Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mariet

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:36

Ik had even een dapper moment vanmorgen:

Afbeelding

Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:55

zozo een piercing Lachen. Gaaf hoor!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 14:26

Leuk Jet!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:24

Iew Jet, wat een eng plekje Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 17:40

Ik vind hem wel vet Jet Haha!

Ben trouwens weer een weekend terug, super gave week gehad. Ik schrijf nu een soort van verslagje voorin 't lamoentopic en zal het quoten Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:21

Okeeej Lachen. Ik heb net het fotokaartje van mijn tante gehad waar de foto van mij en DJ op staat... Helaas is het echt een hele slechte foto, dat verwachte ik al want mijn tante kan echt geen foto's nemen! De camera van mij moeder was helaas leeg en ik had hem op dat moment niet bij me... Maar ik zal hem toch maar even gaan plaatsen zo want dan heb je toch een beetje een idee...

Ik gaat maar snel terug om een goede foto te maken Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:27

Nou hier issie dan... Ik sta dr echt stom op maar dit was de enige foto die er met fotoshop nog een beetje okeej uit zag Boos!.

Muzzy (Musan) en ik
Afbeelding

* hij is klikbaar, want de gewone versie wilde die niet plaatsen, was te groot....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:06

Leuk Es Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:31

Citaat:
Maandag
Ik ben dus terug van mijn eerste weekje als ponykampbegeleidster en het was echt super (ondanks de rampjes die er ook waren) Zal mijn best doen een verslagje te schrijven.

Ik had al op het Lamoen overnacht en hoorde van Jannette 's ochtends dat Blanka een probleem had met de auto (kaduuk) en dat die wat later kwam. Oeps, zou ik daar in mijn eentje staan met al die ouders voor mijn neus. Koffie gezet, Thee gezet, bekers neer gezet en de eerste ouders waren eral. Handjes geschud, mijn naam gezegt en koffie aangeboden. Iedereen instaleerde zich een beetje, de meiden zochten een plekje in de schaapskooi en om kwart voor ofzo was Blanka er ook. Erg leuk en grappig om die weer te zien. Ik was 12 toen ik haar voor het laatst zag (en had lang haar en een pony en Blanka was toen een beetje gothigachtig en echt zo'n tiener), we zijn allebei echt veranderd, maar we konden het meteen ontzettend goed weer met elkaar vinden.

Indelen in de slaaphokjes koste nog wat moeite (wat is er zo leuk aan bovenslapen?), maar ging ook oké door wat ruilen en melden dat ze dan maar halverwege de week om moesten wisselen. Vervolgens deden we rondje pony's en pony's indelen. Fiona is was nog hoefbevangen, er moest er een mee met de huif, Jup stond in de wei en Simone ook. Verder hadden we eigenlijk alle pony's wel en had Blanka Tobias natuurlijk. Het indelen ging echt soepel, we moesten wel loten en er waren een paar matches waarvan Blanka en ik dachten: 'mmm, even aankijken.' Uiteraard waren we Mirthe ook kwijt (duhuh, leukste pony van stal ) en ik had als Leidingpony.... : Daisy
Daarna nog een rondje namenspel, die ik aan het begin van de week echt nog niet wist. Aan het eind van de week haalde ik ze soms ook nog door elkaar (Hannah en Anneke noemde ik dus ook Hanneke en Anna en Celine werd Cecile...) Toen lunchen en voeren. De indeling werd al snel duidelijk, Blanka deed het voeren en ik het tafeldekken.

De groep was trouwens echt erg leuk. 12 Meiden, waarvan 3 meisjes van 10 (de drieling) en dan nog veel onder de 14. Twee meisjes wat ouder, een 14 en ander 16. Iedereen was erg enthousiast en kon best leuk rijden. We zijn dus ook na de 1e dag in één groep gaan rijden. Vonden Blanka en ik allebei prettiger in het bos en dat ging ook wel oké. Soms moesten we echt wel even aansporen om iets te gaan doen (zoals opruimen of de paarden vastzetten of blijven stappen), maar meestal waren ze over alles enthousiast.

