heb je iets tegen een beeeeeeetje leesvoedsel?
een lekker koppie thee, ga ervoor zitten en LEES GEWOON!
(oftewel: ik heb geen zin in een kortere versie speciaal voor jou te maken aangezien mijn vorig verhaaltje al best lang is hihi
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
.
. Moesten ze zo nodig tot 2 uur gezellig doen, karaoke erbij... ik ging om 23:30 maar naar bed want was zo moe. Ik sliep pas na een uur door die piepherrie.
dus de leraren hier probeerde ze weg te sturen
en toen de politie ook nog is kwam gingen ze pas weg. (ze waren ook al stenen aan het gooien bij t gedeelte van de mediatheek)
dus waren de leraren verplicht om de leerlingen naar buiten te laten op het plein
iedereen moest zelfs naar buiten
maar iemand had dus het brandalarm expres af laten gaan en diegene werd ook gepakt door de concierge. (die krijgt dus waarschijnlijk een taakstraf bij bureau halt....wat eigenlijk best logisch is) hahahaha echt erg joh! hele school gillen, greeuwen, juichen, leraren over de rooie, concierges die totaal flipten (helemaal vloeken enzo) ...
.
. In een van de docenten auto's zat ook een deuk. Dat met die auto's gaat te ver vind ik, dat protesteren is nog lachen. Het zou je auto maar zijn.
)
oftewel.. t heeft er absoluut niks meer met de norm te maken. 
) in de krant stond dat in zoetermeer 16 scholieren gister zijn opgepakt...
voelde ook ff niks meer. Ik gelijk proberen te bewegen en gelukkig ik was niet verlamd
. Ik kon gewoon staan en lopen, deed wel ff pijn viel echt vreemd.
dat ding zat toen ik viel in m'n nek en als ik op m'n hoofd was gevallen
.
. Er kwamen een rare bokken & sprongen uit... hij bleef maar doorracen !
.
.
?
. Hoera voor bokt Nieuws & Maatschappij forum!
. 2 x in 1 week
. Ging buitenrijden langs de dijk, samen met de eigenares op ander paard. Deden we een galopje, niet eens zo hard, schrikt dat andere paard een klein beetje van iets. Bandit ging bokken, kop tussen z'n benen en duiken. En daar ging ik weer. Omdat ie zo klein is heb je veel minder houvast dan een grotere pony.
.
. Hij is ook nog jong en zit vol energie in het najaar. Z'n zadel & rug zijn pas geleden gecontroleerd omdat we dachten dat hij daar misschien last van zou hebben, maar niets.
weet wel dat ik hem eerst ga longeren.
.
.
. Het is naar 6 april verplaatst.... voordeel is wel dat we meer kunnen oefenen
.

)
) Ook heb ik in September mijn ruiterbewijs gehaald toen zat ik op Starsky. Ohw wat is dat een sgatje. Als iemand nog een foto heeft van starsky hoor ik het wel. Ik ben van plan om in de vakantie's weer te komen met de huifkar en misschien dat ik nog een wedstrijd rij met Starsky. En ik ga ook nog met de groep die ik heb ontmoet met het ruiterbewijsweekend een bosrit maken. ZO hehehe dat was het heel verhaal
OHwja als je vragen heb hoor ik het wel
. Dit topic is alleen niet echt actief meer
.
. Het is naar april gegaan omdat ze dan op beter weer hopen... zul je zien dat het dan regent. _STS_Angels_ schreef:ik hoorde vandaag op school van een vriendin dat les chevaux bij het maand blad het bit maar 2 sterren haalde.. klopt dit of is ze in de war met een andere stal/manege?
Ben zelf ook niet zo goed om elke dag 20 blz de lezen dus vind het niet erg.

_STS_Angels_ schreef:ik hoorde vandaag op school van een vriendin dat les chevaux bij het maand blad het bit maar 2 sterren haalde.. klopt dit of is ze in de war met een andere stal/manege?