Ja dat is juist het probleem zoals hun met hun rijders omgaan!! Een vriendin van mij kreeg dubbele hernia en die huurde dat zei ze na een poosje niet te hebben gereden op en nog geen drie dagen nadien stond ie op de trailer. En het toeval was dat wij er waren omdat ik "haar"oude ruintje zou rijden. Ik zat er net op toen de staljongen zei dat ik er af moest want paardje moest mee om een merrie op te halen. Omdat de merrie niet alleen kon staan. Nou bleek dus dat hij verkocht was en hij dat niet wou zeggen! Ik heb zoiets van zo ga je niet met mensen om! Zelfs niet zoals ik niets betaal maar er ben om zijn paardjes te rijden! Dan nog ga je niet zo met mij om! Ik haast me om naar Wezep te komen en schrok mijn eten naar binnen en dan kom je op stal en dan ineens dit!! Maar er is wel meer gebeurt hor! Een merrie die ik voor de IBOP zou doen had ie van de een op andere dag verhuurt en had ik weer niks... ik bedoel je bent ergens mee beizg en abrupt wordt het onder je kont weg getrokken zonder een belletje of wat dan ook..