Die middag gingen we voor het eerst naar buiten, we hadden de groep in twee groepen verdeeld. Vooral op vriendinnen en dan ook nog pony's die samen leuk gingen, ik ging met pris, Puncky, Odes, Cindy en Jacky en Blanka met de andere groep. Met het opstappen vonden we eigenlijk Sanne (het kleinste meisje) en Pris niet zo'n hele goede combi, maar toch maar besloten te proberen. Ik zat dus op de schimmel (Daisy) en die deed een beetje flipperig met opstappen (omhoog komen, druk doen). Ik dacht echt: nou, dit wordt wat met haar.

Die buitenrit ging uiteindelijk echt super, Daisy was wel zenuwachtig voorop. Zweepje geleend en uiteindelijk ging het steeds beter. een Rondje verzinnen ging ook zo en de meiden die ik mee had vonden het super. Aan het begin kwam Daisy niet zo lekker op gang en overgangen maken is ook niet haar sterkste punt. Over stil staan hebben we het helemaal maar niet. Daisy is uitgegroeid tot een topleiding paard. Ik draaide met haar (als ze niet meer omhoogkwam) zo het hek van het koeienpad open (trotse mamma) en kon keurig in een rustige gallop voorop (naast Tobias, ze vormden een maf blok) en wat een draf heeft dat kleine ding zeg Haar zadel zat wel verrot, want dat gleed er aan alle kanten af.

Maandagavond deden we het vlaggenspel, mochten ze nog even zonder zadel rijden (met zijn tweeën erop en dan galloperen). Toen er uiteindelijk wat meiden waren afgevallen vonden we het weer genoeg. De film gaan kijken en Blanka en ik even douchen. De drieling hoefde ook de film niet te zien en kwam ons stalken. Nog even onze piercings (blanka heeft een tong en navel en ik een neus) uit en in gedaan: wat een show! Daarna getwisterd met de drieling en toen het einde van de film gezien en daarna lekker gekletst in het klephok.

Blanka en ik stelden geen bedtijd in, alleen moest het zodra er één iemand wilde slapen in de schaapskooi stil zijn. In het klephok mochten ze het zo laat maken als ze wilden. Dat ging prima, behalve dat de drieling de 1e nacht tot half drie daar bleef (dipsy's , ze waren terug gegaan) en door Jannette naar bed is gestuurd.

dinsdag
Blanka voeren, ik tafeldekken en daarna ontbijten. We gingen 's ochtends naar buiten. In één groep, Tobias kan soms als leidingpaard wat zeuren, maar Daisy was het onzekere eigenlijk al helemaal kwijt Ik stuurde haar zo overal langs (die is echt vooruit gegaan, ook qua rem en controle) en we reden heel lekker. Enige jammere was dat Cindy het voor elkaar kreeg haar ruiter er twee keer af te gooien. Na de tweede keer hebben Blank en ik iemand anders op Daisy gezet en zijn we gesplitst. Wie nog even hard wilde kon met Blanka mee snelwegpad, wie wat rustiger wilde kon met mij mee villapad. Ik heb daar een drafje gezet en mijn groep wilde toen toch nog een rustig hand gallopje en dat ging prima met Daisy. Het enige wat met Daisy minder goed ging was stil staan en de weg over. Dan stond ze soms echt te hupsen (beetje omhoog) en schoot ze opeens vooruit als we gingen, ook dat ging langzaam beter. Voor het koeienpad gaf ze ook nog een keer echt een show, ze stijgerde vol en de kinderen vonden dat zo mooi alleen ik vond het iets minder.

Dinsdagmiddag Voltige op Odessa en op Misty de koprol en de bokkensprong en op haar staan, dat ging ook leuk, hoewel Odessa het op en gegeven moment een beetje zat werd. Ik heb nog met de drieling pony's naar de wei gereden. Vosje, Piet, Larson en Cindy.
's avonds wilden we naar de speeltuin, maar het regende. Dus we hadden Bonita al terug op stal en deden een ander spelletje. Omgekeerd verstoppertje: één gaat zich verstoppen (of twee) en de anderen moeten die zoeken. Als ze haar (of hen) gevonden hadden moesten ze erbij gaan zitten. Super grappig. Toen we daarmee klaar waren was het droog en besloten Blank en ik als nog naar de speeltuin te gaan, maar dan wel lopend. Dus naar de speeltuin gelopen en daar erg veel lol gehad (op de familieschommel uiteraard) en lekkere koffie gedronken (blanka en ik) en de wc geterroriseerd en gepraat over vriendjes en vakanties en nog meer. Daarna nog Hints gedaan in het klephok en lol gehad.

