Hij is van het jaar van de C dus denk toch dat wild mustache hem niet wordt

Wanneer komt Litri naar stal? Beter nog, wanneer arriveert hij? Hinnikt hij ook met spaans accent of moet hij heel rap integreren?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misskaren schreef:Hoi Haleyjames en allemaal ! Ben weer terug van vakantie, moet zeggen dat het in Spanje beter weer is![]()
@Woogy, al nieuws over de nieuwe stappers van Tag ?
Weet iemand per ongeluk hoe laat Jarrah gaat starten morgen ? Als het ff past wilde ik stiekum gaan kijken
Edit; lees net je bericht Woogy ...
Misskaren schreef:Hoi Haleyjames en allemaal ! Ben weer terug van vakantie, moet zeggen dat het in Spanje beter weer is![]()
@Woogy, al nieuws over de nieuwe stappers van Tag ?
Weet iemand per ongeluk hoe laat Jarrah gaat starten morgen ? Als het ff past wilde ik stiekum gaan kijken
Edit; lees net je bericht Woogy ...
Woogy schreef:Woogy=Woest!!!
![]()
Vanmorgen de kliniek gebeld over Tag 'breng dan toch maar langs wil d'r wel even zien'. Heb d'r langs laten brengen belde ze vanavond op. Kwam erop neer dat ze d'r rechterijzer er onder uit heeft gehaald en trof daar een gaatje in de zool aan en bloedvlekken op de leren zool. Smid gebeld en die vertelde doodleuk tegen haar 'ja ze heeft wat gebloed maar gaatje van nog geen millimeter dus verwachte niet dat ze erop zou reageren'. GODGLOEIENDE!!! Ed beslaat haar nu al bijna een jaar met grootste voorzichtigheid om dit soort situaties te voorkomen, toen ze een hoefzweer had durfde hij die niet eens eruit te hakken om dit soort situaties te voorkomen. ÉÉN KEER een andere smid eraan en m'n paard kan niet meer lopen.
Als je vervolgens tegen de vriendelijke veearts aan je telefoon verteld dat je weigert de rekening voor d'r ijzers en de kosten die gemaakt gaan worden deze week gaat betalen, krijg je de discussie 'het is een fout die gemaakt kan worden'. hij had niet gemaakt MOGEN worden.
GVD een medisch/therapeutisch smid zou moeten weten dat volbloed zooltjes vele keren dunner zijn dan die van andere paarden, dat je met de grootste voorzichtigheid ermee om moet gaan en vooral NIET in hakken. 'U begrijpt het misschien niet goed, het is echt meer een heel klein gaatje' het intereseert mij niet of d'r hele zool eraf is gehakt of dat er maar een speldenprik in is. Het dier kon niet eens d'r box uitkomen, d'r leven steekt er doorheen dat arme beest vergaat van de pijn, dan boeit het niet hoe groot het gat is, pijn is pijn en kreupel is kreupel.
Ik ben in tijden niet meer zo ongelovelijk kwaad geweest...m'n arme meisje