Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mja..

mar_leen schreef:Mmm wat ik eigenlijk zoek is een paard, groot of middel geen pony, lief, rustig, knuffelig en mag zowel snel als wat langzamer zijn
Als ik zo op de site kijk lijken me er echt wel leuke paarden tussen te zitten zoals: Arendt, Caesar, Lobke, Napoli (komt goed kwa schofthoogte goed uit)
Maar ja is toch maar weer afwachten... Maar wil absoluut geen paard wat veel boktMaar bv een jong paard lijkt me ook erg leuk!!!
haha nee das overdreven.. hij was gewoon erg blij bij elk pad waar hij wist dat we hard gingen, stuiterde soms een beetje en soms heel erg
ik werd er soms lichtelijk agressief van maar vond het ook wel erg lief omdat hij gewoon zo in zijn element was!
ik weet wel zeker dat bij het proefrijden je een leuk paard zal vinden mar_leen schreef:Mag je de eerste dag 3 paarden uitproberen? Ik dacht dat dat niet meer zo was... Dat je er een kreeg toegewezen en als het echt niet bevalt dat je dan een ander mag pakken... Weet iemand hoe het zit?
als je niet tevreden bent mag je altijd ruilen hoor 
mpc_rijder schreef:bij reelaer heb je daar niet egt halsters voor nodig tog?
ik vind het egt leuk dat ze uit zichzelf de wei uit komen
mpc_rijder schreef:jaa ze komen zelf
als je op het hek tikt komt de hele kudde aangesjeesd,
dus dan moet je wel een soort van dekking zoeken xD
We gaan nu van de zomer ook allebei een weekje daar helpen op stal 
mvs schreef:Ja! Ik ken ze ook, ik zag dat je op prins willem helpt? dat deed hanneke natuurlijk ook altijd en doet soms toch nog ? Ik en esther gaan nu al voor de 5e x (!!) samen naar t reelaer, zij gaat zelfs al voor de 6e xWe gaan nu van de zomer ook allebei een weekje daar helpen op stal
ja leuk de vierdaagse he! met welke pony's was jij ? Carmina heeft het vast wel goed gedaan? of vond ze het toch wel zwaar.. daar waren ze ene tijdje geleden voor aan het trainen omdat ze toch snel uitgeput raakte
. Alleen tempo mocht beter, want ze kon zo langzaam stappen 
.
Leuke verjaardag gehad ?