Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kun je hem niet maken dan?

ik ga misschien zo nog wel even wat foto's erop zetten. (als dat lukt natuurlijk)

Hij werd steeds weer wakker en piepen en blaffen. Uiteindelijk heb ik vanaf half 4 tot iets voor half 7 kunnen doorslapen. Daarvoor sliep ik steeds bijna en dan begon hij weer.. *zucht*. Haha, maar verder is hij wel lief hoor. Hij moet gewoon nog leren dat hij gewoon moet slapen en stil moet zijn 's nachts.
Toen we weer terug op stal waren stond ik nog even wat te kletsen met wat mensen en toen kwam opeens mijn vader en mijn broertje met Jip het erf op fietsen (we hebben een hondenmand voor op de fiets). Nou dat vond hij wel leuk! De 2 jack russels bij ons op stal waren heel voorzichtig met hem dus helemaal super. En Jip heeft even kennisgemaakt met een paard. Jip vond het een beetje spannend maar dat paard, die vond het leuk joh!! Echt heel leuk!

En waar is hier?
Leuk dat je bij Monthy Roberts bent geweest. Wel jammer dat hij er niet was anders had je hem kunnen ontmoeten, dat zou wel gaaf zijn geweest!
nou lig jij natuurlijk net te pitten. Heb je al leuke spulletjes voor JLo ingeslagen?