Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oudaccountx

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:23

Nog 3?

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 12:23

Jeeej nieuwe pagina mwhuahuahua :)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:47

Ik heb een week geen internet gehad en ik hoefde maar 4 pagina's terug te lezen.. schaam jullie! hahahaha Maar nu ben ik weer terug hoor en kan ik lekker weer mee beppen :D Zo even kijken of ik wat fotoos kan laden :)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:58

ik heb zoweliswaar lol op mn werk en dat komt voornamelijk door mezelf whahaah :D :+

moest ff kwijt :+

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:13

Wat is er dan veer hahaha :)?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:32

ow rare mensen op mn werk ;)

baal dat ik uk toch geen regen deken om heb gedaan ze kuchte gister al ff een keer .. maarja ze moet wel ergens tegen kunnen hoor :o

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:41

Okee;)
lekker druk hier :P

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:18

komt wel goed hoor Veer. Die van mij staat ook zonder regendeken. Ze zijn gelukkig niet van suiker. Als ze inderdaad ouder waren geweest met veel kwaaltjes was het anders. Maar Uk is jong en sterk dus dat komt helemaal goed := Ik neem aan dat dat ook voor sieb geldt... hahaha

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:19

Dat heet loslaten Veer. Eens in de zoveel tijd moet een moeder dat doen met haar kinders. En het opbouwen van de weerstand moet een keer beginnen.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:26

haha nou Evita staat zelfs zonder deken :=
Het heeft net alleen even gemiezert verder is het droog, dat wel.. maar heb me voorgenomen wat minder met dekens te gaan mutsen deze zomer :+ Alleen als het echt de hele dag aan een stuk door regent krijgt ze hem nog op.

Zondebokje

whahhahaaa soof :+ :D

haha ja daarom had ik hem ook afgelaten voor de weerstand ;) .. maar ze kuchte gister al ff .. en heb fobie voor hoestende paarden :+ ..

en ging toch iets harder regenen als ik had verwacht maarja staan nu weer droog en en warm binnen :D ..

pina had hem wel lekker om het zwakke schaap :+

Jeany_Orion

even een vraagje; doet Jorine Vesra nog eigenlijk?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 16:27

goed zo ireen ben trots op je hahaa :D

met pina durf ik gewoon niet :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 19:16

haha nou dat mietje Joepi van mij heeft vandaag dus de hele dag zijn deken om.het is maar 12 graden en regent ook nog af en toe.Hij heeft al die tijd zonder gestaan,maar vandaag dus ff niet,dus veertje je bent niet de enige muts hoor.Mijn haffie staat wel zonder,maar dat is dan ook een hele stoere hoor.
Vandaag buitenritje met mijn verzorgster gemaakt en ook nog rengalopje.Ging prima.Vanaf nu doet ze het alleen.En heb ik dus ook af en toe dagje paardvrij,net als jij Nous.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:05

KAAAR! Ben helemaal vergeten om je te feliciteren met je verjaardag! :o Kan ik het nog goed maken? Met een dikke klapzoen? :* of een klapsigaar! :7
In ieder geval heel veel goeds gewenst in je gloedjenieuwe levensjaar, hartelijk gefeliciteerd en nog veel liefde, kracht, slappe lach, carrièremogelijkheden, geld, chocolade, knappe mannen, succes, paardenmomenten, vrije dagen enzo gewenst!
Geloof me, ik ben ouder |(
Liefs, Jet

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:44

Jetta schreef:
KAAAR! Ben helemaal vergeten om je te feliciteren met je verjaardag! :o Kan ik het nog goed maken? Met een dikke klapzoen? :* of een klapsigaar! :7
In ieder geval heel veel goeds gewenst in je gloedjenieuwe levensjaar, hartelijk gefeliciteerd en nog veel liefde, kracht, slappe lach, carrièremogelijkheden, geld, chocolade, knappe mannen, succes, paardenmomenten, vrije dagen enzo gewenst!
Geloof me, ik ben ouder |(
Liefs, Jet

haha vandaar dat je haar vergat hihi.Dat heb je met ouder worden he

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 22:45

He Tessa, gave foto's ook zeg.
Leuk hoor kan je de foto's van chess mailen naar me.

groetjes Regina
ThessaKeizer schreef:
Ik heb ook leuke foto's van vandaag:

Kim in de gevarenzone!
Afbeelding

de twee ukkies
Afbeelding

mijn vretende monsters, Aike met touw!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maar rennen deden ze ook even
Afbeelding

kijk hem onschuldig staan!
Afbeelding

Chez de oppas!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

van klein naar groot en van licht naar donker!
Afbeelding

Speciaal voor Vera:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat van het gemengde land

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de hoeveelheid :o

Groetjes Thessa

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 07:54

goeiemorgen

gefeliciteerd Nous :)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:45

dank je wel :-)

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:02

jaaaa Nous van harte meid!!!!!

