Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lin4Life

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:27

Jaha dan willen we m natuurlijk wel ff zien Knipoog

heb je al je verlangslijstje opgesteld voor je verjaardag? Tong uitsteken

Ik ben weer op school... en vet saai hiero.. wil slapen Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:58

Klinkt leuk Jo Lachen

Nou, ik heb volgens mij officieel door dat het een wederom een slappe banketstaaf is die ik aangetrokken heb.... Hij zou hier vandaag komen... Ik gewoon lessen er voor geskipt... Zouden smaen hier heen gaan... Krijg ik al smsje dat ie nog even langs stad ging... Dus ik dat ik dan wel alvast naar huis ging... En nou ist ineens dat er niet zo veel tijd is... Me hol het is nog maar net 1 uur.... Maargoed, als ie me echt zo leuk zou vinden als hij zegt deed ie wel wat meer moeite... Dus adios amigo(zonder s Tong uitsteken)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:55

Nouja zeg, idd een beetje jammer Lot!
Moet die niet naar de stad van tevoren als die weet dat er dan weinig tijd overblijft:S

@ Lin: heb er nog niet echt over nagedacht. Misschien wel gewoon financiele ondersteuning met het oog op NY. Ik vraag geen dingen meer voor Fleur, aangezien dat toch weinig zin heeft;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:17

Nja ik denk dat het gewoon een vage smoes is om mij aant lijntje houden... Maar echt, vind t wel goed... Dacht nog als ie vandaag komt krijg ik wat meer duidelijkheid... Maar tis voor mij duidelijk zo Knipoog

En hij maar leuk en lief en aardig doen op msn en telkens zeggen hoe leuk ik ben, en dat ie aan me denkt en al... Maar ondertussen.... Vaag figuur Haha! En ja Linda, je mag zeggen; 'I told you so' Tong uitsteken dat heb ik wel weer eens verdiend Huilen van het lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:18

Weet je al zeker hoe het met fleur gaat?

Wanneer vier je het trouwens? Haha! Gaan Lin en ik onszelf uitnodigen he lin Tong uitsteken hahah Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:33

Ik weet 99% zeker dat Fleur weggaat, ik red het gewoon niet als ze wel wat onder de leden krijgen:(
Ik vier het ergens in de herfstvakantie, wanneer precies weet ik niet moet ik ff zien wanneer iedereen kan. Jullie zijn automatisch uitgenodigd, da's standaard;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:38

echt jammer joh Boos!

Leuk Haha! Ik hoor wel wanneer.... word denk niet ingepland bij werk, maar je weet het maar nooit bij de blokkert :S

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:21

Heey dames.... Wat heb ik gehoord?? Zo gelachen in Emmeloord?? Haha ik hoorde het...

@lotte... meis dat zijn jongens die je moet laten gaan!! Ik heb altijd geleerd dat ze voor je moeten gaan! Ik wees ze vaak eerst een beetje af en liet me gewoon echt veroveren!!

@ Jo Echt jammmer dat het voor 99 procent zeker is dat ze weggaat maar vind wel dat je heel realitisch denkt! En heel eerlijk hoeveel pijn en verdriet het je ook zal doen!! Super je denkt echt aan haar welzijn!!

@ Lin hoe was het op school vandaag?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 13:50

School was saai.. een van de leraren gaf gewoon precies dezelfde les als vorige keer.. zelfs met t zelfde huiswerk.. heel slim Tong uitsteken

ik zit nu een boekje te maken voor de veulenveiling.. leuk joh, 42 veulens invoeren met de complete stamboom.. maar wel lekker warm binnen Tong uitsteken

@ Lot: Vet stom van m... meteen laten gaan die jongen..
@ Jo: kzal wel eens wat bedenken voor je Tong uitsteken
@ pris: Ja emmeloord was gezellig Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:32

Ja ik ben dr ook klaar mee hoor Lachen En, zat van mij dan ook al niet goed, want t maakt me eig ook niet zo veel uit Tong uitsteken Dus, hij is precies opt goeie moment mee gestopt eig Tong uitsteken