Woensdag
Weer 's ochtends naar buiten. Meisje dat op Cindy zat, ging nu op Shera en het ging allemaal erg goed. Alleen vond ze het nog wel een beetje eng. Toch ging alles echt goed.
's middags zwembad, erg leuk Blanka en ik maakten eerst een indeling voor die avond en voor de dagtocht en gingen daarna ook mee het zwembad in. Tot mijn neuspiercing eruit vloog en ik aan de kant ging zitten. We hebben ook nog in tijd doorgebracht in het turks stoombad met een groepje meiden en in het bubbelbad. (Net zo lang erg hard zingen totdat iedereen eruit was. Of schaamteloos doen alsof we het over sex hadden , wel met wat oudere meisjes en wel heel onschuldig en grappig) Ook nog met een groepje meiden en twee vreemden Gejuft in het turkse stoombad. Als je een fout maakte moest je onder de koude douche.

's avonds hadden we les van Kirsten. Een springles. We hadden de groep verdeeld en ik sprong ook nog even mee, nu wel lekker op Mirthe. Gerinda had een bitloos hoofdstel mee en ik kon het niet laten die te proberen en dat ging top Ik vond het echt heel prettig rijden, ben eerlijk gezegd gelijk om wat het bitloze betreft (want ik vond het rijden alsof ik een bit in had) en wil het stiekem voor Mazzel ook eens gaan proberen. Mirthe was wel erg scheef, ligt misschien ook een beetje aan het zadel ?(= ook scheef) , maar uiteindelijk had ik haar ook zonder Bit best lekker aan het lopen. Helaas was dat weer weg toen ik haar even lang liet, Mirthe had het gehad en had door dat ze eronder uit kon, moest echt mijn best doen, maar leuk gesprongen
Vervolgens ging het meisje op Lizette niet zo heel goed, die wilde afstappen en toen heb ik met Lizette als nog even geprobeerd een sprongetje te maken. Ik ben een paar keer vanuit stilstand gegaan en heb uiteindelijk één keer heel netjes gesprongen, daarna kon ze op stal. Toen mocht ik ook nog even Toob proberen en dat was echt een paard. Vond het een beetje eng om aan de voorkant te zitten. Blanka gaf een beetje les en heb nog twee hindernisjes genomen (laag).

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:32

Citaat:
donderdag
Donderdag = Dagtochtdag, het duurde even voordat iedereen gemobiliseert was. Pony's pakken ging wel, maar de huifkar inruimen was minder leuk. Voordat we weg konden was het elf uur. We hadden wat in de indeling geschoven en Lizette bleef die dag lekker thuis. Er gingen twee dames in de huifkar en Blanka en ik reden samen met de rest van de groep. Die ochtend reden we een rondje en toen we het km-pad wilden nemen richting dagcamping schatte Blanka het eind van het pad net verkeerd in en remde ze wat te laat, meisje op Dandy schoot door en kwam tegen een paal. Dandy rende weg en het meisje lag huilend op de grond.
Ik sprong van mijn pony, meisje gekalmeert even op Misty gezet en meisje van Misty laten lopen met haar (ik had haar eerst, maar Daisy ging even flippen dus die nam ik over)
Op de dagcamping ging Blanka met een meisje naar Dandy en regelde ik dat iedereen haar pony vast zette. Daar ben ik nog een paar keer echt heel boos geworden, want de meiden deden alleen wat zij dachten dat moest, maar daarna ging het goed. Arnifloor op de blauwe heup van het meisje gesmeert en toch even ijs ertegen aan. . . .

