Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Mijn dag kon niet meer stuk, wat was ik blij. We hebben ook nog een puntje gescoord. Het zijn best spannende rijbanen. Tytje schreef:Ik had vrij onverwachts een wedstrijd in Castricum, er was ineens plek. Na het uitladen rukt Val zich los en gaat er vandoor richting Castricum. Erg handig hoor uitladen in een woonwijk op parkeerplaatsen. Ineens bedacht hij zich, draait zich om, ziet mij staan en komt in een rustig drafje naar mij toe. Mijn dag kon niet meer stuk, wat was ik blij. We hebben ook nog een puntje gescoord. Het zijn best spannende rijbanen.
Naast ons stond een pony in de trailer en die had zijn voorbenen over de balk gegooid, pffffffff was gelukkig ook goed afgelopen!
ATE schreef:Tytje schreef:Ik had vrij onverwachts een wedstrijd in Castricum, er was ineens plek. Na het uitladen rukt Val zich los en gaat er vandoor richting Castricum. Erg handig hoor uitladen in een woonwijk op parkeerplaatsen. Ineens bedacht hij zich, draait zich om, ziet mij staan en komt in een rustig drafje naar mij toe. Mijn dag kon niet meer stuk, wat was ik blij. We hebben ook nog een puntje gescoord. Het zijn best spannende rijbanen.
Naast ons stond een pony in de trailer en die had zijn voorbenen over de balk gegooid, pffffffff was gelukkig ook goed afgelopen!
wat een verhaal weer zo das een spannend dagje geweest en dan ook nog puntje halen toppie hoor
.
.