Wow dat is wel een hoop werk al die stambomen invoeren lijkt me Tong uitsteken Licht/ligt(welke moet ik gebruiken Bloos! twijfel soms zo met taal Tong uitsteken) je mij ook even in? Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:59

licht is een lamp n de rest is ligt Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:05

ok Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:15

jamaar inlichten is met ch;)
verwarrend he:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:24

ja dat bedacht ik me ook net toen k t al getypt had Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:34

haha stom is dat he, dan ga je ineens twijfelen:P
Ach zolang we maar weten wat de ander bedoelt:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 21:15

Nou... wat mij nu weer gebeurt..kom ik op stal.. zegt de staljongen: je hoeft de hengst niet te doen hoor die brneg ik weg en is verkocht!! (heb ik me dan vanuit mijn werk voor gehaast!! Snel gegeten en hop in de auto naar stal! Had nl zoiets van hij is er gister niet uitgeweest dus moet dat vandaag!!) Nu is dit natuurlijk niet het eerste voorval maar wel de laatste denk ik want ben het zat gebruikt te worden als schoffie die de paarden ff inrijdt of doorrijdt en dan HOP van de een op de andere dag is ie weg!! Ben het nu wel zo spuugzat he!!! bah....

Sorry voor mijn misschien warrige verhaal maar moest het ff kwijt!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 22:18

Nou daar is niks warrigs aan hoor, da's gewoon heel naar!
Wisten ze niet eerder dat de hengst verkocht was?
Ik kan me voorstellen dat je hier minstens heel erg van baalt!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 08:19

Ja dat is juist het probleem zoals hun met hun rijders omgaan!! Een vriendin van mij kreeg dubbele hernia en die huurde dat zei ze na een poosje niet te hebben gereden op en nog geen drie dagen nadien stond ie op de trailer. En het toeval was dat wij er waren omdat ik "haar"oude ruintje zou rijden. Ik zat er net op toen de staljongen zei dat ik er af moest want paardje moest mee om een merrie op te halen. Omdat de merrie niet alleen kon staan. Nou bleek dus dat hij verkocht was en hij dat niet wou zeggen! Ik heb zoiets van zo ga je niet met mensen om! Zelfs niet zoals ik niets betaal maar er ben om zijn paardjes te rijden! Dan nog ga je niet zo met mij om! Ik haast me om naar Wezep te komen en schrok mijn eten naar binnen en dan kom je op stal en dan ineens dit!! Maar er is wel meer gebeurt hor! Een merrie die ik voor de IBOP zou doen had ie van de een op andere dag verhuurt en had ik weer niks... ik bedoel je bent ergens mee beizg en abrupt wordt het onder je kont weg getrokken zonder een belletje of wat dan ook..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 08:36

Heel vervelend Priscilla!! Dit is gewoon echt niet netjes.. natuurlijk mogen die mensen zelf weten wanneer ze een paard willen verkopen/verhuren, maar ze kunnen op zijn minst degene die het paard op dat moment rijd even inlichten.. of iets van: goh we zetten hem te koop.. zodat je je kunt voorbereiden/aanpassen..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:09

Ik weet dat als ze verkocht kunnen worden ze weggan dit vind ik ook niet erg maar de manier waarop!! Geen belletje geen smsje helemaal niks.. Gewoon naar stal en daar hoor je dat je jan ... komt! Dit vind ik niet netjes. Zo ga je niet met mensen om!
Maar ja vind het best zo. Ga daar stoppen want op deze manier heb ik er geen lol meer in en het moet wel met plezier gaan! Wil graag een klein beetje respect en waardering.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:11

Zo ga je idd niet met mensen om... Erg asociaal hoor!

Oh bah, meisje uit mn klas is er nog niet... zou je denken dat er niks aan de hand is... maar ze is NOOIT te laat, verslaapt zich NOOIT, en laat ALTIJD weten als ze wel een keer te laat komt... maar nou weet zelfs dr vriend nergens van, en die zit ik ook in deze klas.... Erg freaky...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 09:26

ze is weer boven water Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 10:28

Pfew Lotje, was dr nog iets bijzonders?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:41

Nee Tong uitsteken Ze bleek foto's aant maken en dat was vriendlief vergeten Huilen van het lachen

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 21:47

heyyyyyyyyyyyy aleemaalllllllllll ik kan nu meekwekken whahahahahahahahahaah