stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 18:40

Welkom Kekaro!

Shirley, suc6 morgen in Bodegraven.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:11

Hahah verzamelde galop aan het oefenen.. ik zie het al helemaal voor me! Bij mij dan he!! hahaha Wij oefenen alleen nog maar rengalop Tong uitsteken ghehehe

Hoe ging je les, Esther?

Wat is er morgenavond, Willemijn? Ik ben er smiddags..

Had een beetje een baaldag vandaag... Er ging vanalles mis.. Verdrietig
Niet op stal hoor, Bella was zoals altijd lief, en braaf.
Zo, nu ga ik even wat te koop zetten... Verdrietig

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:52

Hoi allemaal,het was vanmiddag vliegwerk met Zirano,bokkek steigeren pirouettes draaien alles behalve normaal meelopen aan de lijn.Hij voelt zich wel heeeel erg goed.Da gebeld en YES hij mag weer in de losgooibak.We gaan dus weer de volgende fase in met hem.Diverse keren per dag mag hij los,voorlopig nog alleen maar misschien vanaf volgende week weer met een maatje erbij.Meneer weet zich goed te gedragen op de spuitplaats dus het wordt nog wel wat met hem.SHIRLEY heel veel succes.Het dravertje liep best wel netjes vanavond je ziet duidelijk het verschil met twee weken geleden.Verder was het hardstikke rustig wat mij betreft mag het vaker sint zijn.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:05

Ik zag je gaan vanmiddag, Marjan... die wind he! Was dus blij dat het gister niet zo erg hard waaide, toen ik met hem liep Tong uitsteken
Wel super dat hij weer los mag! Dat zal hij ook wel leuk vinden!! woeii! Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:14

Dabo schreef:
Hahah verzamelde galop aan het oefenen.. ik zie het al helemaal voor me! Bij mij dan he!! hahaha Wij oefenen alleen nog maar rengalop Tong uitsteken ghehehe

Hoe ging je les, Esther?

Mijn les ging goed! Ondanks het feit dat ik me nog steeds een grieperige dweil voel, viel het rijden me mee. Giel gaat steeds beter lopen en het galopperen gaat echt stukken vooruit!!! Kan nu zelfs met hem op de volte in galop aanspringen! Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:26

Hee super, Esther! Dus jij gaat volgend jaar ook starten? Haha! Tong uitsteken
Nee hoor, dat was maar een grapje (tenzij je WEL starten gaat). Straks worden er weer verhalen rondverteld op stal hahahaha

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:41

Ja, inderdaad... Kleine Shirley zei laatst tegen me: "Jij gaat toch ook in januari starten met Gilles?" Ik zei: "Dan weet je meer dan ik..." Tong uitsteken Verhaal ging de ronde op stal. Wel grappig, misschien vindt men dan wel dat we goed vooruit gaan... Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 21:53

Ja, daar was ik bij, toen ze dat aan je vroeg, van het weekend was dat geloof ik?
maakt niet uit hoor, je moet doen waar jij je goed bij voelt, en als je nog niet starten wilt, moet je dat ook zeker niet doen Haha!
Wil je wel ooit starten?
Het was mijn ambitie echt niet, dressuur... echt niet, als het wel zo was, had ik geen draver gekocht hahahaha
Maar we doen het best aardig, al zeg ik het zelf, dus ik wil de sprong wel maken... (als ze die sprongen maar niet in de proef gaat maken dan) hahaha

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:04

Ik wil wel een keer gaan starten, maar wanneer weet ik nog niet. We hebben geen haast! Het moet voor ons beiden leuk zijn.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 02:09

gelijk hebben jullie hoor dames starten doe je voor je lol!! Knipoog

Nou zirano ben ik weer als eerste? Tong uitsteken
Ik denk eerder als laatste Clown

Dabo over verkopen gesproken,ik ben weer je geld vergeten en nu ook de cijfercode van je kastje! Bloos Koe

Kekaro: welkom! maar wij hadden elkaar al dik gesproken hier op bokt Haha!
oja enne wat betreft die vrijdag en zaterdagnachten werken......mijn baas zei: stuur maar voor sollicitatie Knipoog

Shir: veel succes straks in de kliniek Ach gut

pfff ik ben niet moe en moet echt slapen want om 6.30 loopt het wekkertje weer af Sigaar
Ik wil heel graag mijn vriend verassen!
Hij heeft morgen examen voor beveiliging en moet om 7.30 op,maar hij verslaapt zich nu en dan nog wel eens en samen nog veel erger!! Clown
dus besloot ik om thuis te slapen en hem niet te laten weten dat ik hem morgen om 7.30 kom wakker maken en nog een flinke succesknuffel ga geven Haha! Lovers

nou ja wakker blijven tot die tijd is ook een optie Gestoord

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 05:56

Nou misschien ben je nog wakker maar als je slim bent ben je nog even jouw bed in gegaan want elk uurtje dat je kunt slapen is meegenomen.
En ja hoor je bent mij nog voor op dat tijdstip slaap ik nog.
Ellen of Els,of Willemijn als jullie er vanmiddag zijn dan een van jullie Zirano in de losgooibak willen zetten hij heeft geen deken en hij mag ook nog niet met een ander paard in de bak staan.
Alvast bedankt(als jullie er zijn natuurlijk)Let wel op hij is tot de bak net een jong veulen springerig,niet boos hoor maar speels.Hijheeft een lichtblauw halster met groene hengsten ketting.
Het stormt weer eens buiten,maar is absoluut niet koudVandaag schijnt af en toe de zon. Het blijft overwegend droog, maar er kan wel een enkele bui vallen, mogelijk met onweer. De middagtemperatuur is een graad of 11.Best wel lekker dus voor December.Nog 19 daagjes het verslag over het weer en dan gaat dit weervrouwtje een tijdje rust nemen.
Zirano zit dan hopelijk in de opfok tot zomer 2007,geen nieuwsverspreider meer(na 7 jaar) dus uitslapen.
Heel veel succes voor het examen van jouw vriend(noem eens een naam joh)(nee zonder gekheid)ik hoop voor jullie dat hij lekker slaagt.Shirley OK dan!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:49