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:32

Citaat:
donderdag vervolg
Zat ik daar dus op de dagcamping met een meisje dat echt in de stress was. Ze had erg veel pijn, maar vooral was ze heel bezorgd om Dandy. Ik belde alvast met Jannette, want dandy was er ook niet, die was Blanka dus aan het halen. Uiteindelijk bleek het zo te zijn dat een man Dandy had opgevangen en naar de dichtsbijzijnde manege had gebracht: Snorrewind. Blanka kwam die man tegen en die heeft haar en het meisje erheen gebracht met de auto. Meisje op Dandy (met een beugel, die ander was van het zadel af) en terug gereden. Dat duurde dus alles bij elkaar nog wel even en ik zat daar op de camping. Kinderen aan het werk gezet met water emmers. Meisje kalmeren en heen en weer bellen. Toen blanka terug was met de pony werd die belaagd door fans en: 'gaat het wel goed met hem?'s . Het ging helemaal goed met mannetje Dandy.
Vervolgens zijn er twee meiden opgehaald, meisje wilde liever niet alleen naar het Lamoen en er waren genoeg vrijwilligers om even mee te gaan en hebben Blanka en ik een noodplan verzonnen met de pony's. Joey en Odessa mochten met twee meiden erop achter de huifkar (vonden die meiden leuk, ze zouden normaal inde huif zitten) en we wisselden wat. Ook ik mocht even wisselen, want het meisje op Mirthe wilde best Daisy eens proberen Lief! Ik heb nog wel honderd keer gemeld dat het mij echt niets uit maakte, maar het wel heel lief vond en toen toch gedaan. Meisje vond Daisy erg leuk, gelukkig en zat met zo'n trots glimlachje op de pony.
Dat buitenritje ging leuk, al hadden we op een geven moment echt heel het bos wel drie keer gezien. Nog een ijsje gehaalt op de camping. Helaas ging het bij het laatste gallopje weer mis, op het snelwegpad. Daisy's zadel zat niet zo heel goed en nu zag ik het zo naar voren schuiven (ik en Mirthe bleven in de achterhoede, heel fijn dat ik die pony gewoon rustig achter kan laten blijven ) Uiteindelijk kwam ik de bocht om en daar lag Lindey met het zadel en hoofdstel van Daisy op de grond. Echt heel maf, want alle riempjes zaten nog vast en alles was nog heel. Pony is een stuk verderop opgevangen met de huif. Ik ben toen van Mirthe afgestegen en heb het zadel van Daisy op Mirthes zadel gelegd en toen moesten we terug lopen. Pfoe, wat een pokke end

Die avond was natuurlijk de bonte avond. Blanka en ik deden iets waarbij een meisje geblindoekt achter een ander zat en dan de armen speelden. Ze moesten tanden poetsen, vla en hagelslag voeren en lippenstiften, het werd erg hilarisch. Er waren nog leuke andere stukjes en toen kwam het hoor. Blanka en ik moesten onze regenkleding aandoen en we kregen een blinddoek op. We werden naar de stallen geleid en moesten in een kruiwagen gaan zitten, er was een bel tussen ons in. Kregen we vragen over de week en over het Lamoen en als we het fout hadden of de ander het goed had dan kregen we een kan ijskoud water over ons heen We hebben keihard gegild en uiteraard verloor ik. Daarna nog wel even wraak genomen en wat andere meiden ook nat gegooid. ghegehe,
Toen we weer omgekleed waren, die regenkleding werkte echt niet, hebben Blanka en ik met moeite een vuurtje aan de praat gekregen en hebben we daar nog een hele tijd omheen gezeten. Broodjes proberen te maken, maar dat mislukte eigenlijk flink, ach dat maakte het niet minder gezellig. We gingen te laat slapen.

Oja, de drieling had in de nachten ook nog een soort grapje. Ze probeerden met viltstiften ons onder te tekenen. Hoera. De eerste ochtend lukte het ons al om op hen een hartje te zetten op hun wangen, maar hen lukte het maar niet. Stond opeens die laatste nacht om drie uur een meisje naast mijn bed. Ik werd wakker en heb ze geloof ik heel erg laten schrikken.

