Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 22:53

Yustin schreef:
Wat een schat is die Froukje ook he Ireen! Ik zie jullie helemaal staan!

Ja, het is echt een knuffelkont hoor, hihi! Maar af en toe kan ze ook een dondersteentje zijn, maar daar moet ik dan altijd wel om lachen!

Vanaaf liep ze weer lekker, recht met d'r oortjes naar voren, dus ze had er weer lekker zin in! Ze vindt het echt leuk!

Zo en nu ga ik slapen, hihi, Slapen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 08:58

Reentjuh schreef:
Maar nu moet ik mijn mond houden anders vertel ik weer teveel en dat wiltie weer niet, hahaha!

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

tollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 09:18

Inderdaad Wil het is een snoepje om te zien!

En fijn Ireen dat je weer lekker bezig bent met Froukje, voor Tonke natuurlijk ook.

Mir als je mee wilt rijden zondag, dan kan dat hoor. Kan je mannetje eventueel uitslapen hihihi.

Tijn is helemaal in de riding mood. Hij had vorige week les op een paard van 1.80!!! Nu rijdt hij bij ons op een paard van 1.60 en dat vindt hij toch wel een beetje erg snel allemaal!!! Hij heeft vorige week ook een buitenrit gemaakt op vakantie en dat vond hij toch prachtig, nu wil hij zeker door gaan! We zijn nu dus op zoek naar een paard van tussen de 1.70 en de 1.80. Want met Tijn zijn lange benen....

Nou ik hoop jullie zondag allemaal te zien.... doei

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 16:42

Mijn eerste stal Langelaan foto's Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Fellow in zijn stal
Afbeelding
Beetje vies
Afbeelding
Op het land.

Dat waren ze, niet spectaculair, maar wel de eerste Clown

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:57

Wat een lieve foto's van Fellow in zijn nieuwe huisje, Jesscia. Hij voelt zich al helemaal op zijn gemak hé! Knipoog

Wat is het trouwens baggerweer he, en ik heb vanmiddag nog les ook. Ik wil beslist niet afzeggen want ik heb mijn twee lesjes vandaag en morgen hard nodig voor zondag. Ik pak Connie wel helemaal in het zeil zodat zij niet nat en ziek kan worden daar midden in de bak.. Tong uitsteken

Ga jij vanmiddag nog rijden Anique?

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:34

Wat een P weer he!!!!
Mijn les gaat vanmiddag niet door, helaas.
Maaike haar zoontje is ziek van school thuis gekomen.
Morgenmiddag heeft ze oppas en rijdt ze hem voor mij ( ik zit dan in Antwerpen, lekker dagje er tussenuit!!!).
Maandagochtend probeer ik het opnieuw om 09.00 uur les.

Lin ik duim voor je, dat het droog blijft!!!!!!!!! OK dan!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 11:57

Heey mensen!

Ben ik ook weer eens op bokt dacht ff een paar bladzijden meelezen, meer had ik geen tijd voor hoor haha!

Hee Shir jammer dat Madam weg gaat, was echt een leuk beessie, maar als martijn er ook op moet gaan rijden is dat wel een betere keuze haha!

Nou ik zie jullie vanmiddag wel op stal!
Kuss Daay

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:50

leuke foto`s jessica..en ik zie die blonde spook van mij er ook bij staan met zijn dikke billen in het land haha..wat een rot weer he wordt je niet echt vrolijk van..ben ik blij dat ik dinsdag naar turkije ga daar is het nu 27 a 30 graden!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:03

Afbeelding

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:17

deborah26 schreef:
leuke foto`s jessica..en ik zie die blonde spook van mij er ook bij staan met zijn dikke billen in het land haha..wat een rot weer he wordt je niet echt vrolijk van..ben ik blij dat ik dinsdag naar turkije ga daar is het nu 27 a 30 graden!

Lekkur!!!!!! Hyper! . Neem je de zon mee terug als je weer naar huis komt????

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 18:34

deborah26 schreef:

Jeetje Deborah, wat lekker zeg...Nou geniet ervan want het is voorbij voor je het weet Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 21:03

En lekker gelest dames???/

Ik heb niet zoveel te meiden?
Ging het weer lekker met conny??

