xan schreef:Ik ga nu echt.
Doeg doeg![]()
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Ik ga nu echt.
Doeg doeg![]()
![]()
![]()
ATE schreef:Lekkur...moest vandaag werken ik dacht tot 6 uur maar was tot 1 meevaller dus haahahaha morgen avond en donderdag moet ik ook werken
LIQUITA schreef:ATE schreef:Lekkur...moest vandaag werken ik dacht tot 6 uur maar was tot 1 meevaller dus haahahaha morgen avond en donderdag moet ik ook werken
ATE schreef:Dat zou mooi zijnja was verassing al dacht ik eerst dat ik voor jan doedel er was keek op rooster en zag dat ik er niet op stond was het verkeerde rooster die is voor volgende week
kreeg vandaag ook te horen dat er een meisje weg gaat kan dus als alles meezit blijven in w veer
LIQUITA schreef:ATE schreef:Dat zou mooi zijnja was verassing al dacht ik eerst dat ik voor jan doedel er was keek op rooster en zag dat ik er niet op stond was het verkeerde rooster die is voor volgende week
kreeg vandaag ook te horen dat er een meisje weg gaat kan dus als alles meezit blijven in w veer
LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
het is weer bedtijd geloof ik. Dus ik ga maar weer eens proberen af te sluiten en zeg ik tot morgen en welterusten voor straks
LIQUITA schreef:![]()
![]()
het is weer bedtijd geloof ik. Dus ik ga maar weer eens proberen af te sluiten en zeg ik tot morgen en welterusten voor straks
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ja, lekker he. Wanneer heb je nou vakantie? Gaan tijdens ponykamp wel gezellig ' picknicken' he bij Veldt?
ik heb eigenlijk geen idee waneer ik nog twee weken heb zie het wel
ja natuurlijk gaan we picknicken gezellie
neem a,s zondag als weer lekker is een hartige taart mee naar manege
ik ben er na 14:00 uur, moet werken. LIQUITA schreef:ATE schreef:
ik heb eigenlijk geen idee waneer ik nog twee weken heb zie het wel
ja natuurlijk gaan we picknicken gezellie
neem a,s zondag als weer lekker is een hartige taart mee naar manegeik ben er na 14:00 uur, moet werken.
ATE schreef:wie weet is het zaans rondje weer ik wacht dan op je bianca wil dan ook graag mee
meiden denk ik niet
LIQUITA schreef:Casper had vandaag trouwens een dikke vette teek vlak naast zijn oog![]()
Tytje schreef:Zo...jij bent vlotHoi,
Ik heb net aanbetaald voor kamp. Gezellig, heb er zin in.
. Ga ik van de week ook maar even doen. Heb er ook helmaal zin in
. ATE schreef:LIQUITA schreef:Casper had vandaag trouwens een dikke vette teek vlak naast zijn oog![]()
jakkie timo had dat paar weken terug heeft toch nog lang bultje er van gehad
Tytje schreef:Hoi,
Ik heb net aanbetaald voor kamp. Gezellig, heb er zin in.
LIQUITA schreef:ATE schreef:
jakkie timo had dat paar weken terug heeft toch nog lang bultje er van gehad
ROT beesten
LIQUITA schreef:Tytje schreef:Zo...jij bent vlotHoi,
Ik heb net aanbetaald voor kamp. Gezellig, heb er zin in.. Ga ik van de week ook maar even doen. Heb er ook helmaal zin in
.
Tytje schreef:Tsja, kom niet meer zo vaak, dus ik kan mij voorstellen dat mijn naam van de lijst geschrapt wordt.
We mogen wel opletten met die teken dan, bij de paarden.