Vrijdag
We hadden ergens aan het begin van de week al bedacht om een dauwrit te gaan doen. Zo konden we en naar buiten en hadden we de rest van de dag om op te ruimen enz. Er bleven een paar meiden liggen, dat mocht, maar verder stond iedereen om half zes buiten. Om kwart over zes zaten we op onze paarden. Het was echt een prachtige buitenrit. Omdat Daisy's tuig erg los zat had ik voor de verandering eens Toon mee. Er was een prachtig opkomend zonnetje, we zagen een hertje vlak naast ons, konijntjes, spinnenwebben tussen de hei en ontzettend veel rust. Heel mooi, we deden ook een buitenritje met alles erop en eraan. Snelwegpad, KM-pad, Chille drafpad, Kronkelpad, Koeienpad, Snelwegpad terug. Blanka en ik hadden nog erg veel lol, we wilden het snelwegpad afstappen op Toob en Toon. Uiteraard ging dat met Toob niet, maar met Toon kwam ik heel relaxt aanstappen. Hihi, de hele groep onze namen roepen.

Daarna konden we ontbijten en vervolgens opruimen. Dat duurde een hele tijd en toen konden we alweer middageten, maar begon het wel ergens op te lijken. Celine kreeg erg last van hoofdpijn en lag nog even op de bank. Na het eten ging dat wel weer, meisje die van Dandy af was gevallen had ook erg veel pijn. Na het eten waren de meiden die mochten oefenen pony's aan het poetsen toen er opeens een spontaan aan het huilen was. Ze had migraine en ontzettend veel hoofdpijn. We konden niets doen om het op te laten knappen en zij is vervroegd opgehaald. Vervolgens ging het bij een meisje in de bak niet zo goed, ze wilden wat doen met haar zusje en haar nichtjes en dat hadden ze thuis al helemaal verzonnen. Ze hadden ook verf mee en pakjes gemaakt en er van alles voor gedaan. Dat meisje raakte erg in de stress en haar zusje werd weer boos en toen was er een halve ruzie. Ik heb dat meisje op shera nog even les gegeven, tot ze Shera door had en die geen loopje meer met haar nam, erg knap hoe ze dat toch deed! Vervolgens hadden ze hun stukje geoefend en gingen zij op stal de paarden verven. Ondertussen ging ik de drieling les geven, ze wilden springen. De drieling, van wie we aan het begin dachten dat het chaos zou worden, was echt super en ik vond het erg gaaf om hen even les te geven. Ook die zag je echt vooruit gaan. Alleen halverwege die les ging het super hard regenen, ik liet ze even hun regenjassen halen en daarna toch maar door. Toen die klaar waren en Blanka het laatste groepje hielp kwam er opeens iemand aanrennen: 'Fenna, Caro ligt op de grond en ze trilde helemaal en ze zei dat ze niets meer voelde! Kom snel.' Blanka en ik schrokken ons echt rot, ik ben daar heen gegaan, Blanka kwam toen ze daar alles voor elkaar had. Meisje lag ondertussen op de bank, ik ben bij haar gaan zitten, hoofd op schoot genomen, zorgen dat ze rustig ging ademen en er proberen achter te komen wat er was. Toen Blanka er ook was zijn we nog verder gaan polsen. Ze had erg pijn in haar rug en knieën maar moest van ons toch even haar hoofd naar beneden doen, flauwvallen, ze kwam langzaam wat meer bij. Uiteindelijk denken wij dat het een combi van te veel energiedrank en paracetamol was. We hoorden ook nog dat ze slaappillen had genomen die week Toen wij nog even bezig waren met Caro kwam er weer een meisje aanrennen: 'Blanka, Fenna, Nadine is van Joey afgevallen!' Blanka daarheen , maar het meisje kwam al aan en had alleen gezicht vol met modder en een beetje dikke kin. IJs erop en het kwam alweer goed.
Vervolgens raakten er nog wat meiden in tranen, vooral zusje en nichtjes van het meisje dat flauwgevallen was. Blanka en ik probeerden alles nog een beetje normaal te houden en met de meiden te voeren en te vegen die dat nog wel konden. Jannette regelde het tafeldekken en toen konden we eten. Niemand had meer zin in de demo, maar Blanka en ik vonden dat er wel iets moest komen. Dus even gebrainstormd.
Het werd een toneelstukje, Blanka en ik zouden het vertellen. Er was eens een drieling (de drieling in de bak, zonder paard), die speelde graag paardje en op een avond speelden ze paardje bij Opa Gerrit op zolder. Ze zagen een raar ding en gebruikten het als hindernis, bleek dat ding een tijdmachine te zijn. Ze kwamen in de tijd van de Indianen en Cowboy's (meiden naar binnen op de al geschilderde paarden en met cowboychaps) en die vochten en vluchten. De drieling kreeg van de indianen ook drie paarden en zo reden ze achter elkaar aan. Toen namen ze weer de hindernis en kwamen ze in de tijd van de hippies. Drie meiden naar binnen op hippiepaarden (heel leuk versierd en verkleed) en die waren voor peace en love en no war en zo kwam alles weer goed