Leuke foto's Jes.

Debora fijne vakentie meid en geniet er lekker van.

Dikke knuf doei doei

P.S. Als iemand een goude oorbel vind dan is hij van mij ben hem verloren snik snik

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:38

ik ga er zeker van genieten want is het zo weer voorbij ja..maar wel lekker hoor even een hele week niks doen en genieten. maar eerst nog even dit weekend van me ventje spetter genieten..gelukkig wordt hij door jullie goed opgevangen en op hem gelet..mir en aniq harstikke bedankt dat jullie voor hem willen zorgen. me bijrijdster zou aan de ouders vragen wanneer ze volgende week de auto kon lenen zodat ze ook een dagje naar spetter kan om te rijden, laat ze me van het weekend nog horen en dan laat ik het jullie weten..want dan weten jullie dat er iemand voor hem komt..anders denken jullie straks wie is dat nou op spetter haha..zie jullie vast allemaal nog wel dit weekend..ga zo naar stal nog even boodschappen halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 16:08

is goed hoor deborah!!! Ik weet nu zn oei-dit-is-lekker!-plekje he Haha! Gaat helemaal goed komen! Ik zal je mijn nummer voor alle zekerheid pben (hangt ook wel in de kantine) dan weet je bijrijdster me ook te vinden! (hoe heet ze eigenlijk? Bloos)

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:02

haha ja hij vindt je nu echt lief nu je zijn plekje weet. me bijrijdster het renee..als ze weet wanneer ze komt geef ik het gelijk aan je door.zal je mijn nummer ook geven..en stuur je vanuit turkije nog wel een sms of alles goed met spetter gaat..ben je morgen op stal?ik ga morgen na het eten.zo rond 18 uur.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 18:30

Serada schreef:
Ik moet zondag om 10.40 en om 11.10 starten en ik krijg alweer helemaal de kriebels....Afbeelding

Wauwww morgen de grote dag.
Nog ff snel 1 puntje pakken en dan op naar de L Knipoog
Als het me allemaal lukt kom ik kijken Lin, maar durf even niets te beloven
Mocht ik dus niet kunnen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes.
Afbeelding

Misschien kan je deze ook proberen Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:22

Linda (en Thom natuurlijk ook)

Heeeeeeel veeeeel succes morgen. We zullen aan jullie denken.

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! zet 'm op.

Liefs Tonke en Sanne.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 19:54

Hej meiden bedankt en we gaan natuurlijk ons best doen. Ik ben zelf ook erg benieuwd omdat ik dit keer niet zo goed voorbereid ben. We hebben 3 maanden geen wedstrijd meer gehad en pas deze week weer 2 lesjes. Maar ik heb er wel heel veel zin in dus we gaan er gewoon voor. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 23:13

* Deborah: haha, ben ik het weer vergeten Haha! dat ze rene heet bedoel ik Haha! zie nu dat ik alsnog vergeten ben jou mijn nr te sturen, zal t meteen even doen!

denk niet dat ik morgen op stal ben! mocht ik om 6 uur nog bij [paard] hangen dan fiets ik wel even langs!!

Lin, leuk dat je morgen je laatste winstpunt gaat halen! Haha! alvast heel veel succes voor als ik je niet meer spreek! Ik ga proberen ook te komen, monique bood het al heel lief aan! maar ik heb nog niet gereageerd, hoop dus dat t nog lukt!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 04:54

MÔH...

Is er al iemand dan?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:13

Lin, heeeeeeeeeeeel veel succes (oké het berichtje is een beetje laat hihi)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:11

LIN NOGMAALS HEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG GEFELICITEERD!!!

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 12:53

Lin, gefeli met je 2 winstpunten!!!!! Go jij! Go jij!
Ik moest er snel van door, dus bij deze!!!!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-06 13:15

Gefeliciteerd

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 13:32

Dank jullie wel meiden Haha! Het ging eigenlijk harstikke goed. Ik maakte bij de eerste proef wel een foutje waardoor ik -2 heb gekregen maar dat veranderde eigenlijk niet veel aan de eindstand. Voor mijn eerste proef had ik 183 punten en voor mijn tweede 187 dus ik ga over 3 weken door naar de L1. Knipoog