Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Lavandula schreef:Ja precies.. en in het mailtje staan ook dat de kinderen alleen maar in het weekend bij hem zijn, maar hij heeft wel 7 dagen per week een aupair nodig..
muiszje schreef:is haar manenkam hard? nog andere tekens die op hoefbevangenheid duiden?
Pepper loopt ook altijd mega gevoelig nadat de hoefsmid is geweest, die moet ik meestal 2 dagen echt laten staan, dan weer rustig opbouwen.
en kan straks om 14.30 uur naar huis! Ik denk dat ik dan even een kleine siësta ga houden
en verder zie ik wel. 
Pluutje schreef:06.30!
Pluutje schreef:Nou ik moet ook werken hoor, nu maar 2 keer in de week, maar straks 3 weken elke dag
Drie hele weken??
Is wennen hoor voor mij, elke dag vroeg op
Ach, ik overleef het wel en zo erg is het ook niet hoor, maar het zal wel even wennen zijn na al dat uitslapen. Aan de andere kant kom ik dan tenminste in een ritme, nu slaap ik elke dag uit en dan moet ik 2 dagen ineens vroeg op, dat komt dan eigenlijk harder aan denk ik.
Wel serieus werk, huh? Ik heb jaaaaren bij notariskantoren gewerkt, zit nu al weer jaaaaren bij een makelaarskantoor. Ook leuk, heel afwisselend en heel gezellig
Ja dus.
Op een kinderdagverblijf, de gemiddelde temperatuur was binnen! maar 40 graden hoor, dus viel reeeuuzzeee mee
hihi