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 13:35

Fenn's verslag, ben wel wat dingen vergeten, maar zo krijgen jullie een klein beeld.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 13:54

Je hebt wel weer veel meegemaakt zeg!! Het lijkt mij echt niks om leiding te zijn Knipoog. Ik zou echt niet meer weten wat ik moest doen... Al bedenk je soms op sommige momenten wel weer een goede oplossing...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:03

MAg ik nog even zeuren over dinsdag?
Fenna hoe laat heb je op ons gerekend dat we gaan rijden?

Ik heb van Sas pb'tje gehad dat ze om 7.00u hier weg wilde en dat het zo'n 2 uur rijden is. Dus dan zouden we rond 9 uur daar zijn dus dan zouden we rond een uur of 10/11 kunnen gaan rijden? En dan zo ongeveer 2 uur rijden?

En dan nog even voor Es, wilde je nou met de auto of gaan we met OV?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:05

Ik wil wel rijden met de auto want met het OV kan je dr niet helemaal komen... Sas moest idd vroeg omdat ze zo slim is geweest een andere afspraak te maken Lachen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 15:43

Wen, ik heb het aan Fen gevraagd en dat was goed Knipoog Het zal 2 uur rijden zijn als alles meezit, denk dus dat we daar niet van uit moeten gaan. Maar waar gaan we nu verzamelen?

Verder zal Fen ook nog wel andere dingen te doen hebben, dus daar de hele dag rondhobbelen was denk toch niet de bedoeling Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:19

Ik heb Wen vanmiddag gesproken op msn. Ik kom jou eerst ophalen en dan gaan we aan de hand van de routebeschrijving van Wen haar ophalen Lachen. Zal ik dan 7 uur bij jou zijn of iets eerder (maandag moet ik toch ook al 5 uur mijn bed uit...). Daarna dus Wen ophalen en gezellig snelwegrijden Haha!. Volgens de routeplanner bij googlemaps is het een uur en +/- 48 min rijden. Maar tussen door wil ik ook nog wel ff een pauze houden ofzo. Even rustig ontbijtje en terug ook nog ff wat eten. Anders is het zo lang rijden voor mij....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:20

Oke Knipoog

Ik heb Es even op msn gesproken, maar ik denk dat het makkelijkst is dat jullie rond 7 uur weggaan, de routeplanner wijst jullie via Amsterdam, dan zou Es mij in Nw-Vennep op kunnen halen en dan richting Markelo.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 16:39

Ik heb er wel zin in, al hoop ik niet dat alles op die dag net zo gaat als Fenna heeft geschreven. Doen we wel een relaxte rit? Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:48

jah idd, ik ga ook voor de relaxte rit Haha!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:20

@ Mariet, je bent een held met die piercing, volgenst mij doet dat PIJN

@ Fenn, leuk verlag!

@ allemaal, waar gaan jullie rijden dinsdag???

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:23

Bij Fenna op het Lamoen Lachen.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 18:50

Eindelijk weer eens echt pony rijden hoop ik. Ik wil wel een kleintje Bloos

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 19:21

Als ik Fenna goed heb begrepen is er maar 1 paard, dus Wen dat komt vast goed. En ze hebben veel fjorden, waar jij en Es ook vast heel blij mee zijn Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 20:25

hahaha wel prettig zo dicht bij de grond Haha!.