelf niks meer. Oja, alleen nog een stamppotje rauwe andijvie in elkaar flansen :9 .

En dan vanavond heerlijk onderuit op de bank voor de Voice of Holland, de halve finale *\o/*

Had je "ouwewijven-vingers"? :D :7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:00

Het groepje menners heeft vanmiddag weer heerlijk gereden (ik mag namens allen spreken, daar iedereen enthousiast was)! We hebben weer vaardigheid gereden en m'n vader ging dit keer zelfs in draf door de "hindernissen"! Ik vind dat zó gaaf om te zien!!!! +:)+ Hij is zo goed als helemaal van z'n angst af, maar blijft wel voorzichtig (logisch).
Vanmiddag had Wesley een tenniswedstrijd, dus die komt zo dadelijk als een verzopen kat thuis! Hij moest en zou heen, maar ik had er helemaal geen zin in. Dennis is meegegaan en ik heb een poging voor de eerste helft gedaan, maar ben uiteindelijk toch maar naar huis gegaan. Voel me ook niet zo heel erg denderend. Komt wel goed voor ik een jongetje ben! ;)

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:05

Shenavallie schreef:
Het groepje menners heeft vanmiddag weer heerlijk gereden (ik mag namens allen spreken, daar iedereen enthousiast was)! We hebben weer vaardigheid gereden en m'n vader ging dit keer zelfs in draf door de "hindernissen"! Ik vind dat zó gaaf om te zien!!!! +:)+ Hij is zo goed als helemaal van z'n angst af, maar blijft wel voorzichtig (logisch).
Vanmiddag had Wesley een tenniswedstrijd, dus die komt zo dadelijk als een verzopen kat thuis! Hij moest en zou heen, maar ik had er helemaal geen zin in. Dennis is meegegaan en ik heb een poging voor de eerste helft gedaan, maar ben uiteindelijk toch maar naar huis gegaan. Voel me ook niet zo heel erg denderend. Komt wel goed voor ik een jongetje ben! ;)

fijn hoor voor je paps! ach en voor wes, er komen nog wel meer wedstrijden , toch?!!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:43

Oh ja, er komen dit jaar nog heel veel wedstrijden en hij heeft deze ook keurig gespeeld! Dat wil zeggen, ze hebben er met z'n allen een feestje van gemaakt, ha ha! Er werd niet serieus "hard tegen hard" gespeeld, maar er werd een lolletje in de regen van gemaakt. Tussendoor gingen ze "Minute to Win it"-spelletjes in de kantine doen (met droge pasta, ballonnen en een handdoek), dus die heeft zich prima vermaakt! Hij kwam helemaal verzopen, maar met een grijs van oor tot oor thuis! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:07

_sandra schreef:
hebben jullie dit al gelezen??? misschien leuk voor ons als veldtschatjes!!!
Peerke_ schreef:
Zoals eerder in een topic geopperd zou ik nog ooit de grootste bokt meeting ooit organiseren, later beseffende dat ik waarschijnlijk niet meer mensen zal trekken dan de Boktlounge op Horse Event, waag ik toch een poging.
Mochten er iets minder mensen komen, dan is het in ieder geval de op 1 na grootste bokt meeting ooit. En dan is het natuurlijk ook gezellig.

En nu we 10 jaar bestaan werd het wel eens tijd :)

Aangezien het best lastig is om met zoveel man, in heel veel leeftijdscategorieën met allemaal verschillende hobby’s en interesses iets te organiseren. hebben we besloten het te organiseren op een plek waar voor ieder wat wils is.
Daarom hebben we (vooral ik) besloten om bij elkaar te komen in attractie park de Efteling, jullie allen wel bekend.
Helaas is er niet genoeg plaats voor alle 153.000 bokkers, Er mogen in de Efteling slechts 50.000 mensen binnen.

Als datum is gekozen voor zondag 17 april, geen bijzonder drukke dag voor de efteling. Dus plaats genoeg voor ons.
Het is de bedoeling dat iedereen gewoon zijn eigen gang kan gaan, met alle bokkers tegelijk in een attractie past toch niet.
Het idee is om iedereen net zoals op Horse Event een naam badge/sticker te geven zodat je elkaar toch kunt herkennen.

Het vervoer van en naar de Efteling is ieder voor zich, Er rijden vanaf de stations in de buurt van Kaatsheuvels bussen tot bij de ingang.
Voor de bokkers die met de auto willen komen, de parkeerkaartjes zijn (schrik niet!) 10 euro.
Dus mochten er bokkers plek over hebben in de auto, en het niet erg vinden om een andere bokker mee te nemen, kun je dat natuurlijk aangeven, dan is het vast mogelijk de parkeerkosten zo laag mogelijk te houden.

Eerder in een topic waar dit plan al bekend was heb ik al gezegd dat als er veel bokkers zonder auto vanuit een bepaalde regio willen komen het natuurlijk mogelijk is om een touringcar in te zetten, deze kunnen gratis parkeren op het terrein van de Efteling, en de overige kosten kunnen gedeeld worden.
De prijzen hiervan wil ik wel opvragen mocht er serieuze intresse in zijn.

De toegangsprijs bedraagt 24 euro per persoon. mochten we een hele grote groep bij elkaar krijgen dan is het mogelijk dat de prijs gaat zakken.
(als we de 50.000 halen, huren we het park gewoon af ;) )

Mocht je nog vrienden, vriendinnen of familie leden hebben die ook graag mee willen maar geen lid zijn van bokt, dan kunnen die ook mee tegen het gereduceerde tarief.

Natuurlijk nodigen we Bart en Eline, en de rest van de teamies ook uit :)

Ik heb nog niet gezien wat ik gisteren bij de staatsloterij gewonnen heb, mocht ik nou de jackpot hebben, betaal ik voor jullie allemaal het entree kaartje :j

Ja, ik had dit ook al gelezen, maar ze hebben het in het topic nu al over een datum in mei.
8 of 18 mei ofzo. Moederdag, dus die gaat t ook niet worden.
Dit is de link overigens [BM] Grootste BoktMeeting in de Efteling op 17 april (als ik het goed heb gedaan)

Maar ik ben benieuwd of Peerke het allemaal rond krijgt.
Ik "ken" Peerke namelijk van Les Chevaux, hij was daar bij het 18+ kamp.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:10

Hi Lin, morgen gaan jullie toch naar Jumping ???
Leuk hoor. Veel plezier.
Dit jaar gaat helaas niet door, wellicht eens naar 's Hertogenbosch.
Lijkt me ook leuk.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:11

xan schreef:
Hi Lin, morgen gaan jullie toch naar Jumping ???
Leuk hoor. Veel plezier.
Dit jaar gaat helaas niet door, wellicht eens naar 's Hertogenbosch.
Lijkt me ook leuk.

Hoi,nee hoor.Volgende week zaterdag pas :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:14

Nicole1995 schreef:
Hoi,nee hoor.Volgende week zaterdag pas :D

hahahaha, foutje :o?

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:18

Ik zit net even bij de startlijsten voor de kringkampioenschappen voor morgen te kijken.
Kim, Lynde en Marleen doen mee.
Maar zie ik daar tot mijn verbazing ook Earline op de startlijst staan.
Ben heel benieuwd of ze daar ook echt start.