(valt er volgende week woensdag trouwens heel toevallig iemand uit? Dan wil ik wel een keertje extra lessen met mijn puber pownie)
Zippo_M
Geplaatst: 23-12-09 23:37
@ Louise - Onze les ging goed, we moesten een tijd zonder beugels draven (voel nu m'n benen wel hoor ). Maar al met al was ik wel tevreden. Volgende week lessen Zip en ik om 19.00uur voor 1x want er valt iemand uit dus dan is er een plekje vrij maar wel laat. Maar ik denk dat je dat maar even met Marjolein moet overleggen
Zo vandaag heb ik mijn rijbroek bij mij. Hoop even op pony te kunnen klimmen. Maar eerst ben ik aan het werk en daarna komt de smid en ook moet ik nog even naar de viswinkel. Dus ben bang dat het niet van gaat komen. Morgenochtend ga ik mennen in de bak is ook alweer lang geleden.
Mootje
Geplaatst: 24-12-09 09:49
Ik wil als laatste
Dan zou je volgende week om 8.00 kunnen lessen Louise!
Van Roelof moet ik in mijn eentje rijden, ipv met zoveel mensen... Niet heel handig op een pensionstal en met dit weer. Heb nu (met mijzelf) afgesproken dat ik elke dag om 9.00 's avonds ga rijden
Als dat zou kunnen Dan is het waarschijnlijk een stuk rustiger
nou, moet te regelen zijn.. toch? Mij maakt het iig niet zoveel uit hoe laat.. ben ook het liefst op een zo rustig mogelijk moment... maar aan de andere kant moet de pon er ook maar een beetje aan wennen..
Mootje
Geplaatst: 24-12-09 12:42
Van Roelof moet ik de komende paar weken zo relaxed mogelijk proberen te rijden.. Ofwel, zo laat mogelijk!
Mijn les ging gisteren erg goed. Op een gegeven moment stapte hij goed en waren we allebei ontspannen. Hij heeft netjes 4 voetjes aan de vloer gehouden!
Jippy ik heb vandaag Ww opgezadeld en ben erop geklommen En het ging SUPER Dorus werd gemend in de bak en verder was Zippo aanwezig , Hazerd en Fiona. Kortom best druk. Fiona deed af en toe vreselijk maf en galoppeerde dan wild weg. Pony deed het super. Nu was mij wel in oor gefuisterd dat hij helemaal uit zijn panty was gegaan in het losgooibakje met Onida en dat de sneeuw uit zijn hoeven in Margit haar nek belandde. Haha een pony die sneeuw ballen kan gooien