Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Poekie had een eend gevangen en die bij Nicole in haar stal gelegd.Nou niet in haar stal maar ik heb een houten wand in de stal en daarachter een stalen wand van de buitenbak en daar tussen heeft ie die eend verstopt maar colin kan hem niet vinden maar hij ligt er wel.Ik heb hem er zelf in zien springen.Maar dat gaat stinken joh straks dat wil je niet weten.Gelukkig was hij dood.
LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Poekie had een eend gevangen en die bij Nicole in haar stal gelegd.Nou niet in haar stal maar ik heb een houten wand in de stal en daarachter een stalen wand van de buitenbak en daar tussen heeft ie die eend verstopt maar colin kan hem niet vinden maar hij ligt er wel.Ik heb hem er zelf in zien springen.Maar dat gaat stinken joh straks dat wil je niet weten.Gelukkig was hij dood.
Ieuwww....
mntj schreef:Nicole1995 schreef:GRardus moest ook al lachen hij zei wie weet wat poekie daar al heeft liggen gatver
dat wil je niet weten.
strooi ook wat bloemetjes bij het kalk.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:
dat wil je niet weten.
strooi ook wat bloemetjes bij het kalk.
Wij hebben op me werk dat spul niet.DDat schijnt voor de landbouw wel gebruikt te worden.Maar wij verkopen andere kalk.Zeewier kalk en dat is het goede niet.Grardus zei dat dan de stank minder zou worden.Straks heb ik ook nog ratten in me stal.Ik heb al 2 keer een dooie rat bij me stal gehad die ik naar buiten kan scheppen.Ook wel weer Poekie misschien.