mogguh

@Sjorsie: Ja dat was ik inderdaad aan het oefenen Ellen wanneer ga je nou eens op vakantie hahaha!
Je zou toch weekje weggaan?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 07:55

goeiemorgen !!
naadje ja wij hadden elkaar al gesproken Haha! en solliciteren wil ik zeker doen ! waar, wanneer, hoe laat ? kan ik hem bellen ? Haha!

Zirano had dus ook last van de wind om zijn hoofd !
gelukkig gaat het goed met hem Lachen

ik ga eens even kijken hoe we vandaag gaan plannen, 2 kleinste kids zijn ziek dus lastig lastig Knipoog

Afbeelding

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 08:52

Morgen allemaal!! .

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:22

Azzaro schreef:
Ellen wanneer ga je nou eens op vakantie hahaha!
Je zou toch weekje weggaan?
heeee wil je me weghebben ofzo! Tong uitsteken hahahah
Ik ga in de week voor de Kerst op vakantie, dus vanaf de 18de. dus... ff wachten nog! ghehe

Naadje, ik zal je mijn slotcode weer ff pmmen Haha!
en succes morgen met de verassing, en je vriend's examen! Haha!

Ik zet Zirano vanmiddag wel even los hoor Marjan. Hoe lang mag hij blijven staan? of ook maar 10minuten ofzo?

Shirley sterkte vanmiddag, maar jou zie ik dan wel denk ik. Ik ben ook vanmiddag op stal.

Mooie ochtendgroet kekaro, word er helemaal vrolijk van! Als ik dan weer naar buiten kijk... Verdrietig hihi

ps, Sint is het land weer uit... tijd voor de KERSTavatar! Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:17

Ga nu toch wel een beetje last v kriebels krijgen.......
Vind t altijd wel eng naar een kliniek gaan, zeker met Ilion die t nodige heeft! Doe maar waterproof mascara op hihi
Dus dames: duimen draaien voor Ilion.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:56

Of geen mascara, Shirley....
Hoe laat vertrek je? sterkte hoor!! Ach gut

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:57

Kekaro: ik pm je zijn telefoonnummer wel even Knipoog

Shir : ik hoop voor je dat de wind een beetje gaat liggen op het moment dat je rijden moet,heel veel succes

Dabo: ja ik heb m weer! Knipoog

Sjorsie: welk halster is nou van abel?

Zirano: vader van brenda had zirano vanochtend ook al even in het bakkie gedaan,hij keek heel vrolijk uit zijn oogjes Haha!

Willemijn: ik heb 2 leuke foto's van orissa die flink ligt te snurken! Dromen ik moet ze alleen even over zetten naar mijn andere mobiel aangezien ik mijn oude bij me had Knipoog

Ik was vanochtend op tijd en heb hem zijn succesknuffel kunnen geven Go jij! Go jij!

edit: dabo: nog bedankt voor de avatar!!!! OK dan! leuk is ie he Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:01

@ Naadje24: oeps die ligt nu in mijn kast ik zal hem vanavond weer aan de haak hangen, het is een blauw halster met een zwart wit geblokt touw, zijn losgooihalster zeg maar Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:05

@ Dabo geweldige avatar zeg, erg leuk gemaakt, wil ik ook wel hihi

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:08

Hoi Ellen hij mag zo lang los staan als dat jij tijd hebt en de bak vrij is.Goede he! 's avonds gaat ij toch de spuitplaats op,en dit is momenteel beter dan lopen voor hem.Alvat bedankt,je bent een engel.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:12

Dabo schreef:
Of geen mascara, Shirley....
Hoe laat vertrek je? sterkte hoor!! Ach gut

Tja dat kan ook. Maar ik hoop eigenlijk dat t toch meevalt eigenlijk. Omdat het zo duidelijk anders en minder erg toont dan een jaar terug.
Moet daar om 15.30 zijn.
Ger (voor de gene die dat nog niet weten; dat is de pa v Brenda, Pascha7) brengt Ilion er heen. Ilion reageert altijd erg braaf op Ger. Maar Il is ook niet heel erg lastig over t algemeen, maar kan best malle dingen doen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:13

@ Zirano. fijn dat hij weer lekker los mag, kan hij z'n energie weer een beetje kwijt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:26

Zo even de filmpjes en de 1 hele foto van thunderdome van me mobiel gehaald Clown

jammer dat het op deze foto niet te zien is.......maar het was een topfeest Haha!

Afbeelding

en deze foto vond ik ook leuk om even te delen:

Marvin en ik tijdens ons werk in een melige bui Tong uitsteken

Afbeelding

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:35

Wat kijk jij ondeugend Naadje, op die foto! hahahaha
hij is leukkkkkkk Haha! Haha!

Ger heeft een goede invloed op alle paarden volgens mij.. kwestie van je eigen niet druk maken, en daar is Ger heel goed in! Haha! Haha!