Even een huishoudelijke mededeling,
Mijn topjaar gaat gewoon verder!!
Zoals jullie misschien al gehoord hebben, ben ik eergisteren door een van mijn honden in mijn hand gebeten (hij vloog mijn andere hond voor de zoveelste keer aan alleen zat nu mijn hand ertussen), dit is helaas door en door gegaan, hij wilde niet meer loslaten. Daardoor zijn mijn pezen en al bloot komen te liggen. Ik ben direct naar het ziekenhuis gegaan waar mijn hand is verbonden, wonden (3 diepe gaten) moeten open blijven zodat het vuil eruit kan.
zoals jullie wel zullen begrijpen heb ik nu dus enorme dikke en erg pijnlijke hand waar ik echt helemaal niets mee kan. Gelukkig is er niets echt ernstig beschadigd zoals het er nu naar uit ziet maar alles is natuurlijk wel volledig gekneusd. Ik heb ook twee flinke antibiotica kuren en flinke pijnstilling mee gehad. Aanstaande maandag moet ik weer terug komen bij de chirurg (deze was trouwens niet zo positief en waarschuwde mij dat het wel eens weken kon duren voordat mijn hand weer naar behoren zou functioneren, zelf hoop ik uiteraard sneller!).
Nou zoals jullie misschien vanuit mijn verhaal al op kunnen maken, kan en mag ik dus echt niets met mijn hand, ik kan de paarden dus niet buiten en binnen zetten of de wei mesten.
Ik vind het echt heel vervelend, maar ik haal het heus in hoor, zodra mijn hand weer doet wat ik wil!
Bernadette en Yentl doen samen mijn paarden waar ik heel blij om ben!! Meiden echt heel erg bedankt daarvoor!!!!! Hopelijk zakt de pijn snel weer een beetje en kan ik mijn hand weer wat gaan gebruiken want dit is echt heel lastig, kan ook geen auto rijden, mijn honden niet uitlaten enz enz. Gelukkig slaapt een vriendin van me de komende dagen bij me zodat zij de honden kan doen, wat ook weer super lief is natuurlijk.
De hond, het was een Jack-Russel waar we al heel veel problemen mee hebben gehad en hij maakte letterlijk kortsluiting in zijn koppie wat te gevaarlijk werd is helaas ingeslapen, we konden gewoon niet anders, herplaatsen was geen optie puur omdat hij niet te vertouwen was, er zat iets niet goed in zijn hoofdje dus voor alle betrokken partijen was dit de meest eerlijke oplossing hoe verdrietig ook.

Groetjes Thessa

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:25

Zo jeetje tes wat bizar ;( !! weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen.. behalve dat ik hoop dat je hand heel snel en goed geneest ;( .. en sterkte met toch het verlies van je hondje ;(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 09:29

NOUS VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART EN NOG VELE PLEZIERIGE JAREN MAT EN ZONDER PAARDEN.Ook van Ruubje.
Ik was niet de eerste ,maar Aman was dat.Nou blijft het toch nog in de familie.

Thessa wat een ongelooflijke bofkont ben jij toch.
Gelukkig heb je veel vrienden om je heen en een zeer zonnig karakter,dat je er wel weer doorheen sleept.Hoop dat de pijnstillers goed werken.Heel veel sterkte

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:44

Gefeliciteerd nous!! :D *\o/* hoera *\o/* hoera *\o/* hoera!!! :+

Wat een k u t verhaal Tes... Ik vind het wel onwijs knap van je dat je je nog best staande houdt.. Je klinkt sterk! Zet em op! komt allemaal goed!!!

Toch even wat tussendoor..

Toch alvast wat fotootjes... Jammer dat ze zo onscherp zijn maar ik vond ze zo grappig :D En dit zijn er maar 4 van de 200 van de kudde :P Ik zal zo snel mogelijk wat andere fotootjes loaden ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nino!! (Ja Regin, mijn hond :P )
Afbeelding

Afbeelding

En nog 1ntje van Jaimy...
Afbeelding

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:46

En nee regin je hoeft mijn berichtje niet te quoten hoor.. haha dan blijven we scrollen..

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:46

Zoek nino...

Afbeelding